Przetarg 7098034 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszarów...

   
Analizuj Zamówienie 7098034 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2019-10-18
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorzadu terytorialengo województwa lubuskiego. Numer referencyj
ny: ZPL.273.5.2019
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Słubickiego (0805) - Cybinka (080501_5), POLSKA1. Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Słubickiego (0805) - Cybinka (080501_5), POLSKA2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji usługi zawiera Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ)- załącznik 4.1 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z aktami prawnymi wskazanymi w załączniku 4.1 do SIWZ (OPZ).4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:a) pełnienie funkcji kierownika w rozumieniu art. 42 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 725 z późn.zm. –dalej zwana pgik:)Czynności kierownika:• reprezentowanie Wykonawcy w relacji z Zamawiającym,• prowadzenie uzgodnień z Zamawiającym, w tym uzgodnień harmonogramu (o którym mowa w pkt.3.20. OPZ),• prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówienia,• organizacja pracy Zespołu Wykonawcy,• sporządzenie Planu realizacji zamówienia, w tym zakresu wykonywanych czynności i terminów ich realizacji dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych wskazanych w OPZ,• pozyskanie niezbędnych danych do realizacji prac,• składanie comiesięcznych raportów, będących sprawozdaniem z postępu realizowanych prac oraz poprawności opracowywanych produktów dla poszczególnych jednostek ewidencyjnych,• nadzór nad postępem prac i jakością, prowadzenie kontroli opracowania.b) pełnienie funkcji specjalisty zespołu wykonawcy, który będzie wykonywał następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: kontrola wewnętrzna, merytoryczny nadzór, opracowywanie zbiorów bazy danych EGiB, redakcja kartograficzna mapy zasadniczej w zakresie EGiB.5.Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji umowy, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. powyżej. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dowody potwierdzające spełnienie tego obowiązku. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań oraz rodzaje dowodów zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy.6. Termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 31.10.2021 r.
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Słubickiego (0805) - Górzyca (080502_2) POLSKA1. Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Słubickiego (0805) - Górzyca (080502_2)2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji usługi zawiera Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ)- załącznik 4.2 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).3 Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z aktami prawnymi wskazanymi w załączniku 4.2 do SIWZ (OPZ).4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:a) pełnienie funkcji kierownika w rozumieniu art. 42 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 725 z późn.zm. –dalej zwana pgik:)Czynności kierownika:• reprezentowanie Wykonawcy w relacji z Zamawiającym,• prowadzenie uzgodnień z Zamawiającym, w tym uzgodnień harmonogramu (o którym mowa w pkt.3.20. OPZ),• prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówienia,• organizacja pracy Zespołu Wykonawcy,• sporządzenie Planu realizacji zamówienia, w tym zakresu wykonywanych czynności i terminów ich realizacji dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych wskazanych w OPZ,• pozyskanie niezbędnych danych do realizacji prac,• składanie comiesięcznych raportów, będących sprawozdaniem z postępu realizowanych prac oraz poprawności opracowywanych produktów dla poszczególnych jednostek ewidencyjnych,• nadzór nad postępem prac i jakością, prowadzenie kontroli opracowania.b) pełnienie funkcji specjalisty zespołu wykonawcy, który będzie wykonywał następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: kontrola wewnętrzna, merytoryczny nadzór, opracowywanie zbiorów bazy danych EGiB, redakcja kartograficzna mapy zasadniczej w zakresie EGiB5.Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji umowy, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. powyżej. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dowody potwierdzające spełnienie tego obowiązku. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań oraz rodzaje dowodów zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy.6.Termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 31.10.2021 r.
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Słubickiego (0805) - Ośno Lubuskie (080503_5), POLSKA1. Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Słubickiego (0805) - Ośno Lubuskie (080503_5)2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji usługi zawiera Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ)- załącznik 4.3 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).3 Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z aktami prawnymi wskazanymi w załączniku 4.3 do SIWZ (OPZ).4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:a) pełnienie funkcji kierownika w rozumieniu art. 42 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 725 z późn.zm. –dalej zwana pgik:)Czynności kierownika:• reprezentowanie Wykonawcy w relacji z Zamawiającym,• prowadzenie uzgodnień z Zamawiającym, w tym uzgodnień harmonogramu (o którym mowa w pkt.3.20. OPZ),• prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówienia,• organizacja pracy Zespołu Wykonawcy,• sporządzenie Planu realizacji zamówienia, w tym zakresu wykonywanych czynności i terminów ich realizacji dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych wskazanych w OPZ,• pozyskanie niezbędnych danych do realizacji prac,• składanie comiesięcznych raportów, będących sprawozdaniem z postępu realizowanych prac oraz poprawności opracowywanych produktów dla poszczególnych jednostek ewidencyjnych,• nadzór nad postępem prac i jakością, prowadzenie kontroli opracowania.b) pełnienie funkcji specjalisty zespołu wykonawcy, który będzie wykonywał następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: kontrola wewnętrzna, merytoryczny nadzór, opracowywanie zbiorów bazy danych EGiB, redakcja kartograficzna mapy zasadniczej w zakresie EGiB5. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji umowy, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. powyżej. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dowody potwierdzające spełnienie tego obowiązku. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań oraz rodzaje dowodów zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy.6.Termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 31.10.2021 r.
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Słubickiego (0805) -Rzepin (080504_5), POLSKA1. Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Słubickiego (0805) - Rzepin (080504_5)2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji usługi zawiera Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ)- załącznik 4.4 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z aktami prawnymi wskazanymi w załączniku 4.4 do SIWZ (OPZ).4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:a) pełnienie funkcji kierownika w rozumieniu art. 42 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 725 z późn.zm. –dalej zwana pgik:)Czynności kierownika:• reprezentowanie Wykonawcy w relacji z Zamawiającym,• prowadzenie uzgodnień z Zamawiającym, w tym uzgodnień harmonogramu (o którym mowa w pkt.3.20. OPZ),• prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówienia,• organizacja pracy Zespołu Wykonawcy,• sporządzenie Planu realizacji zamówienia, w tym zakresu wykonywanych czynności i terminów ich realizacji dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych wskazanych w OPZ,• pozyskanie niezbędnych danych do realizacji prac,• składanie comiesięcznych raportów, będących sprawozdaniem z postępu realizowanych prac oraz poprawności opracowywanych produktów dla poszczególnych jednostek ewidencyjnych,• nadzór nad postępem prac i jakością, prowadzenie kontroli opracowania.b) pełnienie funkcji specjalisty zespołu wykonawcy, który będzie wykonywał następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: kontrola wewnętrzna, merytoryczny nadzór, opracowywanie zbiorów bazy danych EGiB, redakcja kartograficzna mapy zasadniczej w zakresie EGiB5.Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji umowy, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. powyżej. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dowody potwierdzające spełnienie tego obowiązku. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań oraz rodzaje dowodów zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy.Termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 31.10.2021 r.
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Słubickiego (0805)- Słubice w. (080505_5), POLSKA1. Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Słubickiego (0805)- Słubice w. (080505_5)2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji usługi zawiera Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ)- załącznik 4.5 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).3 Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z aktami prawnymi wskazanymi w załączniku 4.5 do SIWZ (OPZ).4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:a) pełnienie funkcji kierownika w rozumieniu art. 42 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 725 z późn.zm. –dalej zwana pgik:)Czynności kierownika:• reprezentowanie Wykonawcy w relacji z Zamawiającym,• prowadzenie uzgodnień z Zamawiającym, w tym uzgodnień harmonogramu (o którym mowa w pkt.3.20. OPZ),• prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówienia,• organizacja pracy Zespołu Wykonawcy,• sporządzenie Planu realizacji zamówienia, w tym zakresu wykonywanych czynności i terminów ich realizacji dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych wskazanych w OPZ,• pozyskanie niezbędnych danych do realizacji prac,• składanie comiesięcznych raportów, będących sprawozdaniem z postępu realizowanych prac oraz poprawności opracowywanych produktów dla poszczególnych jednostek ewidencyjnych,• nadzór nad postępem prac i jakością, prowadzenie kontroli opracowania.b) pełnienie funkcji specjalisty zespołu wykonawcy, który będzie wykonywał następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: kontrola wewnętrzna, merytoryczny nadzór, opracowywanie zbiorów bazy danych EGiB, redakcja kartograficzna mapy zasadniczej w zakresie EGiB.5. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji umowy, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. powyżej. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dowody potwierdzające spełnienie tego obowiązku. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań oraz rodzaje dowodów zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy.6.Termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 31.10.2021 r.
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Zielonogórskiego (0809) - Kargowa (080904_5), POLSKA1. Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Zielonogórskiego (0809) - Kargowa (080904_5)2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji usługi zawiera Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ)- załącznik 4.6 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z aktami prawnymi wskazanymi w załączniku 4.6 do SIWZ (OPZ).4.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:a) pełnienie funkcji kierownika w rozumieniu art. 42 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 725 z późn.zm. –dalej zwana pgik:)Czynności kierownika:• reprezentowanie Wykonawcy w relacji z Zamawiającym,• prowadzenie uzgodnień z Zamawiającym, w tym uzgodnień harmonogramu (o którym mowa w pkt.3.20. OPZ),• prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówienia,• organizacja pracy Zespołu Wykonawcy,• sporządzenie Planu realizacji zamówienia, w tym zakresu wykonywanych czynności i terminów ich realizacji dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych wskazanych w OPZ,• pozyskanie niezbędnych danych do realizacji prac,• składanie comiesięcznych raportów, będących sprawozdaniem z postępu realizowanych prac oraz poprawności opracowywanych produktów dla poszczególnych jednostek ewidencyjnych,• nadzór nad postępem prac i jakością, prowadzenie kontroli opracowania.b) pełnienie funkcji specjalisty zespołu wykonawcy, który będzie wykonywał następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: kontrola wewnętrzna, merytoryczny nadzór, opracowywanie zbiorów bazy danych EGiB, redakcja kartograficzna mapy zasadniczej w zakresie EGiB.5. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji umowy, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. powyżej. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dowody potwierdzające spełnienie tego obowiązku. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań oraz rodzaje dowodów zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy.6.Termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 31.10.2021 r.
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Zielonogórskiego (0809) - Sulechów (080906_5), POLSKA1. Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszarów jednostek samorządu terytorialnego województwa lubuskiego - dla obszaru Powiatu Zielonogórskiego (0809) - Sulechów (080906_5)2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji usługi zawiera Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ)- załącznik 4.7 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z aktami prawnymi wskazanymi w załączniku 4.7 do SIWZ (OPZ).4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:a) pełnienie funkcji kierownika w rozumieniu art. 42 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 725 z późn.zm. –dalej zwana pgik:)Czynności kierownika:• reprezentowanie Wykonawcy w relacji z Zamawiającym,• prowadzenie uzgodnień z Zamawiającym, w tym uzgodnień harmonogramu (o którym mowa w pkt.3.20. OPZ),• prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówienia,• organizacja pracy Zespołu Wykonawcy,• sporządzenie Planu realizacji zamówienia, w tym zakresu wykonywanych czynności i terminów ich realizacji dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych wskazanych w OPZ,• pozyskanie niezbędnych danych do realizacji prac,• składanie comiesięcznych raportów, będących sprawozdaniem z postępu realizowanych prac oraz poprawności opracowywanych produktów dla poszczególnych jednostek ewidencyjnych,• nadzór nad postępem prac i jakością, prowadzenie kontroli opracowania.b) pełnienie funkcji specjalisty zespołu wykonawcy, który będzie wykonywał następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: kontrola wewnętrzna, merytoryczny nadzór, opracowywanie zbiorów bazy danych EGiB, redakcja kartograficzna mapy zasadniczej w zakresie EGiB.5. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji umowy, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. powyżej. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dowody potwierdzające spełnienie tego obowiązku. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań oraz rodzaje dowodów zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy.6. Termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 31.10.2021 r.
branża Geodezja, geologia, archeologia, kartografia, zagospodarowanie przestrzenne
podbranża usługi geodezyjne, inwentaryzacje, ewidencja gruntów i budynków
kody CPV 71354300, 71356100, 71700000, 72312100, 72314000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin