Przetarg 10375019 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta...

   
Analizuj Zamówienie 10375019
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-27
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Zduńska Wola-etap II

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją oświetlenia dróg publicznych
na terenie Miasta Zduńska Wola.2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, „Edycja 9 - Rozświetlamy Polskę”.3. Zakres zamówienia podstawowego obejmuje: 1) wymianę 545 szt. istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprężnych na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED celem zwiększenia efektywności energetycznej i ekonomicznej oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia, 2) wymianę przewodów zasilających oprawy oraz zabezpieczeń opraw na nowe. 4. Zakres zamówienia opcjonalnego obejmuje: 1) dowieszenie 16 szt. opraw na istniejących słupach wraz z osprzętem elektrycznym i wysięgnikami, 2) wymianę przewodów zasilających oprawy oraz zabezpieczeń opraw na nowe, 3) wymiana wysięgników wraz z osprzętem mocującym,4) wymianę 185 szt. skorodowanych słupów.5. Zakres zadania przewiduje: roboty elektroenergetyczne demontażowe opraw, wysięgników i słupów, roboty elektroenergetyczne montażowe opraw, wysięgników i słupów, prace pomiarowe i regulacyjne. 6. Zakres prac obejmuje również wymianę przewodów zasilających oprawy, zabezpieczenia wraz z zaciskami na słupach lub liniach napowietrznych oraz kablowych oświetleniowych. Po zakończeniu montażu należy wykonać pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla słupów kablowych, pomiary fotometryczne, dokumentację powykonawczą. 7. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego (załącznik do SWZ). 8. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi - 96 miesięcy.Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia2) Zmiana w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,b) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,c) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,f) konieczności zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/ technologicznych, w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi bądź zastosowanie rozwiązań lub materiałów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi, usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty (jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości materiały budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny.2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych,4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.Ciąg dalszy sekcji 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. 4. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania z prawa opcji w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 5. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. 2) Zamawiający jest uprawniony do zadeklarowania skorzystania z prawa opcji najpóźniej na 30 dni przed terminem zakończenia zamówienia podstawowego,3) Limit kwotowy dla wskazanego zakresu prawa opcji odpowiada wysokości wynagrodzenia maksymalnego za realizację zamówienia w okresie objętym prawem opcji ustalanego w oparciu o ofertę Wykonawcy. Po skorzystaniu z prawa opcji zostanie on inkorporowany do § 3 ust. 1 umowy.4) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji rozliczenie robót nastąpi przy zastosowaniu stawek określonych w ofercie Wykonawcy i zastrzeżonych dla zakresu opcjonalnego zamówienia.5) O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w formie oświadczenia woli w postaci elektronicznej poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Wykonawcy: ……………@………………. Brak stosownego oświadczenia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości.6) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ w tym załącznikach do niej, oraz niniejszej umowy. 7) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, procedury dotyczące rozliczenia, płatności oraz odbioru stosuje się oddzielnie do zamówienia podstawowego oraz zamówienia opcjonalnego.8) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy lub jej zmiany.

IT.271.1.2024.KP


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00276396/01 z dnia: 2024-04-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-12 10:00
Po zmianie:
2024-04-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-12 10:30
Po zmianie:
2024-04-16 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-11
Po zmianie:
2024-05-15



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00281537/01 z dnia: 2024-04-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-16 10:00
Po zmianie:
2024-04-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-16 10:30
Po zmianie:
2024-04-19 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-15
Po zmianie:
2024-05-18
branża Energoelektryczna
podbranża oświetlenie
kody CPV 45316110
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin