Przetarg 7554350 - Modernizacja poboczy wraz z remontem cząstkowym nawierzchni...

   
Analizuj Zamówienie 7554350 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-25
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja poboczy wraz z remontem cząstkowym nawierzchni drogi gminnej nr 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdrój
Numer ref
erencyjny: IR.271.11.2020

z remontem cząstkowym nawierzchni drogi gminnej nr 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie- Zdrój”- w ramach zadnia „Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta”, w zakresie nawierzchni bitumicznych oraz poboczy z destruktu bitumicznego na terenie Gminy Kudowa Zdrój w 2020 r w celu usprawnienia ruchu pieszego i kołowego oraz poprawy warunków bezpieczeństwa i dostępności dla osób niepełnosprawnych. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.

Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Liczba części – 2

1) Część nr 1 zamówienia Modernizacja drogi gminnej 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdroju poprzez poszerzenie poboczy”.*
Przedmiot zamówienia w Części nr 1 zamówienia „Modernizacja drogi gminnej 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdroju poprzez poszerzenie poboczy.” polega na realizacji - w 2 etapach - modernizacji poboczy fragmentu drogi ul. Jakubowice na długości ok. 219 mb z destruktu bitumicznego z zagęszczeniem mechanicznym (z materiału Zamawiającego), podzielonego na następujące odcinki: Odcinek „A” o dł. 71 mb, Odcinek „B” o długości 94 mb, Odcinek „C” o długości 54 mb. ZAKRES PRAC w ETAPIE nr 1 obejmuje modernizację i poszerzenie poboczy o łącznej długości ok. 329 mb na trzech odcinkach drogi w wraz z robotami towarzyszącymi. ZAKRES PRAC w ETAPIE nr 2 obejmuje wykonanie niwelacji wysokości nowych poboczy z destruktu bitumicznego powstałych po wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej realizowanej w ramach w części nr 2 zamówienia (uzupełnienie braków wraz z zagęszczeniem mechanicznym).
2) Część nr 2 zamówienia „Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju.”*
Istniejąca konstrukcja odcinka drogi posiada nawierzchnię bitumiczna o grubości warstw w przedziale 10-15 cm . Nawierzchnia skoleinowana z licznymi łatami po remontach cząstkowych, spękana siatkowo oraz miejscami zapadnięta, cechująca się brakiem krawędzi. Odcinek przedmiotowej drogi nie posiada ograniczeń tonażowych. Droga odwadniana jest powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do rowów przydrożnych oraz do wpustów ulicznych. Zadanie polega na wykonaniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej na ul. Jakubowice. na długości ok. 226 mb. Zakres robót obejmuje w szczególności mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z istniejącej nawierzchni asfaltowej, skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową na zimno, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W na grubość 0,05 m po zagęszczeniu mechanicznym – uzupełnienie kolein w ilości 30% warstwy ścieralnej, nawierzchni drogi ( warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego AC11S na grubość 0,05 m po zagęszczeniu mechanicznym ze spadkiem 1,5 % w kierunku przydrożnego rowu lub koryt betonowych wraz z robotami towarzyszącymi oraz wykonania niwelacji wysokości nowej nawierzchni asfaltowej na połączeniach z istniejącą nawierzchnią asfaltową i mieszaną (uzupełnienie braków i zagęszczenie mechaniczne ).

Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
6. Podana w ofercie cena odrębnie dla każdej z części zamówienia o którą Wykonawca się ubiega, jako wynagrodzenie ryczałtowe, musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności winna zawierać: wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk, wszystkie podatki, opłaty, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, opłaty i koszty transportu, dostaw wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia materiałów, koszty dojazdów, koszty ekspertyz, warunków technicznych, opinii, uzgodnień, świadectw, analiz, konsultacji, wykonanie oznakowania robót, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach, a także zapewnienie udziału osób posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotnymi postanowieniami umowy. W szczególności cena musi zawierać koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, ogrodzenie, dozorowanie itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, ewentualnego odtworzenia zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dróg i chodników, lub istniejących elementów infrastruktury technicznej, wywozu nadmiaru gruntu, oraz utylizacji , koszty związane z odbiorami wykonanych robót koszty uporządkowania terenu oraz inne koszty wynikające z umowy.
Przedmiot Umowy w poszczególnych częściach zamówienia będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiednio do zakresu wykonywanych robót - stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Modernizacja drogi gminnej 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdroju poprzez poszerzenie poboczy
Przedmiot zamówienia w Części nr 1 zamówienia „Modernizacja drogi gminnej 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdroju poprzez poszerzenie poboczy.” polega na realizacji - w 2 etapach - modernizacji poboczy fragmentu drogi ul. Jakubowice na długości ok. 219 mb z destruktu bitumicznego z zagęszczeniem mechanicznym (z materiału Zamawiającego), podzielonego na następujące odcinki: Odcinek „A” o dł. 71 mb, Odcinek „B” o długości 94 mb, Odcinek „C” o długości 54 mb. ZAKRES PRAC w ETAPIE nr 1 obejmuje modernizację i poszerzenie poboczy o łącznej długości ok. 329 mb na trzech odcinkach drogi w wraz z robotami towarzyszącymi. ZAKRES PRAC w ETAPIE nr 2 obejmuje wykonanie niwelacji wysokości nowych poboczy z destruktu bitumicznego powstałych po wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej realizowanej w ramach w części nr 2 zamówienia (uzupełnienie braków wraz z zagęszczeniem mechanicznym). Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Przedmiot Umowy w poszczególnych częściach zamówienia będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiednio do zakresu wykonywanych robót - stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy ­

Część nr: 2 Nazwa: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju.
Istniejąca konstrukcja odcinka drogi posiada nawierzchnię bitumiczna o grubości warstw w przedziale 10-15 cm . Nawierzchnia skoleinowana z licznymi łatami po remontach cząstkowych, spękana siatkowo oraz miejscami zapadnięta, cechująca się brakiem krawędzi. Odcinek przedmiotowej drogi nie posiada ograniczeń tonażowych. Droga odwadniana jest powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do rowów przydrożnych oraz do wpustów ulicznych. Zadanie polega na wykonaniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej na ul. Jakubowice. na długości ok. 226 mb. Zakres robót obejmuje w szczególności mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z istniejącej nawierzchni asfaltowej, skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową na zimno, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W na grubość 0,05 m po zagęszczeniu mechanicznym – uzupełnienie kolein w ilości 30% warstwy ścieralnej, nawierzchni drogi ( warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego AC11S na grubość 0,05 m po zagęszczeniu mechanicznym ze spadkiem 1,5 % w kierunku przydrożnego rowu lub koryt betonowych wraz z robotami towarzyszącymi oraz wykonania niwelacji wysokości nowej nawierzchni asfaltowej na połączeniach z istniejącą nawierzchnią asfaltową i mieszaną (uzupełnienie braków i zagęszczenie mechaniczne ). Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Przedmiot Umowy w poszczególnych częściach zamówienia będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiednio do zakresu wykonywanych robót - stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540115818-N-2020 z dnia: 2020-07-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-10, godzina: 13:00,

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 13:00,
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45111200, 45112100, 45232130, 45233142, 45233200, 45233220
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin