Przetarg 10374653 - Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków...

   
Analizuj Zamówienie 10374653 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-27
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce–w
formule zaprojektuj i wybuduj

1. Przedmiot zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 ustawy Pzp polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych (formuła zaprojektuj i wybuduj) w zakresie modernizacji, przebudowy i rozbudowy przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce” - zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:2.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pod nazwą: „Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce”.Zadanie obejmuje wykonanie kompletnej, zgodnej z obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zapisami załączonego do niniejszego zamówienia Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami, dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem od organu administracyjno-budowlanego decyzji o pozwoleniu na budowę, a także pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych. Dokumentacja projektowa i uzyskane pozwolenie na budowę ma być podstawą formalno-prawną do rozpoczęcia robót i realizacji przedmiotowego zadania.Zamawiający oczekuje wyżej wymienionego zadania w dwóch następujących etapach:Etap nr 1: wykonanie kompletnej, zgodnej z obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zapisami załączonego do niniejszego zamówienia Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami, dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem od organu administracyjno-budowlanego decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania pod nazwą: „Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce”.Etap nr 2: roboty budowlane i realizacja, zgodnie z wykonaną kompletną dokumentacją projektową i uzyskanym pozwoleniem na budowę, całości zadania pod nazwą: „Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce”.2.2. Zakres przedmiotu zamówienia.Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Inwestora tj. kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym wykonanie robót, a następnie wykonanie na podstawie tej dokumentacji projektowej wszelkich robót. 2.3. Dokumentacja:a) Projekt budowlany – 3 egz.;b) Projekt wykonawczy – 3 egz.;c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.;d) Kosztorys inwestorski – 2 egz.;e) Przedmiar robót – 2 egz.f) Wersja elektroniczna na płytce CD/pendrive,W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:a) Projekt budowlany zawierający projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny;b) Projekty wykonawcze;c) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;d) Kosztorys inwestorski;e) Przedmiar robót;f) Inne opracowania niezbędne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.Dokumentacja powinna posiadać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia takie jak:a) Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Terenu w zakresie przedmiotu zamówienia;b) Wniosek i decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (jeżeli będzie wymagana);c) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę;d) Inne niezbędne do zrealizowania zamierzenia.Wykonawca uzyska również swoim staraniem i na swój koszt:a) Aktualną mapę do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf);b) Wypis i wyrys z rejestru gruntów lub innych dokumentów, wydanych przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalających na ustalenie stron postępowania, zawierające co najmniej numery działek ewidencyjnych oraz, o ile zostały ujawnione: numery ich ksiąg wieczystych, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujące obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie;c) Warunki i uzgodnienia od gestorów sieci (jeżeli rozwiązania projektowe będą tego wymagały);d) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia;e) Wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia.2.4. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.Pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz udzielanie odpowiedzi na pytania kierowane przez Zamawiającego lub Wykonawców robót budowlanych związanez dokumentacją projektową. Ponadto nadzór autorski obejmuje także:a) udzielanie informacji telefonicznych i pisemnych oraz wyjaśnianie wątpliwości uczestnikom procesu inwestycyjnego – na wniosek Zamawiającego,b) uzgadnianie zmian rozwiązań projektowych proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót – na wniosek Zamawiającego,c) wyjaśnianie szczegółów i wątpliwości na budowie w trakcie realizacji inwestycji, udział w odbiorach technicznych i naradach – na wniosek Zamawiającego,d) stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji robót z projektem budowlanym,e) udział i pomoc w czynnościach odbiorowych robót budowlanych,f) inne czynności uzgodnione przez strony.Przewidywany okres realizacji inwestycji: rok 2025.2.5. Pozostałe wymagania i informacje.2.5.1. Projekt ma uwzględniać wykonanie robót w taki sposób i z wykorzystaniem materiałów i technologii, które zapewnią ciągłość działania istniejącego obiektu pompowni ścieków do czasu całkowitego wykonania nowoprojektowanego obiektu.2.5.2. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z art. 99-101 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie może używać w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.2.5.3. Każdorazowe użycie w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wymaga dopuszczenia rozwiązań równoważnych, pisemnego uzasadnienia ze strony Projektanta (wskazującego na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz opisu kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności. Uzasadnienie oraz opis kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności należy złożyć wraz z dokumentacją projektową pod rygorem nieodebrania dokumentacji.2.6. Roboty budowlane.a) Wykonawca wykona roboty budowlane jako Etap nr 2 przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i uzyskanym pozwoleniem na budowę wykonaną jako Etap nr 1 przedmiotu zamówienia. b) Wszystkie roboty należy wykonać z zachowaniem ciągłości pracy istniejącego obiektu. Należy zachować minimalne okresy wyłączenia z eksploatacji istniejącego obiektu do czasu zastąpienia go nowym układem technologicznym powstałym w ramach realizacji zadania modernizacji, przebudowy i rozbudowy przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce.c) Wszystkie elementy, urządzenia i instalacje nowego, powstałego w wyniku realizacji zadania pod nazwą: „Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce” obiektu mają być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.d) Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się z wykorzystaniem oficjalnych kanałów dystrybucyjnych dostawców i producentów, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.e) Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki; Załącznik nr 11 do SWZ Program Funkcjonalno – użytkowyZałącznik Nr 12 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia4. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):Główny przedmiot:71320000-7 – Usługi inżynierskie w zakresie projektowania45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej45252100-9 - Zakłady oczyszczania ścieków45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych5. Wymagany okres gwarancji:Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

RINT.271.1.21.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00277326/01 z dnia: 2024-04-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-11 11:30
Po zmianie:
2024-04-16 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-11 12:00
Po zmianie:
2024-04-16 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-10
Po zmianie:
2024-05-15
branża Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie
podbranża projekt wod-kan, sieci zewnętrzne
kody CPV 45200000, 45231000, 45252100, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin