Przetarg 10313304 - Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku...

   
Analizuj Zamówienie 10313304 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-11
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim

Część 1: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające r
ozbudowie szkoły podstawowej w Butrynach w formule zaprojektuj i wybuduj:CZĘŚĆ I - Rozbudowa szkoły podstawowej w Butrynach w formule zaprojektuj i wybuduj.Roboty budowlane projektowe i wykonawcze obejmują w szczególności: • modernizację poprzez rozbudowę istniejącego budynku o powierzchnię zabudowy ok. 342 m2., liczba kondygnacji: 2 nadziemne, • utworzenie trzech sal lekcyjnych, zaplecze sanitarne (wc damski, męski i dla osób niepełnosprawnych) na każdej kondygnacji, świetlica, klatki schodowe, pomieszczenia pomocnicze, ciągi komunikacyjne: korytarz, klatki schodowe,• zaplanować układ komunikacyjny łączący szkołę z planowaną budową sali gimnastycznej,• widna dla osób niepełnosprawnych,• wymiana źródła ogrzewania do zwiększonej powierzchni (kotłownia w istniejącej części),• budynek wyposażony w instalacje: przeciwpożarową hydrantową, wodną, telekomunikacyjną, elektryczną, sanitarną wraz instalację ogrzewania, wentylacją mechaniczną z przystosowanym przyłączem energetycznym i wyłącznikiem p.poż,• przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne oraz przebudowa kolizji sieci kanalizacji sanitarnej• drogę pożarową zakończoną parkingiem z parkingiem o nawierzchni z tłucznia łamanego,• zagospodarowanie terenu (ciągi piesze z kostki betonowej, zieleń)Szczegółowy opis pomieszczeń oraz zastosowane materiały zawiera koncepcja architektoniczno-budowlana oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowy.• opracowanie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego – 2 kpl., • opracowanie inwentaryzacji istniejącego budynku – 4 egz.,• opracowanie kompletnego projektu budowlanego (projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego), projektu technicznego, projektu wykonawczego oraz opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2023, poz. 682) i wykonawczego wraz z niezbędnymi branżami z uwzględnieniem przebudowy istniejących urządzeń odwadniających jeśli jest wymagana oraz z uwzględnieniem, w przypadku wystąpienia kolizji, wykonania ewentualnych przełożeń/rur ochronnych/wykonania nowych odcinków istniejącej infrastruktury, przepustów zgodnie z warunkami wydanymi przez Właściciela lub zarządcę sieci kolidującej – 5 egz., • opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych w celu uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń umożliwiających prowadzenie robót budowlanych i inne jeśli są wymagane prawem,• decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach (DŚU) – w przypadku gdy wystąpi potrzeba,• przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych. Mapa do celów projektowych w swojej treści musi zawierać ustalone granice działek ewidencyjnych z dokładnością właściwą dla szczegółów terenowych I grupy, usytuowanie drzew i krzewów, pozostałych urządzeń i budowli oraz bezwzględnie całą podziemną infrastrukturę techniczną. • opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych – 2 egz.,• przygotowanie przedmiaru robót (dotyczy wszystkich branż) – spełniających następujące wymagania: w kolumnie „podstawa wyceny” koniecznym jest wypełnienie kolumn z odpowiednim numerem szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót winny zawierać szczegółowe wyliczenia ilości robót – 2 egz.,• wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych, • w razie konieczności również inne ekspertyzy, opracowania, raporty, operaty, geotechniczne i geologiczne, oraz inne dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania i wybudowania, w tym zgłoszenie/pozwolenia na budowę, decyzję uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia. • dokumentacja projektowa powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2001 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 r., poz. 2454) i w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679 ze zm.). • inne opracowania wynikające z Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839 z późn. zm.) niezbędne do wykonania robót.Wykonawca dostarczy dokumentację w formie papierowej i elektronicznej zapisanej: - część tekstowa w pdf. i w formie edytowalnej oraz część rysunkową w pliku pdf i dwg. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zachowana kolejność stron oraz wszystkie załączniki, opnie, sprawdzenia, uzgodnienia, które wchodzą w jej skład.Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający stanowi:1) Program Funkcjonalno - Użytkowy opracowany przez MTBP Usługi Projektowe,2) Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Decyzja nr I - 25/2023 z dnia 13.11.2023 r.Wykonawca zobowiązany jest oddać Zamawiającemu kompletny technicznie i technologicznie przedmiot zamówienia, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną i jest wynikiem całości robót budowlanych w zakresie budownictwa.Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości wykonywanych robót wraz ze zmianą terminu ich wykonania w zależności od otrzymywanych środków z Programu POLSKI ŁAD lub innych wytycznych wynikających z zawartej promesy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego i zmian w programie POLSKI ŁAD. Zadanie realizowane jest w ramach - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Część 2: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji szkoły podstawowej w Klebarku Wielkim.CZĘŚĆ II – Modernizacja szkoły podstawowej w Klebarku Wielkim.Roboty budowlane obejmują:• dostosowanie pomieszczeń piwnicy budynku wraz z budową instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji c.o., instalacji elektrycznej oraz wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej w budynku,• wydzielenie nowych pomieszczeń (szatnie, łazienki w tym łazienka dla niepełnosprawnych, pomieszczenia dla obsługi, pokój nauczycielski, jadalnię, archiwum, pomieszczenia techniczno - pomocnicze) za pomocą ścian działowych, wyburzenie części ścian działowych oraz wprowadzenie nowych otworów okiennych i drzwiowych,• budowa podjazdu i wykonanie platformy dla osób niepełnosprawnych,• poszerzenie drzwi wejściowych i inne roboty ogólnobudowlane.Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się:1) Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik do Zaświadczenia BI-II.6743.15.164.2023.ET6 z dnia 28.11.2023r. wydanego z upoważnienia Starosty Olsztyńskiego przez Dyrektora Wydziału Budownictwa i Infrastruktury,2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,3) Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości wykonywanych robót wraz ze zmianą terminu ich wykonania w zależności od otrzymywanych środków z Programu POLSKI ŁAD lub innych wytycznych wynikających z zawartej promesy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego i zmian w programie POLSKI ŁAD, wówczas nastąpią zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego. Zadanie realizowane jest w ramach - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

ZP.271.8.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00256488/01 z dnia: 2024-03-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-26 11:00
Po zmianie:
2024-03-28 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-26 12:00
Po zmianie:
2024-03-28 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-24
Po zmianie:
2024-04-26
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE W związku z czasem, który potrzebuje projektant na udzielenie odpowiedzi, Zamawiający wydłuża termin na składanie ofert do dnia 28 marca 2024 r. Odpowiedź na w/w pytanie zostanie opublikowana w dniu 25 marca 2024 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
branża Budowlana - obiekty, Dekarstwo, Drogownictwo, Projektowanie
podbranża obiekty sportowe, obiekty użyteczności publicznej, pokrycia dachowe, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, projekt budowlany
kody CPV 45000000, 45110000, 45111200, 45111291, 45200000, 45212200, 45214210, 45223300, 45260000, 45262300, 45262500, 45300000, 45310000, 45311100, 45330000, 45331000, 45400000, 45410000, 45420000, 45421000, 45430000, 45442100, 45453000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin