Przetarg 10337760 - Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym...

   
Analizuj Zamówienie 10337760 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-20
przedmiot ogłoszenia
Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklic
z, Głębokie i Dąbie w Szczecinie

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) obsługę dwóch stanowisk kasowych na kąpielisku miejskim Dziewoklicz: od dnia 15 czerwca 2024 r. do dnia 01 września 2024 r. 2) obsługę dwóch stanowisk kasowych na kąpielisku miejskim Głębokie: od dnia 15 czerwca 2024 r. do dnia 01 września 2024 r.3) obsługę dwóch stanowisk kasowych na kąpielisku miejskim Dąbie:od dnia 15 czerwca 2024 r. do dnia 01 września 2024 r.4) obsługę czterech stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka: od dnia 01 czerwca 2024 r. do dnia 01 września 2024 r. 2. Harmonogram obsługi stanowisk kasowych został zawarty w załączniku nr 9 do SWZ.3. Obowiązki Wykonawcy:1) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z zapewnieniem personelu na stanowiskach kasowych, w tym kosztów rekrutacji, selekcji, doboru personelu oraz jego wynagrodzenia,2) dobór kasjerów na dany obiekt, po uzyskaniu pozytywnej opinii kierownika obiektu,3) przypisanie z początkiem sezonu z imienia i nazwiska kasjerów do obsługi poszczególnych obiektów i przekazanie danych Przedstawicielowi Zamawiającego tj. Katarzyna Ulicka (katarzyna.ulicka@zuk.szczecin.pl),4) przeprowadzenie szkolenia BHP osób wyznaczonych do pracy na stanowiskach kasowych,5) zapewnienie środków BHP oraz napoi dla kasjerów, 6) w celu zapewnienia ciągłości obsługi - zapewnienie każdemu kasjerowi min. 1 000 zł w monetach na wydawanie reszt, przez cały okres realizacji umowy,7) dokonywanie zbiorczych miesięcznych rozliczeń z przedstawicielem Zamawiającego w jego siedzibie, związanych z realizacją umowy, do każdego 3-go dnia miesiąca kalendarzowego następującego po okresie rozliczeniowym, czyli po realizacji zamówienia odpowiednio: w czerwcu 2024 r., lipcu 2024 r., sierpniu 2024 r., wrześniu 2024 r. (wypełnione kompletne druki); przygotowane i przedłożone przez Wykonawcę dokumenty zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego (Wydział Księgowości) w terminie 2 dni roboczych od daty ich przedłożenia. Dokumentem potwierdzającym prawidłowe rozliczenie miesięczne (potwierdzone przez Wydział Księgowości) będzie protokół z weryfikacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury,8) niezwłoczne (do 40 minut) zapewnienie obsady kasy, w przypadku odsunięcia kasjera od pracy w związku z wykryciem rażących nieprawidłowości w trakcie wykonywanych czynności, w przypadku nieobecności (braku obsady w kasie) oraz w innych przypadkach losowych zgłoszonych przez kierownika obiektu,9) natychmiastowa interwencja w przypadku skargi zgłoszonej przez kierownika obiektu oraz obecności koordynatora na danym obiekcie w celu wyjaśnienia danej sytuacji, zgodnie z żądaniem kierownika obiektu, 10) sporządzanie harmonogramu pracy kasjerów na poszczególnych obiektach i przedłożenie go odpowiednio kierownikowi obiektu – na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem danego miesiąca,11) protokolarne pobranie od Zamawiającego (kierownicy obiektów) karnetów na kąpieliska miejskie przed rozpoczęciem sezonu oraz protokolarne rozliczenie ich na koniec sezonu po uwzględnieniu sprzedaży, najpóźniej do 2 września 2024 r. (odpowiedzialność materialna za pobrane karnety - wartość karnetu),12) protokolarne pobranie z Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka karnetów przed rozpoczęciem sezonu oraz protokolarne rozliczenie ich na koniec sezonu po uwzględnieniu sprzedaży, najpóźniej do 2 września 2024 r. (odpowiedzialność materialna za pobrane karnety - 25zł//1szt.),13) wyznaczenie 1 koordynatora kasjerów na Kompleks Rekreacyjny Arkonka - koordynator odpowiada za prawidłowość rozliczenia kasjerów ze sprzedaży dziennej i miesięcznej oraz wyjaśnianie niezgodności lub nieprawidłowości zaistniałych w trakcie trwania sezonu, pobieranie karnetów i ich rozliczenie, a także zapewnia kontakt w sprawie grafików, 14) wyznaczenie 1 koordynatora odpowiedzialnego za pracę kasjerów na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie - koordynator odpowiada za prawidłowość rozliczenia kasjerów ze sprzedaży dziennej i miesięcznej oraz wyjaśnianie niezgodności lub nieprawidłowości zaistniałych w trakcie trwania sezonu, pobieranie karnetów i ich rozliczenie, a także zapewnia kontakt w sprawie grafików,15) dot. Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka, kąpielisk miejskich Dziewoklicz, Głębokie, Dąbie:w związku ze stosowaniem monitoringu wizyjnego w miejscu pracy, przed dopuszczeniem do pracy - zapoznanie pracowników z klauzulą informacyjną (treść w załączeniu do umowy) i niezwłoczne przedłożenie Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia zapoznania się pracowników z ww. klauzulą oraz - w przypadku zmian kadrowych - do zapoznawania pracowników z załączoną klauzulą informacyjną i niezwłocznego przedkładania pisemnych potwierdzeń zapoznania się pracowników z ww. klauzulą.4. Zamawiający przewiduje szkolenia w zakresie obsługi kas:1) dot. Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka: a) maj 2024 r. - Kompleks Rekreacyjny Arkonka – szkolenie przez MVB,b) maj 2024 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,c) maj 2024 r. – Eservice – szkolenie z terminali płatniczych,2) dot. kąpieliska miejskiego Dąbie: a) maj 2024 r. – kąpielisko miejskie Dąbie – szkolenie przez MVB,b) maj 2024 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,c) maj 2024 r. – Eservice – szkolenie z terminali płatniczych,3) dot. kąpieliska miejskiego Dziewoklicz: a) czerwiec 2024 r. – kąpielisko miejskie Dziewoklicz – szkolenie przez Przedstawiciela Zamawiającego,b) maj 2024 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,c) maj 2024 r. – Eservice – szkolenie z terminali płatniczych,4) dot. kąpieliska miejskiego Głębokie: a) czerwiec 2024 r. – kąpielisko miejskie Głębokie – szkolenie przez Przedstawiciela Zamawiającego,b) maj 2024 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,c) maj 2024 r. – Eservice – szkolenie z terminali płatniczych.5. Zakresy czynności kasjerów zostały zawarte w załącznikach nr 6, 7 i 8 do SWZ.6. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

C/17/2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00252312/01 z dnia: 2024-03-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.6. Rodzaj zamawiającego Przed zmianą:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
Po zmianie:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00257879/01 z dnia: 2024-03-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Udostępnienie zasobów
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 118 -123 ustawy.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

II. Sposób i termin składania ofert
Ofertę (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, tj.:
1) oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ),
2) pełnomocnictwami,
3) w przypadku udostępnionych zasobów:
zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3ustawy lub innym podmiotowym środkiem dowodowym, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ),
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) i oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu dot. każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
należy złożyć na Platformie – zgodnie z zapisami SWZ, w terminie do dnia 29.03.2024 r., do godz. 9.00.

III. Informacje o formalnościach, które muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1.Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
2.Zamawiający poinformuje Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.
Po zmianie:
I. Udostępnienie zasobów
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 118 -123 ustawy.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

II. Sposób i termin składania ofert
Ofertę (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, tj.:
1) oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ),
2) pełnomocnictwami,
3) w przypadku udostępnionych zasobów:
zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3ustawy lub innym podmiotowym środkiem dowodowym, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ),
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) i oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu dot. każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
należy złożyć na Platformie – zgodnie z zapisami SWZ, w terminie do dnia 02.04.2024 r., do godz. 9.00.

III. Informacje o formalnościach, które muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1.Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
2.Zamawiający poinformuje Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-29 09:00
Po zmianie:
2024-04-02 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-29 10:00
Po zmianie:
2024-04-02 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-26
Po zmianie:
2024-04-30
branża Finanse - bankowość
podbranża usługi bankowe
kody CPV 79620000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin