Przetarg 7408789 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych...

   
Analizuj Zamówienie 7408789 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-31
przedmiot ogłoszenia
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdraż
ew w okresie od dnia 01.05.2020r. do dnia 31.12.2020 roku.
Numer referencyjny: GK.271.1.2020.A.W.

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie Gminy Rozdrażew w okresie od 01.05.2020r. do 31.12.2020r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rozdrażew z następujących miejscowości: Wolenice, Dębowiec, Wygoda, Dzielice, Henryków, Chwałki, Dąbrowa, Rozdrażewek, Maciejew, Nowa Wieś, Budy, Wyki, Trzemeszno, Grębów, Rozdrażew
2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
3) odbieranie i zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas jednorazowej objazdowej zbiórki tych odpadów,

4) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z aptek oraz z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy. Zestawienie adresów ww. jednostek stanowi załącznik nr 14 do SIWZ.

3. Lokalizację ulic na terenie Gminy Rozdrażew oraz lokalizację miejscowości na obszarze gminy przedstawiono na mapach stanowiących załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ.
4. Zestawienie miejscowości z wykazem ilości nieruchomości i gospodarstw domowych zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Rozdrażew.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ pn.: „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” jak również projekt umowy.
Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w:
1) uchwale nr XV/112/2020 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 19 lutego 2020r. w sprawie
szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,
w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie
odpadami komunalnymi, zmienionej uchwała nr XVI/116/2020 Rady Gminy Rozdrażew
z dnia 5 marca 2020r., stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ,
2) uchwale nr XV/111/2020 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 19 lutego 2020r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rozdrażew, zmienionej uchwałą nr XVI/15/2020 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 5 marca 2020r., stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ
6. Szacunkowa ilość odpadów:
1) ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych określa się wg obliczeń szacunkowych na okres trwania umowy na 550 Mg
2) ilość odpadów segregowanych określa się wg obliczeń szacunkowych na okres trwania umowy na 310 Mg łącznie z odpadami dostarczonymi przez mieszkańców do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
6. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych:
1) Odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów:
a) od właściciela nieruchomości, z budynków mieszkalnych jednorodzinnych:
- od kwietnia do października – odbiór raz na dwa tygodnie,
- od listopada do marca – odbiór raz na miesiąc
b) od właściciela nieruchomości, na których zlokalizowane są budynki wielolokalowe:
- od kwietnia do października – odbiór raz na tydzień
- od listopada do marca – odbiór raz na miesiąc
2) odpady selektywnie zbierane: metale, w tym opakowania z metali, tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych, szkło, w tym opakowania ze szkła, papier, w tym tektura, opakowania z papieru i tektury oraz opakowania wielomateriałowe – odbiór raz na miesiąc;
3) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne:
a) od właściciela nieruchomości, z budynków mieszkalnych jednorodzinnych:
- od kwietnia do października – odbiór raz na dwa tygodnie,
- od listopada do marca – odbiór raz na miesiąc

b) od właściciela nieruchomości, na których zlokalizowane są budynki wielolokalowe :
- od kwietnia do października – odbiór raz na tydzień
- od listopada do marca – odbiór raz na dwa tygodnie,
4) odbiór odpadów z PSZOK w ciągu trzech dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
5) odbiór przeterminowanych leków z aptek – raz w miesiącu
6) odbiór zużytych baterii i akumulatorów z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy - raz na pół roku
7) odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas objazdowej zbiórki ww. odpadów - raz w okresie trwania umowy.
7. Harmonogram wywozu odpadów przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w ciągu 3 dni od powiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, stanowi załącznik do umowy.
8. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje odpadów powstających w nieruchomościach niezamieszkałych (podmioty gospodarcze, placówki oświatowe, sklepy, banki, itp. oraz odpadów ulicznych).
9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone usługi objęte przedmiotem zamówienia.
Uwaga :
Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia, oszacowanie ilości odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje oraz szczegółowe zasady ustalenia harmonogramu odbioru odpadów określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
10. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym miesięcznie w oparciu o:
1) raport,
2) kwity wagowe i karty przekazania odpadów, dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni,
3) ewidencję jakościową i ilościową odpadów, prowadzoną zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
11. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :
1) bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
2) przekazywania Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy pisemnych sprawozdań o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010 ze zm.).
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin