Przetarg 6887179 - Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10...

   
Analizuj Zamówienie 6887179 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-09
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne).
Numer referencyjny: PGO/01/07/20
19

Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 – odpady palne (paliwo alternatywne). Odpady pochodzące z Instalacji mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów w Paszczynie.
Ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy (5 miesięcy od daty podpisania umowy) wyniesie maksymalnie 2 000 Mg.
Zamówieniem publicznym objęte są odpady powstałe na skutek obróbki mechanicznej odpadów komunalnych (zmieszanych oraz segregowanych), na sicie o wielkości oczek 80 mm (frakcja nadsitowa) i poddane procesowi ręcznego sortowania
• Odpady są poddawane separacji magnetycznej.
• Odpady są sprasowane (odpady z prasokontenera).
• Miejsca magazynowania odpadów są zadaszone.
Zmieszane odpady komunalne oraz odpady pochodzące z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przetwarzane są na linii sortowniczej, na odrębnych węzłach technologicznych.
Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Transport odpadów po stronie Wykonawcy, na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku.
Zamawiający dysponuje sześcioma prasokontenerami: Model PC 6500, pojemność 32 m3, do prasy (kompaktor stacjonarny) model KPHS 1900.
Zamawiający dopuszcza częściowy odbiór odpadów samochodami samowyładowczymi. W takim przypadku Zamawiający przewiduje możliwość gromadzenie odpadów luzem.
Wykonawca ma obowiązek zorganizować odbiór odpadów w sposób zapewniający ciągłość pracy linii sortowniczej lub zapewnić dodatkowe prasokontenery w ilości zapewniającej ciągłość pracy na linii sortowniczej. Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych w ciągu jednego dnia pracy: ok. 100 Mg.
Realizacja usługi w dni robocze w godzinach pracy Zakładu.
Podana przez Zamawiającego całkowita: ilość odpadów do zagospodarowania w czasie trwania umowy, dobowa ilość odpadów wytwarzanych na linii sortowniczej oraz miesięczna ilość odpadów przekazywana do zagospodarowania, może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30%.
W przypadku gdy ilość dostarczonych odpadów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w opisie Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszego dostarczania odpadów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, że z uwagi na bezpośrednią produkcję odpadu 19 12 10 z odpadów komunalnych dostarczanych na bieżąco, nie ma możliwości określenia gwarantowanych przez Zamawiającego parametrów ilościowych, jakościowych i morfologicznych odpadów przekazywanych Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia. W związku z tym Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń od Zamawiającego z tego tytułu. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin odpadów będących przedmiotem zamówienia na terenie instalacji Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 700 – 1500 po uprzednim umówieniu terminu z Zamawiającym.
Ważenie odpadów odbywało się będzie na legalizowanej wadze Zamawiającego i będzie każdorazowo potwierdzone dowodem ważenia oraz zbiorczą miesięczna kartą przekazania odpadu. Dokumenty
te będą stanowić podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
Karta przekazania odpadów sporządzona zostanie wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 25.04.2019 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2019r. poz.819). Masa przekazanego odpadu będzie ustalana każdorazowo, podczas czynności ważenia odpadów.
Karty przekazania odpadów wystawiane będą przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron lub w trzech egzemplarzach w przypadku zlecenia usługi transportu innemu Wykonawcy.
W przypadku braku lub błędnie potwierdzonej przez Wykonawcę Karty przekazania odpadu czy braku innych wymaganych dokumentów, Zamawiający ma prawo odmówić zapłaty faktury VAT, do czasu dostarczenia właściwych dokumentów. Informacja o odmowie zapłaty zostanie przekazana Wykonawcy odwrotnie, za pośrednictwem faksu.
Wykonawca przyjmował będzie od Zamawiającego odpady w sposób sukcesywny, zgodny z potrzebami Zamawiającego.
Wykonawca zagwarantuje odbiór i przyjęcie odpadów w ilości co najmniej 500 Mg/m-c.
W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady i należyte postępowanie z nimi oraz skutki z tego wynikające.
Wykonawca zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu pisemną informację o sposobie zagospodarowania odebranych odpadów.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90512000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin