Przetarg 10330735 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03 z Z/I...

   
Analizuj Zamówienie 10330735
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-03-18
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03 z Z/I Dylów A, Z/I Julków, Z/I Gotartów / 2024

1.Przedmiotem niniejszej umowy jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03.
2.Szacunkowa ilość do odbioru i zagospodarowania to 26 400 Mg przez okres 12 miesięcy. Odpady te, m.in. wytworzone są w procesie biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych na terenie instalacji MBP, tj.: Z/I w Dylowie A, gm. Pajęczno, Z/I w Julkowie, gm. Skierniewice oraz Z/I w Gotartowie, gm. Kluczbork.3.Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane a następnie zagospodarowane na terenie zakładów wskazanych przez Wykonawcę w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.4.W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania: - zadanie nr 1 Z/I Dylów A, gm. Pajęczno – łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 4 000 Mg,- zadanie nr 2 Z/I Dylów A, gm. Pajęczno – łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 4 000 Mg,- zadanie nr 3 Z/I Julków, gm. Skierniewice – łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 5 000 Mg,- zadanie nr 4 Z/I Julków, gm. Skierniewice – łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 5 000 Mg,- zadanie nr 5 Z/I Gotartów, gm. Kluczbork – łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 4 200 Mg,- zadanie nr 6 Z/I Gotartów, gm. Kluczbork – łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 4 200 Mg.5.Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Zakładu/Instalacji (dalej: Z/I): w Dylowie A, gm. Pajęczno, w Julkowie, gm. Skierniewice oraz w Gotartowie, gm. Kluczbork. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów, szacunkowa ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy.6.Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.7.Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.8.Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi.9.Wagi zainstalowane w Z/I zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.10.Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia odbioru wysłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, fax bądź telefonicznie. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, nr Miejsca Prowadzenia Działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, orientacyjną datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO.11. W przypadku uzyskania nowych decyzji/pozwoleń w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu kopii decyzji udzielającej zezwolenia na zagospodarowanie/przetwarzanie odpadów, niezwłocznie po jej otrzymaniu nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania decyzji zmienionej. Dotyczy to również decyzji ewentualnych podwykonawców.12. W przypadku utraty przez Wykonawcę niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej zezwoleń, pozwoleń, koncesji lub innych decyzji administracyjnych, niezwłocznie powiadomi on Zamawiającego, który w takiej sytuacji ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.13.Odpad 19 05 03 stanowiący przedmiot umowy będzie wytworzony z przesiewania stabilizatu oraz z odpadów ulegających biodegradacji zebranych selektywnie. 14.Usługa będzie świadczona zgodnie z nw. przepisami:a.ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach;b.ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska;c.ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;d.oraz innych ustaw i przepisów mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin