Zlecenie 7329477 - A) Odnowienie wsparcia technicznego dla vSphereEssential...

   
Zamówienie 7329477 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-02-11
przedmiot zlecenia
A) Odnowienie wsparcia technicznego dla vSphereEssential Plus Kit Basic Support na 1 rok- 72611000-6
b) Odnowienie wsparcia techn
icznego na rok Veeam Backup Essentials Enterprise 2 socketbundle (2 sztuki) - 72611000-6
c) Odnowienie wsparcia technicznego na 1 rok dla produktu Fortimail 200D 8x5 FortiCare plus FortiGuard Bundle Contract - FC-10-00204-954-02-12 - 72611000-6
d) Odnowienie wsparcia technicznego na okres 1 roku dla AxencenVision® 9, moduł Network dla nielimitowanej liczby urządzeń oraz moduły Inventory, Users, HelpDesk, DataGuardumożliwiające zarządzanie 60 stacjami roboczymi - 72611000-6
e) Świadczenieusługwsparciatechnicznegoprzezokres 1-go rok-u: -72611000-6
f) Serwer HP DL380 G9 wraz z wdrożeniem-48822000-6
g) 2 Serwery HP DL360 G9 wraz z wdrożeniem-48822000-6
h) Odnowienie FortiAnalyzer-VM 24x7 FortiCareContract (for 1-6 GB/Day of Logs) - 72611000-6
i) FG-100EBDL: Hardware plus 1 Year 8x5 FortiCare and FortiGuardUnified (UTM) Protection wraz z wdrożeniem-32420000-3
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty:
Wszystkie usługi wsparcia technicznego powinny być świadczone przez wskazany okres od momentu zakończenia poprzedniego okresu. Wszystkie urządzenia muszą być objęte min. roczną gwarancją producenta.
Opis wdrożenia FortiGate-wdrożenie musi zostać przeprowadzone w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorski. Konfiguracja urządzeń ma być zgodna z wytycznymi Zamawiającego, które zostaną ustalone podczas wdrożenia.
Specyfikacja Serwerów
a) DL380 G9 CTO CHASSIS 12*LFF
b) 2x E5-2667V3 8C 3.20GHz CPU’s
c) 2x Heatsinks
d) 256GB (16x16GB) Memory
e) HPE Smart Array P840/4GB FBWC 12Gb 2-ports Int SAS Controller 726897-B21 z pełnym okablowaniem SAS pod diskbackplane (12 dysków) i baterią
f) HP 82E 8GB DUAL-PORT PCI-E FC HBA z wkładkami 8Gb
g) HP 10GB 2-PORT 546FLR-SFP+ ADAPTER + SFP’s
h) 12x 3.5in HDD Caddies
i) HP 8GB MICROSD Card
j) 2x 800W PSU
k) Rails
a) HP DL360 G9 CTO CHASSIS 8*SFF
b) 2x E5-2667V3 8C 3.20GHz CPU’s
c) 2x Heatsinks
d) 256GB (16x16GB) Memory
e) B140I
f) P440AR/2GB FBWC
g) HP 82E 8GB DUAL-PORT PCI-E FC HBA z wkładkami 8Gb
h) HP 10GB 2-PORT 546FLR-SFP+ ADAPTER + SFP’s
i) HP 8GB MICROSD Card
j) 2x 500W PSU
k) Rails
Opis wdrożenia serwerów-wdrożenie musi zostać przeprowadzone w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorski. Konfiguracja urządzeń ma być zgodna z wytycznymi Zamawiającego, które zostaną ustalone podczas wdrożenia.
Opis świadczeniausługwsparciatechnicznegoprzezokres 1-go rok-u:
Segment prac (a) - backup
- analiza logów systemu backupu,
- doradztwo w zakresie wykonywania kopii miesięcznej,
- doraźne sprawdzanie poprawności wykonywania kopii (testowy restore wybranych danych),
- analiza aktualizacji oprogramowania,
- analiza istniejącej polityki backupu-pomoc w aktualizacji,
- pomoc w zgłaszaniu zdarzeń serwisowych,
- powiadamianie o nowościach (wersjach, poprawkach),
wizyta pracownika Zleceniobiorcy -maksymalnie 4 godziny 1 raz w miesiącu,
wsparcie telefoniczne-maksymalnie 30 minut w miesiącu.
Segment prac (b)-infrastruktura serwerowa
- analiza logów,
- wsparcie przy zgłaszaniu zdarzeń serwisowych,
- doradztwo w zakresie aktualizacji kodów sprzętowych (firmware),
- doradztwo w zakresie aktualizacji sterowników,
- doradztwo w zakresie rekonfiguracji i planowania rozwoju,
- analizy wydajnościowe sprzętu oraz udzielanie wskazówek w zakresie optymalizacji sprzętu,
- powiadamianie o nowościach (wersjach, poprawkach),
wizyta pracownika Zleceniobiorcy -maksymalnie 2 godziny 1 raz w miesiącu,
wsparcie telefoniczne-maksymalnie 15 minut w miesiącu.
Segment prac (c)-infrastruktura VmWare
- analiza logów,
- wsparcie przy zgłaszaniu zdarzeń serwisowych,
- doradztwo w zakresie aktualizacji oprogramowania,
- analizy wydajnościowe poprawność działania,
- doradztwo w zakresie najlepszych praktyk administracyjnych,
- powiadamianie o nowościach (wersjach, poprawkach),
wizyta pracownika Zleceniobiorcy -maksymalnie 4 godziny 2 razy w miesiącu,
wsparcie telefoniczne-maksymalnie 30 minut w miesiącu.
Segment prac (d)-systemy operacyjne
- analiza logów,
- wsparcie przy zgłaszaniu zdarzeń serwisowych,
- doradztwo w zakresie aktualizacji oprogramowania,
- analizy wydajnościowe poprawność działania,
- doradztwo w zakresie najlepszych praktyk administracyjnych,
- powiadamianie o nowościach (wersjach, poprawkach),
wizyta pracownika Zleceniobiorcy -maksymalnie 2 godziny 2 razy w miesiącu,
wsparcie telefoniczne-maksymalnie 15 minut w miesiącu.
Segment prac (e)-ochrona antywirusowa
- doradztwo w zakresie aktualizacji oprogramowania,
- analiza logów,
- analiza istniejącej polityki bezpieczeństwa-pomoc w aktualizacji,
- powiadamianie o nowościach (wersjach, poprawkach),
- wsparcie przy zgłaszaniu zdarzeń serwisowych,
wizyta pracownika Zleceniobiorcy-maksymalnie 2 godziny 1 raz w miesiącu,
wsparcie telefoniczne-maksymalnie 15 minut w miesiącu.
Segment prac (f)-zabezpieczenie internetu
- doradztwo w zakresie aktualizacji oprogramowania,
- analiza logów,
- analiza polityki bezpieczeństwa-pomoc w aktualizacji,
- powiadamianie o nowościach (wersjach, poprawkach),
- wsparcie przy zgłaszaniu zdarzeń serwisowych,
wizyta nadzoru-maksymalnie 2 godziny 1 razy w miesiącu,
wsparcie telefoniczne-maksymalnie 15 minut w miesiącu.
Przystępując do składania oferty dostawca oświadcza, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia:
- dostawca posiada co najmniej jedną osobę przeszkoloną przez producenta i posiadającą odpowiedni certyfikat NSE8 z zakresu UTM posiadanego przez Zamawiającego.
- minimum jedna osoba z certyfikatem z oprogramowania do backupu z zakresu rozwiązań do odzyskiwania kopii zapasowych,
- minimum jedna osoba z certyfikatem MCTS (Microsoft Certified Technology Specialist) z zakresu konfiguracji infrastruktury sieciowej Windows Server min. wersja 2008.
- dostawca posiada co najmniej jedną osobę przeszkoloną przez producenta i posiadającą odpowiedni certyfikat na poziomie Professional z zakresu systemu wirtualizacji posiadanego przez Zamawiającego.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 32420000, 48822000, 72611000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin