Przetarg 7468830 - Odtworzenie stanu jakościowego narzędzi chirurgicznych...

   
Analizuj Zamówienie 7468830 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-07
przedmiot ogłoszenia
Odtworzenie stanu jakościowego narzędzi chirurgicznych
Numer referencyjny: 22/2020/PN

Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie
stanu jakościowego zestawów narzędzi chirurgicznych realizowane poprzez znakowanie, ostrzenie i regenerację oraz wymianę narzędzi nie nadających się do regeneracji w ilości i asortymencie określonym w Formularzu Cenowym - zał. nr 2 do SIWZ.
1. Regeneracja narzędzi w szczególności powinna obejmować:
a. rozmontowanie narzędzia i ponowne złożenie po wykonaniu regeneracji,
b. czyszczenie,
c. szlifowanie i polerowanie całej powierzchni narzędzia,
d. naprawę (ostrzenie, przywrócenie oryginalnego kształtu),
e. wymianę części zamiennych zgodnych z najwyższymi standardami jakości,
f. wymianę wkładek z twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w próżni,
g. nałożenie warstwy pasywnej po usunięciu powłoki wierzchniej,
h. przywrócenie złoceń uchwytów, jeśli dotyczy,
i. konserwacja,
j. ustawianie pracy narzędzia (chwytu, cięcia, itp.),
k. testy funkcyjne (zgodnie z procedurą technologiczną identyczną jak dla nowych narzędzi),
l. trwałe oznakowanie elektrochemiczne lub laserowe (trwałe, czytelne, odporne na działanie chemicznych środków do dezynfekcji narzędzi oraz czynniki sterylizujące głównie nasyconą parę wodną, co najmniej przez okres gwarancji).
1619 pozycji

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540079738-N-2020 z dnia: 2020-05-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej.
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
wykaz usług (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są
wykonywane, z załączeniem dowodów, określających że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami są w szczególności: - referencje bądź inne dokumenty wydane przez podmiot, na rzecz
którego usługi były wykonywane lub są wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej;
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający nie wprowadza żadnych zapisów.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
oryginał lub kserokopię aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający nie wprowadza żadnych zapisów.

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz usług (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są
wykonywane, z załączeniem dowodów, określających że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami są w szczególności: - referencje bądź inne dokumenty wydane przez podmiot, na rzecz
którego usługi były wykonywane lub są wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej;
- oryginał lub kserokopię aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540083489-N-2020 z dnia: 2020-05-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie stanu jakościowego
zestawów narzędzi chirurgicznych realizowane poprzez znakowanie, ostrzenie i regenerację oraz wymianę narzędzi nie
nadających się do regeneracji w ilości i asortymencie określonym w Formularzu Cenowym - zał. nr 2 do SIWZ. 1.
Regeneracja narzędzi w szczególności powinna obejmować: a. rozmontowanie narzędzia i ponowne złożenie po wykonaniu
regeneracji, b. czyszczenie, c. szlifowanie i polerowanie całej powierzchni narzędzia, d. naprawę (ostrzenie, przywrócenie
oryginalnego kształtu), e. wymianę części zamiennych zgodnych z najwyższymi standardami jakości, f. wymianę wkładek z
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=87001...
3 z 10 2020.05.11, 08:13
twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w próżni, g. nałożenie warstwy pasywnej po usunięciu powłoki
wierzchniej, h. przywrócenie złoceń uchwytów, jeśli dotyczy, i. konserwacja, j. ustawianie pracy narzędzia (chwytu, cięcia,
itp.), k. testy funkcyjne (zgodnie z procedurą technologiczną identyczną jak dla nowych narzędzi), l. trwałe oznakowanie
elektrochemiczne lub laserowe (trwałe, czytelne, odporne na działanie chemicznych środków do dezynfekcji narzędzi oraz
czynniki sterylizujące głównie nasyconą parę wodną, co najmniej przez okres gwarancji). 1619 pozycji
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie stanu jakościowego
zestawów narzędzi chirurgicznych realizowane poprzez znakowanie, ostrzenie i regenerację oraz wymianę narzędzi nie
nadających się do regeneracji w ilości i asortymencie określonym w Formularzu Cenowym - zał. nr 2 do SIWZ. 1.
Regeneracja narzędzi w szczególności powinna obejmować: a. rozmontowanie narzędzia i ponowne złożenie po wykonaniu
regeneracji, b. czyszczenie, c. szlifowanie i polerowanie całej powierzchni narzędzia, d. naprawę (ostrzenie, przywrócenie
oryginalnego kształtu), e. wymianę części zamiennych zgodnych z najwyższymi standardami jakości, f. wymianę wkładek z
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=87001...
3 z 10 2020.05.11, 08:13
twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w próżni, g. nałożenie warstwy pasywnej po usunięciu powłoki
wierzchniej, h. przywrócenie złoceń uchwytów, jeśli dotyczy, i. konserwacja, j. ustawianie pracy narzędzia (chwytu, cięcia,
itp.), k. testy funkcyjne (zgodnie z procedurą technologiczną identyczną jak dla nowych narzędzi), l. trwałe oznakowanie
elektrochemiczne lub laserowe (trwałe, czytelne, odporne na działanie chemicznych środków do dezynfekcji narzędzi oraz
czynniki sterylizujące głównie nasyconą parę wodną, co najmniej przez okres gwarancji). 1376 pozycji


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-21, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-28, godzina: 09:30,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Tak adres przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Tak adres przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
wykaz usług (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP406/Preview/b3e692d4-3496-4d81-bb78-913...
1 z 2 2020.05.11, 08:49
krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i
podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów,
określających że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są
w szczególności: - referencje bądź inne dokumenty wydane przez podmiot, na rzecz którego usługi były
wykonywane lub są wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej;
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający nie wprowadza żadnych zapisów.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
oryginał lub kserokopię aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający nie wprowadza żadnych zapisów.

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU: - wykaz usług (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub
wykonywania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem
dowodów, określających że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami są w szczególności: - referencje bądź inne dokumenty wydane przez podmiot, na rzecz którego
usługi były wykonywane lub są wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których
mowa powyżej; - oryginał lub kserokopię aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540083507-N-2020 z dnia: 2020-05-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie stanu jakościowego
zestawów narzędzi chirurgicznych realizowane poprzez znakowanie, ostrzenie i regenerację oraz wymianę narzędzi nie
nadających się do regeneracji w ilości i asortymencie określonym w Formularzu Cenowym - zał. nr 2 do SIWZ. 1.
Regeneracja narzędzi w szczególności powinna obejmować: a. rozmontowanie narzędzia i ponowne złożenie po wykonaniu
regeneracji, b. czyszczenie, c. szlifowanie i polerowanie całej powierzchni narzędzia, d. naprawę (ostrzenie, przywrócenie
oryginalnego kształtu), e. wymianę części zamiennych zgodnych z najwyższymi standardami jakości, f. wymianę wkładek z
twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w próżni, g. nałożenie warstwy pasywnej po usunięciu powłoki
wierzchniej, h. przywrócenie złoceń uchwytów, jeśli dotyczy, i. konserwacja, j. ustawianie pracy narzędzia (chwytu, cięcia,
itp.), k. testy funkcyjne (zgodnie z procedurą technologiczną identyczną jak dla nowych narzędzi), l. trwałe oznakowanie
elektrochemiczne lub laserowe (trwałe, czytelne, odporne na działanie chemicznych środków do dezynfekcji narzędzi oraz
czynniki sterylizujące głównie nasyconą parę wodną, co najmniej przez okres gwarancji). 1619 pozycji
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie stanu jakościowego
zestawów narzędzi chirurgicznych realizowane poprzez znakowanie, ostrzenie i regenerację oraz wymianę narzędzi nie
nadających się do regeneracji w ilości i asortymencie określonym w Formularzu Cenowym - zał. nr 2 do SIWZ. 1.
Regeneracja narzędzi w szczególności powinna obejmować: a. rozmontowanie narzędzia i ponowne złożenie po wykonaniu
regeneracji, b. czyszczenie, c. szlifowanie i polerowanie całej powierzchni narzędzia, d. naprawę (ostrzenie, przywrócenie
oryginalnego kształtu), e. wymianę części zamiennych zgodnych z najwyższymi standardami jakości, f. wymianę wkładek z
twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w próżni, g. nałożenie warstwy pasywnej po usunięciu powłoki
wierzchniej, h. przywrócenie złoceń uchwytów, jeśli dotyczy, i. konserwacja, j. ustawianie pracy narzędzia (chwytu, cięcia,
itp.), k. testy funkcyjne (zgodnie z procedurą technologiczną identyczną jak dla nowych narzędzi), l. trwałe oznakowanie
elektrochemiczne lub laserowe (trwałe, czytelne, odporne na działanie chemicznych środków do dezynfekcji narzędzi oraz
czynniki sterylizujące głównie nasyconą parę wodną, co najmniej przez okres gwarancji). 1376pozycji


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-21, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-28, godzina: 09:30,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Tak adres przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Tak adres przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
wykaz usług (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i
podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów,
określających że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są
w szczególności: - referencje bądź inne dokumenty wydane przez podmiot, na rzecz którego usługi były
wykonywane lub są wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej;
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający nie wprowadza żadnych zapisów.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
oryginał lub kserokopię aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający nie wprowadza żadnych zapisów.

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU: - wykaz usług (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub
wykonywania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem
dowodów, określających że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami są w szczególności: - referencje bądź inne dokumenty wydane przez podmiot, na rzecz którego
usługi były wykonywane lub są wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których
mowa powyżej; - oryginał lub kserokopię aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540088503-N-2020 z dnia: 2020-05-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Tak adres przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Tak adres przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest odtworzenie stanu jakościowego zestawów narzędzi chirurgicznych realizowane poprzez
znakowanie, ostrzenie i regenerację oraz wymianę narzędzi nie nadających się do regeneracji w ilości i asortymencie określonym w Formularzu Cenowym - zał. nr 2 do SIWZ. 1. Regeneracja narzędzi w
szczególności powinna obejmować: a. rozmontowanie narzędzia i ponowne złożenie po wykonaniu
regeneracji, b. czyszczenie, c. szlifowanie i polerowanie całej powierzchni narzędzia, d. naprawę (ostrzenie,
przywrócenie oryginalnego kształtu), e. wymianę części zamiennych zgodnych z najwyższymi standardami
jakości, f. wymianę wkładek z twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w próżni, g. nałożenie
warstwy pasywnej po usunięciu powłoki wierzchniej, h. przywrócenie złoceń uchwytów, jeśli dotyczy, i.
konserwacja, j. ustawianie pracy narzędzia (chwytu, cięcia, itp.), k. testy funkcyjne (zgodnie z procedurą technologiczną identyczną jak dla nowych narzędzi), l. trwałe oznakowanie elektrochemiczne lub
laserowe (trwałe, czytelne, odporne na działanie chemicznych środków do dezynfekcji narzędzi oraz
czynniki sterylizujące głównie nasyconą parę wodną, co najmniej przez okres gwarancji). 1619 pozycji
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest odtworzenie stanu jakościowego zestawów narzędzi chirurgicznych realizowane poprzez
znakowanie, ostrzenie i regenerację oraz wymianę narzędzi nie nadających się do regeneracji w ilości i asortymencie określonym w Formularzu Cenowym - zał. nr 2 do SIWZ. 1. Regeneracja narzędzi w
szczególności powinna obejmować: a. rozmontowanie narzędzia i ponowne złożenie po wykonaniu
regeneracji, b. czyszczenie, c. szlifowanie i polerowanie całej powierzchni narzędzia, d. naprawę (ostrzenie,
przywrócenie oryginalnego kształtu), e. wymianę części zamiennych zgodnych z najwyższymi standardami
jakości, f. wymianę wkładek z twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w próżni, g. nałożenie
warstwy pasywnej po usunięciu powłoki wierzchniej, h. przywrócenie złoceń uchwytów, jeśli dotyczy, i.
konserwacja, j. ustawianie pracy narzędzia (chwytu, cięcia, itp.), k. testy funkcyjne (zgodnie z procedurą technologiczną identyczną jak dla nowych narzędzi), l. trwałe oznakowanie elektrochemiczne lub
laserowe (trwałe, czytelne, odporne na działanie chemicznych środków do dezynfekcji narzędzi oraz
czynniki sterylizujące głównie nasyconą parę wodną, co najmniej przez okres gwarancji).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie: -
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie) realizował lub realizuje co najmniej 2 usługi w zakresie odtworzenia stanu
jakościowego narzędzi chirurgicznych o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto każda.
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków:
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie:
 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) realizował lub realizuje co najmniej 1 usługę w zakresie odtworzenia stanu jakościowego narzędzi chirurgicznych o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
wykaz usług (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jestkrótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub
wykonywania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z
załączeniem dowodów, określających że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami są w szczególności: - referencje bądź inne dokumenty wydane przez
podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy –
jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
dokumentów, o których mowa powyżej;
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający nie wprowadza żadnych zapisów.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
oryginał lub kserokopię aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający nie wprowadza żadnych zapisów.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-21, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-06-04, godzina: 09:30,

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU: - wykaz usług (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub
wykonywania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z
załączeniem dowodów, określających że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami są w szczególności: - referencje bądź inne dokumenty wydane przez
podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy –
jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
dokumentów, o których mowa powyżej; - oryginał lub kserokopię aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia.
branża Medyczna
podbranża serwis, naprawa
kody CPV 50420000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin