Przetarg 7504162 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem...

   
Analizuj Zamówienie 7504162 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-27
przedmiot ogłoszenia
Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym
Numer referencyjny: PZ/4/2020

Przedmiotem zamówienia je
st nadzór autorski i opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych prac programistycznych w tym zakresie.

Przedmiot zamówienia obejmuje 3 następujące pakiety:
pakiet nr 1 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.
pakiet nr 2 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.
pakiet nr 3 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Alteris firmy Alteris S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.

Ilości roboczogodzin indywidualnych prac programistycznych podane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym:
a) dla pakietu nr 1 - załącznik nr 2A do SIWZ;
b) dla pakietu nr 2 - załącznik nr 2B do SIWZ;
c) dla pakietu nr 3 - załącznik nr 2C do SIWZ;
są ilościami szacunkowymi.

Są to ilości maksymalne, które mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia o ostatecznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości brutto określonej w umowie.
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach, niezaakceptowanie ich spowoduje odrzucenie oferty.

Pozostałe informacje zawarte są w SIWZ rozdział III i w załącznikach do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.
1. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu InfoMedica w ramach pakietu nr 1, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera: 1.1 wprowadzanie zmian w Systemie w ramach pakietu nr 1 w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu poprzez opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową; b) dostarczenie Updatów oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji; 1.2 możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową; 1.3 usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII; a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego; b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego; c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego; d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego; 1.4 gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego niniejszą Umową w ramach realizacji pakietu nr 1 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; 1.5 opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 1 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową; 1.6 bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; 1.7 pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem; 1.8 pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego; 1.9 doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; 1.10 obsługę serwisową Systemu objętego pakietem nr 1, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym korzystanie z konsultacji telefonicznych; 1.11 prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową; 1.12 w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym w terminie do 5 dni roboczych od daty przeprowadzania aktualizacji; 1.13 wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku; 1.14 zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową; 1.15 usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, od godziny 08:00 do godziny 16:00; 1.16 udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w ramach pakietu nr 1 w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową; 1.17 na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmiany umowy; 1.18 zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 1. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.

Część nr: 2 Nazwa: opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych
2. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu Mediqus w ramach pakietu nr 2, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera: 2.1. wprowadzanie zmian w Systemie w ramach pakietu nr 2 zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową; b) dostarczenie Updatów Systemu oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji; 2.2. możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają ze zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową; 2.3. usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII; a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego: b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego; c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego; d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego; 2.4. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego Umową w ramach realizacji pakietu nr 2 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy, zgłoszenia żadania zmian należy dokonywać przez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; 2.5. opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 2 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową; 2.6. bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, 2.7. pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem; 2.8. pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego; 2.9. doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; 2.10. obsługa serwisowa Systemu objętego pakietem nr 2, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym konsultacji telefonicznych; 2.11. prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową: 2.12. w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym, w terminie do 5 dni roboczych od przeprowadzania aktualizacji; 2.13. wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku; 2.14. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową: 2.15. usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00, 2.16. udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową, 2.17. na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmian umowy; 2.18. zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 2. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.

Część nr: 3 Nazwa: opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Alteris firmy Alteris S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych
3. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu Alteris w ramach pakietu nr 3, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera: 3.1. wprowadzanie zmian w Systemie w zakresie pakietu nr 3 dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową; b) dostarczenie Updatów oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji; 3.2. możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową; 3.3. usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 48 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII; a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego: b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego; c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego; d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego; 3.4. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego Umową w ramach realizacji pakietu nr 3 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żąda nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy, zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; 3.5. opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 3 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową; 3.6. bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, 3.7. pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem; 3.8. pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego; 3.9. doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach Umowy w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; 3.10. obsługa serwisowa Systemu objętego pakietem nr 3, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym konsultacji telefonicznych; 3.11. prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową; 3.12. w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym, w terminie do 5 dni roboczych od daty przeprowadzenia aktualizacji; 3.13. wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku; 3.14. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową; 3.15. usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00; 3.16. udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w ramach pakietu nr 3 w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową, 3.17. na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmiany umowy; 3.18. zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 3. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540095918-N-2020 z dnia: 2020-06-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-04, godzina: 09:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-05, godzina: 09:00



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540096920-N-2020 z dnia: 2020-06-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-05, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-08, godzina: 09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540098115-N-2020 z dnia: 2020-06-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-08, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-09, godzina: 09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540099307-N-2020 z dnia: 2020-06-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁ.NR1.CZĘŚĆ2
Punkt: 2.3
W ogłoszeniu jest:
2.3. usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII;
a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego:
b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego
jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego;
c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego
jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego;
d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego;

W ogłoszeniu powinno być:
2.3. usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach umowy, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym czas naprawy awarii krytycznej nie może być dłuższy niż w terminie uzgodnionym przez Strony, przy czym czas usunięcia awarii krytycznej nie może przekroczyć ilości godzin zgodnie ze złożona ofertą, przy czym nie dłuższy niż 72 godziny (kryterium pozacenowe – rozdział XIII), natomiast czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 120 godz. Jednocześnie strony zobowiązują się do uzgodnienia czasu naprawy niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. Strony jednocześnie uzgadniają, że:
Strony jednocześnie uzgadniają, że:
a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego
jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego:
b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego
jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego;
c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego;
d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy
jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁ.NR1.CZĘŚĆ2
Punkt: 2.10
W ogłoszeniu jest:
2.10. obsługa serwisowa Systemu objętego pakietem nr 2, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym konsultacji telefonicznych;
W ogłoszeniu powinno być:
2.10. obsługa serwisowa Systemu objętego niniejszą Umową, będzie realizowana przez Wykonawcę samodzielnie lub za pośrednictwem Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej Umowy, w tym korzystanie z konsultacji telefonicznych


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁ.NR1.CZĘŚĆ2
Punkt: 2.4
W ogłoszeniu jest:
2.4. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego Umową w ramach realizacji pakietu nr 2 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie
w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy, zgłoszenia żadania zmian należy dokonywać przez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym

W ogłoszeniu powinno być:
2.4. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji
i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą
i Zamawiającym i będą rozliczane na zasadach indywidualnych prac programistycznych
i każdorazowo w oparciu o przyjętą wartość roboczogodziny prac programistycznych, opisanych w § 5 ust. 5.1 pkt b) wzorze umowy



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁ.NR1.CZĘŚĆ2
Punkt: 2.5
W ogłoszeniu jest:
2.5. opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 2 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową
W ogłoszeniu powinno być:
2.5. opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 2 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego objętego Umową


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁ.NR1.CZĘŚĆ2
Punkt: 2.18
W ogłoszeniu jest:
2.18. zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz.
w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 2. Podane godziny są szacunkowe
i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji
oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.

W ogłoszeniu powinno być:
2.18. zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w maksymalnej ilości 60 godz. w okresie trwania Umowy. Podane godziny są maksymalne i nie mogą stanowić podstawy
do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-09, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-10, godzina: 09:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 48614000, 48812000, 72000000, 72260000, 72261000, 72262000, 72263000, 72265000, 72266000, 72267000, 72268000, 72611000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin