Przetarg 10442077 - Organizacja i administrowanie strefą płatnego parkowania...

   
Analizuj Zamówienie 10442077 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-15
przedmiot ogłoszenia
Organizacja i administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie Gminy Jastarnia w sezonach letnich 2024-2026

Przedmiotem za
mówienia są usługi polegające na zorganizowaniu i administrowaniu strefąpłatnego parkowania na drogach publicznych w miejscowościach: Kuźnica, Jastarnia, Jurata, zwaną dalej "strefą płatnego parkowania" lub "SPP" w granicach i na zasadach określonych uchwałą chwałą nr XXXIV/260/2013 Rady Miasta Jastarni z dnia 11 maja 2013 r. w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania na terenie Gminy Miasta Jastarni, wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania, której tekst jednolity przyjęto uchwałą nr LXXIII/713/2024 Rady Miejskiej Jastarni z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały nr XXXIV/260/2013 Rady Miasta Jastarni zwaną dalej "uchwałą". Pod pojęciem „sezon letni” rozumie się okres od 15.06 do 15.09 każdego roku obowiązywania umowy.

271.3.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00293894/01 z dnia: 2024-04-19
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego w zakresie:
a) zmiany terminu realizacji niniejszej umowy, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć,
b) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy jeżeli wynika ze zmian ustawowych stawki VAT.
c) zmiany zakresu wykonywania umowy wyniku podjęcia uchwał Rady Miejskiej Jastarni polegających na zwiększeniu liczby miejsc postojowych w strefie płatnego parkowania o co najmniej 20 miejsc postojowych.
d) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 4 ust. 2 wynikającej ze zwiększenia liczby miejsc postojowych w strefie płatnego parkowania albo wyniku podjęcia uchwał Rady Miejskiej Jastarni dotyczących wysokości opłat za postój w strefie płatnego parkowania. Zmiana wynagrodzenia określona będzie proporcjonalnie do liczby miejsc postojowych przed i po wprowadzeniu zmian lub wysokości opłat za postój w strefie płatnego parkowania przed i po wprowadzeniu zmian.
e) w zakresie wynikającym z art. 439 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki zmiany wynagrodzenia na następujących zasadach; w okresie po upływie 6 miesięcy od daty podpisania umowy, tzn. po zakończeniu pierwszego okresu prowadzenia sezonowej SPP, w przypadku uzyskania przez Zamawiającego wpływów związanych z realizacją umowy w wysokości przekraczającej 1/3 wartości wskazanej w paragrafie 4 ust. 2 umowy, wynagrodzenie łączne wskazane w par. 4 ust. 2 umowy ulega zwiększeniu o wartość przekroczenia. Po zakończeniu kolejnych okresów prowadzenia SPP w sezonach letnich, powyższe stosuje się odpowiednio.
3. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy,
2) zmianie osób reprezentujących,
3) ogłoszeniu upadłości
4) ogłoszeniu likwidacji,
5) zawieszenia działalności,
6)wszczęcia postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca
Po zmianie:
1. Zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego w zakresie:
a) zmiany terminu realizacji niniejszej umowy, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć,
b) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy jeżeli wynika ze zmian ustawowych stawki VAT.
c) zmiany zakresu wykonywania umowy wyniku podjęcia uchwał Rady Miejskiej Jastarni polegających na zwiększeniu liczby miejsc postojowych w strefie płatnego parkowania o co najmniej 20 miejsc postojowych.
d) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 4 ust. 2 wynikającej ze zwiększenia liczby miejsc postojowych w strefie płatnego parkowania albo wyniku podjęcia uchwał Rady Miejskiej Jastarni dotyczących wysokości opłat za postój w strefie płatnego parkowania. Zmiana wynagrodzenia określona będzie proporcjonalnie do liczby miejsc postojowych przed i po wprowadzeniu zmian lub wysokości opłat za postój w strefie płatnego parkowania przed i po wprowadzeniu zmian.
e) w zakresie wynikającym z art. 439 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki zmiany wynagrodzenia na następujących zasadach; w okresie po upływie 6 miesięcy od daty podpisania umowy, tzn. po zakończeniu pierwszego okresu prowadzenia sezonowej SPP, w przypadku uzyskania przez Zamawiającego wpływów związanych z realizacją umowy w wysokości przekraczającej 1/3 wartości wskazanej w paragrafie 4 ust. 2 umowy, wynagrodzenie łączne wskazane w par. 4 ust. 2 umowy ulega zwiększeniu o wartość przekroczenia. Po zakończeniu kolejnych okresów prowadzenia SPP w sezonach letnich, powyższe stosuje się odpowiednio.
,, f) Zamawiający określa warunki zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie przedstawionego schematu:…
% (współczynnik prowizji Wykonawcy) wg oferty x
wartość minimalnego wynagrodzenia w 2025 r.*
_______________________________________ x 0,05
wartość minimalnego wynagrodzenia w 2024 r.

…% (współczynnik prowizji Wykonawcy) wg oferty x
wartość minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.* ___________________________________ x 0,05”.
wartość minimalnego wynagrodzenia w 2025 r.

* wartość minimalnego wynagrodzenia obowiązująca od 01.07. danego roku.

3. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy,
2) zmianie osób reprezentujących,
3) ogłoszeniu upadłości
4) ogłoszeniu likwidacji,
5) zawieszenia działalności,
6)wszczęcia postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca

a
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża administracja nieruchomości, parkingi
kody CPV 63712400
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin