Zlecenie 7216340 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad...

   
Zamówienie 7216340 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-12-06
przedmiot zlecenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: „Przebudow
a infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 10 w Kaliszu”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) nad realizacją robót budowlanych w podziale na niżej wymienione Części w zakresie poszczególnych specjalności budowlanych oraz realizacji poszczególnych zadań:
1) Część 1 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; czas pobytu niezbędny do nadzorowania przedmiotowego zadania: nakład 36 r-g;
2) Część 2 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; czas pobytu niezbędny do nadzorowania przedmiotowego zadania: nakład 18 r-g;
Uwaga!!!
Opracowanie techniczne dot. robót budowalnych nad którymi ma być pełniony nadzór inwestorski dostępna jest na www.bip.kalisz.pl, www.bip.umkalisz.pl w zakładce ogłoszenia m Zamówienia publiczne- przetarg nieograniczonym „Przebudowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 10 w Kaliszu ”.
3.3. Zakres obowiązków w ramach pełnionej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności:
1. pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy Prawo budowlane, ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
2. zapoznanie się z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR);
3. współudział w przekazaniu placu budowy;
4. zapewnienie realizacji nadzorowanych robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
5. uzyskiwanie od wykonawcy robót certyfikatów materiałowych i innych niezbędnych dokumentów dla wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych przed ich wbudowaniem;
6. nadzór i kontrola nad terminową realizacją inwestycji;
7. udział w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego;
8. egzekwowanie od wykonawcy robót postanowień umowy na roboty budowlane oraz zgodności stosowanych wyrobów budowlanych z ofertą wykonawcy, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
9. sprawdzanie, zatwierdzanie i odbiór wykonywanych robót budowlanych wraz z robotami zanikającymi i ulegającymi zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, udział w czynnościach odbiorowych (odbiór końcowy), nadzór nad przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przebiegu ww. odbioru;
10. informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót;
11. powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją, a stanem faktycznym na terenie budowy;
12. współpraca z projektantami pełniącymi nadzór autorski i zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej i dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnień lub wyjaśnień;
13. rozwiązywanie, w porozumieniu z Zamawiającym bieżących problemów technicznych powstałych w trakcie realizacji robót;
14. wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskanie zgód projektantów na te zmiany;
15. zlecanie wykonawcy robót wykonywania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawcy;
16. weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej;
17. doradztwo i współpraca z Zamawiającym w sprawach związanych z roszczeniami lub sporami dotyczącymi realizacji umowy na roboty budowlane oraz z problemami mogącymi pojawić się podczas realizacji robót;
18. tworzenie dokumentacji fotograficznej w zakresie prowadzenia inwestycji dokumentującej postęp robót (w tym roboty zanikające) wraz z przekazaniem na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych wraz z prawami zależnymi do ww. dokumentacji;
19. sporządzanie i dostarczenie do Zamawiającego raz na miesiąc raportu zawierającego opis postępu robót, określenie poziomu jakości robót, powstałe problemy i propozycje ich rozwiązania, oświadczenie o uzyskaniu od wykonawcy dokumentów dotyczących zastosowanych materiałów przed ich wbudowaniem, fotografie dokumentujące postęp robót;
20. wsparcie Zamawiającego podczas prowadzonych przez instytucje zewnętrzne kontroli związanych z realizacją nadzorowanych robót, na życzenie Zamawiającego udział w ww. czynnościach kontrolnych;
21. sprawdzanie wykonywanych robót i powiadomienie wykonawcy robót, o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
22. poświadczenie usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad;
23. uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzonych przez organy nadzoru budowlanego;
24. sprawdzanie ilości i wartości wykonywanych robót w oparciu o kosztorys ofertowy;
25. poświadczenie terminu zakończenia robót;
26. rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku ich wypowiedzenia;
27. dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
28. wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
29. wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, wymaganiami dokumentacji projektowej, bezwzględnie
obowiązującymi przepisami w tym BHP oraz sztuką budowlaną;
30. dokonanie szczegółowego rozliczenia w zakresie prowadzonego przez siebie nadzoru;
31. uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek dotyczących wykonanych robót z tytułu udzielonej przez wykonawcę robót gwarancji i rozszerzonej rękojmi;
32. wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione wyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji nadzorowanych robót oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na jedną Część lub wszystkie Części.
3.5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez inspektora nadzoru inwestorskiego wszystkich czynności (Części zamówienia), o których mowa w pkt 3.3. niniejszego zapytania ofertowego (za wyjątkiem tworzenia dokumentacji fotograficznej).
3.6. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do posiadania uprawnień do prowadzenia nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin