Przetarg 6834518 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania...

   
Analizuj Zamówienie 6834518 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-14
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Brzóza Królewska – I etap
oraz Budowa kanalizacji w miejscowości Biedaczów, Brzóza Królewska i Hucisko”

Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Brzóza Królewska – etap I oraz Budowa kanalizacji w miejscowościach Biedaczów, Brzóza Królewska i Hucisko”

Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim podzielone zostały na 3 części.
Zakres prac objętych nadzorem obejmuje:

Część numer 1 „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Biedaczów i Brzóza Królewska”
kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 11 544,05 m,
kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 882,55 m,
kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 261,00 m,
kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 5 032,70 m,
kolektor grawitacyjny Ø 315 PVC – 33,50 m,
kolektor tłoczny Ø 225 – 2 565,20 m,
kolektor tłoczny Ø 200 – 448,00 m,
kolektor tłoczny Ø 180 – 1 177,00 m,
kolektor tłoczny Ø 160 – 473,75 m,
kolektor tłoczny Ø 90 – 528,60 m,
kolektor tłoczny Ø 63 – 358,20 m,
studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 483 szt.
studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 262 szt.
studnia rozprężna Ø 1000 – 3 szt.
studnia rozprężna Ø 600 – 9 szt.
studnia połączeniowa Ø 1500 – 1 szt.
studnia płucząca Ø 1000 – 6 szt.
przydomowe przepompownie ścieków Ø800 – 5 kpl.
sieciowe przepompownie ścieków PS-BK1, PS-BK2, PS-BK3, PS-BK4, PS-BK5, PS-BK6, PS-BK7, PS-BK18 wraz z instalacjami elektrycznymi zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniami i zagospodarowaniem terenu,
Łączna długość kolektorów wynosi ok 23,3 km

Część numer 2 „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzóza Królewska”
kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 12 246,32 m,
kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 1 999,70 m,
kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 512,95 m,
kolektor grawitacyjny Ø 160 – 5 164,80 m,
kolektor tłoczny Ø 160 – 1 572,75 m,
kolektor tłoczny Ø 90 – 200,55 m,
kolektor tłoczny Ø 63 – 257,85 m
studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 570 szt.
studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 224 szt.
studnia rozprężna Ø 600 – 6 szt.
studnia płucząca Ø 1000 – 1 szt.
przydomowe przepompownie ścieków Ø800 – 4 kpl.
sieciowe przepompownie ścieków PS-BK8, PS-BK9, PS-BK10 wraz z instalacjami elektrycznymi zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniami i zagospodarowaniem terenu,
przebudowa gazociągu Ø 110 – 143,00 m,
Łączna długość kolektorów wynosi ok 22,12 km

Część numer 3 „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Brzóza Królewska i Hucisko”
kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 11 798,89 m,
kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 1 227,70 m,
kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 13 m,
kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC– 5 408,50 m,
kolektor tłoczny Ø 140 – 2 136,90 m
kolektor tłoczny Ø 110 – 1 111,55 m
kolektor tłoczny Ø 90 – 1 373,75 m
kolektor tłoczny Ø 63 – 75,25 m
studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 409 szt.
studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 257 szt.
studnia rozprężna Ø 600 – 9 szt.
studnia płucząca Ø 1000 – 3 szt.
przydomowe przepompownie ścieków Ø800 – 2 kpl.
sieciowe przepompownie ścieków PS-BK11, PS-BK12, PS-BK13, PS-BK14, PS-BK15, PS-BK16, PS-H3 wraz z instalacjami elektrycznymi zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniami i zagospodarowaniem terenu,
Łączna długość kolektorów wynosi ok 23,15 km


Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski określa dokumentacja projektowa udostępniona na stronie internetowej: https://uglezajsk.bip.gov.pl/publiccontracts/view/18546
Zakres przedmiotu zamówienia polega na sprawowaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego w branży sanitarnej, nad realizacją zadania.
Funkcja Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w okresie trwania prac związanych z realizacją zadania inwestycyjnego tj.: od dnia podpisania umowy, aż do końcowego odbioru robót zadania inwestycyjnego i podpisania protokołu obioru końcowego.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych dla poszczególnych części:
• Część nr 1 – do 15 października 2020r.
• Część nr 2 – do 15 października 2020r.
• Część nr 3 – do 30 października 2020r.
W/w zadanie jest dofinansowywane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.



Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności:
1) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych,
2) pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego w tym warunków pozwolenia na budowę,
3) udział w przeglądach gwarancyjnych w/w inwestycji po pisemnym zawiadomieniu przez zamawiającego,
4) współuczestniczeniu w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym,
5) pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacjami projektowymi, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami i obowiązującymi przepisami,
6) analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych – informowanie Zamawiającego o problemach,
7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu – egzekwowanie wypełnienia czynności związanych z nadzorem autorskim,
8) kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego,
9) sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyborów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie – inspektor nadzoru zobowiązany będzie do pobytu na placu budowy minimum jeden raz w tygodniu (z wyjątkiem przerw w prowadzeniu nadzorowanych robót budowlanych). W razie potrzeby wynikającej z zagrożenia zdrowia lub mienia oraz w razie potrzeby wynikającej np. z konieczności odbioru robót zanikających, wizyta inspektora nadzoru nastąpi niezwłocznie ale nie później niż w ciągu 24 godzin od powiadomienia go o takiej konieczności (bez dodatkowego wynagrodzenia).
10) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów przez dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem,
11) sprawdzenie i zatwierdzenie partii materiałów przeznaczonych przez wykonawcę robót do wbudowania,
12) uczestniczenie przy prowadzeniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
13) odbiór i sprawdzenie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - inspektor nadzoru potwierdza prawidłowość ich wykonania wpisem do dziennika budowy,
14) uczestniczenie w odbiorze częściowym i końcowym zadania (inspektor nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) – przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazaniu ich do użytkowania,
15) sprawdzenie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez wykonawcę robót budowlanych całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji,
16) potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania robót budowlanych,
17) udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także ich inicjowanie i prowadzenie, jeżeli zachodzi taka konieczność,
18) kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót,
19) wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczania interesu Zamawiającego,
20) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przez przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
21) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
22) żądanie od kierownika budowy wstrzymania prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne,
23) zawiadomienie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin