Przetarg 7207246 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 7207246
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2019-12-04 |
przedmiot ogłoszenia | Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Budowa przepustów, mostków, brodów i dylowanek wraz z likwida cją mostku i przepustów kolidujących z inwestycją oraz zabudowa skarp” Numer referencyjny: ZG.270.1.12.2019.ES Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy— prowadzenie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów określonych w art. 25, 26 Ustawy z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych, szczegóły w SIWZ,— obowiązkowo minimum 1 pobyt w tygodniu na placu budowy. W sytuacji zaoferowania większej ilości pobytów na placu budowy w złożonej ofercie ilość pobytów musi być zgodna z deklaracją zawartą w ofercie.W ramach zadania Wykonawca robót budowlanych wykona:— przepusty: przebudowa, jak i budowa, polegać będą na wybudowaniu przepustów z blachy falistej, o przekroju łukowym otwartym tj. z dnem przepustu naturalnym, lub odbudowanym z kamienia łamanego. Przyczółki przepustów wykonane będą jako konstrukcja kaszycowa, tj. drewniano-kamienna. Umocnienie skarp w rejonie wlotu i wylotu polegać będzie na wykonaniu opasek z narzutu kamiennego, oraz zabudowy kaszycowej. Przy dużych spadkach, ze względu na prędkości wody, planowane jest wykonanie w dnie narzutu kamiennego stabilizowanego progami z bali,— mostki: konstrukcje wykonane będą z bali drewnianych wspartych na kaszycowych przyczółkach. Elementem nośnym mostku są drewniane legary łączące przeciwległe przyczółki, na których ułożona zostanie nawierzchnia mostka, wykonana z poprzecznie ułożonych bali drewnianych o mniejszych średnicach. Mostek dodatkowo wyposażony będzie w drewniane odbojnice i w drewniane barierki. Na mostek prowadzić będą drewniane najazdy wykonane w technologii dylowanek. Wykonanie mostków wymaga umocnienia dna i skarp przy przyczółkach, oraz poniżej i powyżej, celem ochrony przed możliwymi rozmyciami. Umocnienie to wykonane będzie z kaszyc i narzutu kamiennego. W miejscach gdzie koryto jest zamulone, będzie oczyszczone, a w miejscach gdzie jest niedrożne z powodu naniesionych przez wodę gałęzi i rumoszu, zostanie oczyszczone i odtworzone poprzez usunięcie naniesionych elementów i ułożenie ręczne kamienia łamanego na płask, z klinowaniem drobnym kamieniem, z uformowanie przekroju poprzecznego dna łukowy lub trapezowy (nie płaski). Budowa nie będzie miała wpływu na przepływy i ciągłość biologiczną cieków,— brody: budowa brodów służy zabezpieczeniu przeciwerozyjnemu cieków na trasie szlaków zrywkowych. Brody są konstrukcjami kamienno-drewnianymi. Jest to rodzaj ramy drewnianej wykonanej z bali wypełnionej ułożonymi na płask głazami i blokami skalnymi. Elementami uzupełniającymi bród są umocnienia brzegów i umocnienia dna na odcinkach przejściowych powyżej i poniżej brodu, oraz umocnienia najazdów prowadzących ze szlaków do brodu. Umocnienia najazdów wykonane są z kamienia łamanego układanego na płask z klinowaniem oraz bali drewnianych. Projektowany odcinek przejściowy należy wyrównać do terenu istniejącego przy użyciu materiału miejscowego. Zastosowana konstrukcja brodów zapewni drożność korytarza ekologicznego cieku, zarówno wzdłuż jak i w poprzek. Brody będą też lokalnie stabilizować dno cieku, bez wpływu na transport rumowiska. W miejscach podmokłych najazdy na brody zostaną wykonane w formie dylowanek. Dylowanki zostaną wykonane w postaci drewnianych bali, ułożonych poprzecznie do osi drogi, jedna obok drugiej na podłużnych legarach. Dylowanka zlicowana będzie z istniejącym poziomem terenu. Legary wykonane będą z bali modrzewiowych. Na legarach zostaną poprzecznie ułożone bale jodłowe,— umocnienia brzegów polegać będą na zabezpieczaniu brzegów stałych cieków w miejscach szczególnie narażonych na podmycie (w szczególności zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie cieku dróg) poprzez wbudowanie w brzeg kaszyc wykonanych z materiałów naturalnych (konstrukcje o drewnianym szkielecie wypełnione gruntem rodzimym oraz kamieniem naturalnym lub łamanym). Zastosowanie kaszyc ułatwi w tym przypadku odtworzenie roślinności na skarpach i znacząco zwiększy stabilność brzegów. Kaszyce zabezpieczone będą w dnie i na końcach narzutem kamiennym.W kompetencji Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie dopilnowanie prawidłowości wykonania wyżej opisanych prac. |
branża | Projektowanie |
podbranża | nadzór, kosztorys, przegląd |
kody CPV | 71247000, 71520000 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Podkarpackie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Podkarpackie |