Przetarg 7207246 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego...

   
Analizuj Zamówienie 7207246 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2019-12-04
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Budowa przepustów, mostków, brodów i dylowanek wraz z likwida
cją mostku i przepustów kolidujących z inwestycją oraz zabudowa skarp” Numer referencyjny: ZG.270.1.12.2019.ES
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy— prowadzenie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów określonych w art. 25, 26 Ustawy z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych, szczegóły w SIWZ,— obowiązkowo minimum 1 pobyt w tygodniu na placu budowy. W sytuacji zaoferowania większej ilości pobytów na placu budowy w złożonej ofercie ilość pobytów musi być zgodna z deklaracją zawartą w ofercie.W ramach zadania Wykonawca robót budowlanych wykona:— przepusty: przebudowa, jak i budowa, polegać będą na wybudowaniu przepustów z blachy falistej, o przekroju łukowym otwartym tj. z dnem przepustu naturalnym, lub odbudowanym z kamienia łamanego. Przyczółki przepustów wykonane będą jako konstrukcja kaszycowa, tj. drewniano-kamienna. Umocnienie skarp w rejonie wlotu i wylotu polegać będzie na wykonaniu opasek z narzutu kamiennego, oraz zabudowy kaszycowej. Przy dużych spadkach, ze względu na prędkości wody, planowane jest wykonanie w dnie narzutu kamiennego stabilizowanego progami z bali,— mostki: konstrukcje wykonane będą z bali drewnianych wspartych na kaszycowych przyczółkach. Elementem nośnym mostku są drewniane legary łączące przeciwległe przyczółki, na których ułożona zostanie nawierzchnia mostka, wykonana z poprzecznie ułożonych bali drewnianych o mniejszych średnicach. Mostek dodatkowo wyposażony będzie w drewniane odbojnice i w drewniane barierki. Na mostek prowadzić będą drewniane najazdy wykonane w technologii dylowanek. Wykonanie mostków wymaga umocnienia dna i skarp przy przyczółkach, oraz poniżej i powyżej, celem ochrony przed możliwymi rozmyciami. Umocnienie to wykonane będzie z kaszyc i narzutu kamiennego. W miejscach gdzie koryto jest zamulone, będzie oczyszczone, a w miejscach gdzie jest niedrożne z powodu naniesionych przez wodę gałęzi i rumoszu, zostanie oczyszczone i odtworzone poprzez usunięcie naniesionych elementów i ułożenie ręczne kamienia łamanego na płask, z klinowaniem drobnym kamieniem, z uformowanie przekroju poprzecznego dna łukowy lub trapezowy (nie płaski). Budowa nie będzie miała wpływu na przepływy i ciągłość biologiczną cieków,— brody: budowa brodów służy zabezpieczeniu przeciwerozyjnemu cieków na trasie szlaków zrywkowych. Brody są konstrukcjami kamienno-drewnianymi. Jest to rodzaj ramy drewnianej wykonanej z bali wypełnionej ułożonymi na płask głazami i blokami skalnymi. Elementami uzupełniającymi bród są umocnienia brzegów i umocnienia dna na odcinkach przejściowych powyżej i poniżej brodu, oraz umocnienia najazdów prowadzących ze szlaków do brodu. Umocnienia najazdów wykonane są z kamienia łamanego układanego na płask z klinowaniem oraz bali drewnianych. Projektowany odcinek przejściowy należy wyrównać do terenu istniejącego przy użyciu materiału miejscowego. Zastosowana konstrukcja brodów zapewni drożność korytarza ekologicznego cieku, zarówno wzdłuż jak i w poprzek. Brody będą też lokalnie stabilizować dno cieku, bez wpływu na transport rumowiska. W miejscach podmokłych najazdy na brody zostaną wykonane w formie dylowanek. Dylowanki zostaną wykonane w postaci drewnianych bali, ułożonych poprzecznie do osi drogi, jedna obok drugiej na podłużnych legarach. Dylowanka zlicowana będzie z istniejącym poziomem terenu. Legary wykonane będą z bali modrzewiowych. Na legarach zostaną poprzecznie ułożone bale jodłowe,— umocnienia brzegów polegać będą na zabezpieczaniu brzegów stałych cieków w miejscach szczególnie narażonych na podmycie (w szczególności zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie cieku dróg) poprzez wbudowanie w brzeg kaszyc wykonanych z materiałów naturalnych (konstrukcje o drewnianym szkielecie wypełnione gruntem rodzimym oraz kamieniem naturalnym lub łamanym). Zastosowanie kaszyc ułatwi w tym przypadku odtworzenie roślinności na skarpach i znacząco zwiększy stabilność brzegów. Kaszyce zabezpieczone będą w dnie i na końcach narzutem kamiennym.W kompetencji Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie dopilnowanie prawidłowości wykonania wyżej opisanych prac.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000, 71520000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin