Przetarg 10338531 - POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE ŚREDZKIM POPRZEZ BUDOWĘ...

   
Analizuj Zamówienie 10338531 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-20
przedmiot ogłoszenia
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE ŚREDZKIM POPRZEZ BUDOWĘ CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH

Część 1: CZĘŚĆ 1: CHODNIK W MIEJSC
OWOŚCI MIECZKÓW PRZY DRODZE POWIATOWEJ NR 2086D oraz CHODNIK W MIEJSCOWOŚCI SAMBORZ PRZY DRODZE POWIATOWEJ 2073D

Część 2: CZĘŚĆ 2:CHODNIK W MIEJSCOWOŚCI BUDZISZÓW PRZY DRODZE POWIATOWEJ 2020D

Część 3: CZĘŚĆ 3: CHODNIK W MIEJSCOWOŚCI DROGOMIŁOWICE PRZY DRODZE POWIATOWEJ NR 2020D

Część 4: • CZĘŚĆ 4: CHODNIK W MIEJSCOWOŚCI UJAZD GÓRNY PRZY DRODZE POWIATOWEJ NR 2072D

Część 5: • CZĘŚĆ 5: CHODNIKI W MIEJSCOWOŚCI MAZUROWICE PRZY DRODZE POWIATOWEJ NR 2068D

Część 6: • CZĘŚĆ 6: CHODNIK W MIEJSCOWOŚCI LUTYNIA PRZY DRODZE POWIATOWEJ NR 1606D

Część 7: CZĘŚĆ 7: CHODNIK W MIEJSCOWOŚCI CIECHÓW PRZY DRODZE POWIATOWEJ NR 2075D

Część 8: CZĘŚĆ 8: CHODNIK W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĘTE PRZY DRODZE POWIATOWEJ NR 2061Doraz CHODNIK W MIEJSCOWOŚCI WOJCZYCE PRZY DRODZE POWIATOWEJ NR 2078D

IZPO.272.6.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00258226/01 z dnia: 2024-03-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art.7 ust.1 ustawy z dn.13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 r. .poz.835).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:
- dla części 1 - nie mniejszej niż 160 000 PLN brutto,
- dla części 2 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 3 - nie mniejszej niż 360 000 PLN brutto,
- dla części 4 - nie mniejszej niż 120 000 PLN brutto,
- dla części 5 - nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto,
- dla części 6 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 7 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 8 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
- co najmniej 1 zadanie związane z robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia ( nawierzchnie z kostki brukowej wraz z układaniem obrzeży i krawężników) - o wartości nie mniejszej niż :
• dla części 1 (Mieczków/ Samborz): 90 000 PLN netto
• dla części 2 (Budziszów): 120 000 PLN netto
• dla części 3 (Drogomiłowice): 200 000 PLN netto
• dla części 4 (Ujazd Górny): 70 000 PLN netto
• dla części 5 (Mazurowice): 300 000 PLN netto
• dla części 6 (Lutynia): 120 000 PLN netto
• dla części 7 (Ciechów): 130 000 PLN netto
• dla części 8 (Święte / Wojczyce): 100 000 PLN netto
b) wykaże, że dysponuje osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (kierownik budowy), j/n (wymagana liczba osób: 1)
- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na budowie/ /przebudowie/remoncie dróg na stanowisku Kierownika Budowy/Robót, o wartości nie mniejszej niż:
• dla części 1 (Mieczków/ Samborz): 90 000 PLN netto
• dla części 2 (Budziszów): 120 000 PLN netto
• dla części 3 (Drogomiłowice):200 000 PLN netto
• dla części 4 (Ujazd Górny): 70 000 PLN netto
• dla części 5 (Mazurowice): 300 000 PLN netto
• dla części 6 (Lutynia): 120 000 PLN netto
• dla części 7 (Ciechów):130 000 PLN netto
• dla części 8 (Święte / Wojczyce): 100 000 PLN netto
Po zmianie:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art.7 ust.1 ustawy z dn.13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 r. .poz.835).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:
- dla części 1 - nie mniejszej niż 160 000 PLN brutto,
- dla części 2 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 3 - nie mniejszej niż 360 000 PLN brutto,
- dla części 4 - nie mniejszej niż 120 000 PLN brutto,
- dla części 5 - nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto,
- dla części 6 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 7 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 8 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
- co najmniej 1 zadanie związane z robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia ( nawierzchnie z kostki brukowej wraz z układaniem obrzeży i krawężników) - o wartości nie mniejszej niż :
• dla części 1 (Mieczków/ Samborz): 90 000 PLN netto
• dla części 2 (Budziszów): 90 000 PLN netto
• dla części 3 (Drogomiłowice): 200 000 PLN netto
• dla części 4 (Ujazd Górny): 70 000 PLN netto
• dla części 5 (Mazurowice): 300 000 PLN netto
• dla części 6 (Lutynia): 90 000 PLN netto
• dla części 7 (Ciechów): 130 000 PLN netto
• dla części 8 (Święte / Wojczyce): 90 000 PLN netto
b) wykaże, że dysponuje osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (kierownik budowy), j/n (wymagana liczba osób: 1)
- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na budowie/ /przebudowie/remoncie dróg na stanowisku Kierownika Budowy/Robót, o wartości nie mniejszej niż:
• dla części 1 (Mieczków/ Samborz): 90 000 PLN netto
• dla części 2 (Budziszów): 90 000 PLN netto
• dla części 3 (Drogomiłowice):200 000 PLN netto
• dla części 4 (Ujazd Górny): 70 000 PLN netto
• dla części 5 (Mazurowice): 300 000 PLN netto
• dla części 6 (Lutynia): 90 000 PLN netto
• dla części 7 (Ciechów):130 000 PLN netto
• dla części 8 (Święte / Wojczyce): 90 000 PLN netto
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY, ŻE WYKONAWCA JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- dla części 1 - nie mniejszej niż 160 000 PLN brutto,
- dla części 2 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 3 - nie mniejszej niż 360 000 PLN brutto,
- dla części 4 - nie mniejszej niż 120 000 PLN brutto,
- dla części 5 - nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto,
- dla części 6 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 7 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 8 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,

2) WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane) określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, z tym że wykażą przynajmniej:
• dla każdej z części: co najmniej 1 zadanie związane z robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia (nawierzchnie z kostki brukowej wraz z układaniem obrzeży i krawężników) - o wartości nie mniejszej niż :
- dla części 1: 90 000 PLN netto,
- dla części 2: 120 000 PLN netto,
- dla części 3: 200 000 PLN netto,
- dla części 4: 70 000 PLN netto,
- dla części 5: 300 000 PLN netto,
- dla części 6: 120 000 PLN netto,
- dla części 7: 130 000 PLN netto.
- dla części 8: 100 000 PLN netto.
Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

3) WYKAZ OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami , wraz z informacjami n.t. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz musi zawierać dla każdej części :
- minimum 1 osobę na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- ponadto doświadczenie w/w osoby przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na budowie/ przebudowie/ remoncie dróg w charakterze kierownika budowy/robót, o wartości nie mniejszej niż :
• dla części 1: 90 000 PLN netto,
• dla części 2: 120 000 PLN netto,
• dla części 3: 200 000 PLN netto,
• dla części 4: 70 000 PLN netto,
• dla części 5: 300 000 PLN netto,
• dla części 6: 120 000 PLN netto,
• dla części 7: 130 000 PLN netto,
• dla części 8: 100 000 PLN netto.
Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
1) DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY, ŻE WYKONAWCA JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- dla części 1 - nie mniejszej niż 160 000 PLN brutto,
- dla części 2 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 3 - nie mniejszej niż 360 000 PLN brutto,
- dla części 4 - nie mniejszej niż 120 000 PLN brutto,
- dla części 5 - nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto,
- dla części 6 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 7 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,
- dla części 8 - nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto,

2) WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane) określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, z tym że wykażą przynajmniej:
• dla każdej z części: co najmniej 1 zadanie związane z robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia (nawierzchnie z kostki brukowej wraz z układaniem obrzeży i krawężników) - o wartości nie mniejszej niż :
- dla części 1: 90 000 PLN netto,
- dla części 2: 90 000 PLN netto,
- dla części 3: 200 000 PLN netto,
- dla części 4: 70 000 PLN netto,
- dla części 5: 300 000 PLN netto,
- dla części 6: 90 000 PLN netto,
- dla części 7: 130 000 PLN netto.
- dla części 8: 90 000 PLN netto.
Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

3) WYKAZ OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami , wraz z informacjami n.t. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz musi zawierać dla każdej części :
- minimum 1 osobę na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- ponadto doświadczenie w/w osoby przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na budowie/ przebudowie/ remoncie dróg w charakterze kierownika budowy/robót, o wartości nie mniejszej niż :
• dla części 1: 90 000 PLN netto,
• dla części 2: 90 000 PLN netto,
• dla części 3: 200 000 PLN netto,
• dla części 4: 70 000 PLN netto,
• dla części 5: 300 000 PLN netto,
• dla części 6: 90 000 PLN netto,
• dla części 7: 130 000 PLN netto,
• dla części 8: 90 000 PLN netto.
Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233220
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin