Przetarg 10338909 - Przebudowa 7 odcinków dróg powiatowych nr 1145 O, 1132 O,...

   
Analizuj Zamówienie 10338909
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-20
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa 7 odcinków dróg powiatowych nr 1145 O, 1132 O, 1128 O, 1102 O, 1196 O, 1195 O, 1199 O na obszarze powiatu namysłowskiego.

Część 1: CZĘŚĆ 1: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BU
DOWLANYCH. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych: 2.1.Wykonanie czynności i opracowań przygotowawczych do sporządzenia dokumentacji projektowej:1) aktualna mapa do celów projektowych – jeśli będzie wymagana,2) koncepcja techniczna.2.2. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie:1) dokumentacja hydrogeologiczna dla niniejszej inwestycji w niezbędnym zakresie,2) projekt budowlany/projekty budowlane opracowany/opracowane w zakresie/zakresach zgodnym/zgodnych z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, a także uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii,3) operaty wodnoprawne w niezbędnym zakresie,4) dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji (Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego.) Dokumentacja projektowa będzie przygotowana z podziałem co najmniej na branże:• projekt/projekty zagospodarowania terenu, • projekt/projekty branży drogowej,• inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym projekty uwzględniające przebudowę pozostałych obiektów i sieci kolidujących.5) specyfikacja/specyfikacje techniczna/techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,6) przedmiary robót,7) plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,8) projekt czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,9) projekt docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,oraz dokumenty porealizacyjne obejmujące:10) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,11) geodezyjny operat powykonawczy przyjęty do zasobu przez PODGiK,12) protokoły sprawdzeń i badań,13) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego – jeśli będzie wymagane.2.3. Wykonanie robót drogowych w zakresie: 1) roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe,2) roboty konstrukcyjne i nawierzchniowe,3) usuniecie kolizji – jeśli będzie wymagane.2.4. Wykonanie kanalizacji deszczowej.2.5. Regulacja urządzeń obcych – jeśli będzie wymagane. 2.6. Wycinka zakrzaczeń znajdujących się w pasie drogowym. Uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów, plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zieleni, wysiew traw).2.7. Sprawowanie nadzoru autorskiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: nr 3 do SWZ o nazwie „Program funkcjonalno-użytkowy”; nr 4 do SWZ o nazwie „Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego”; nr 5 do SWZ o nazwie „Opinia geotechniczna”; nr 6 do SWZ o nazwie „Mapy zasadnicze, profile drogi obręb Siemysłów”; nr 7 do SWZ o nazwie „Mapy zasadnicze, profile drogi obręb Smarchowice Wielkie”; nr 8 do SWZ o nazwie „Mapy zasadnicze, profile drogi obręb Nowe Smarchowice”; nr 9 do SWZ o nazwie „Mapy zasadnicze, profile drogi obręb Strzelce”; nr 10 do SWZ o nazwie „Mapy zasadnicze, profile drogi obręb Brzozowiec”; nr 11 do SWZ o nazwie „Mapy zasadnicze, profile drogi obręb Objazda”; nr 12 do SWZ o nazwie „Mapy zasadnicze, profile drogi obręb Starościn”; nr 13 do SWZ o nazwie „Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych (WWIORB)”.4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (tj. w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, zestawieniach, formularzach) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych na takim samym poziomie lub lepszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SWZ, będzie obowiązany uprzednio uzgodnić zmiany na piśmie z Zamawiającym i wykazać, że zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materiały, urządzenia, sprzęt lub wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Ewentualna równoważność musi być wykazywana głównie tam, gdzie Zamawiający ustalił opis przedmiotu umowy przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast jeżeli Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podał minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany będzie zaoferować produkt o właściwościach takich samych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzających zgodność cech technicznych, jakościowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SWZ).6. Wykonawca może realizować przedmiot umowy o cechach odpowiadających cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.7. Zastosowanie rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej, bez uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego, zostanie uznane przez Zamawiającego, że przedmiot umowy nie został wykonany w sposób prawidłowy i odmówi jego odbioru.8. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu do końcowego protokołu odbioru robót).9. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45233140-2 Roboty drogowe. Przedmioty dodatkowe: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę.45110000-1 Roboty z zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne.45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby.45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów.45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.45111213-4 Roboty w zakresie oczyszczania terenu.45111250-5 Badanie gruntu.45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu.45113000-2 Roboty na placu budowy.45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu.45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych.45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli.45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej.45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg.45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg.45233150-5 Roboty w zakresie regulacji ruchu.45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.45233221-4 Malowanie nawierzchni.45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej.45233290-8 Instalowanie znaków drogowych.45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych.45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego.45317000-2 Inne instalacje elektryczne.45432112-2 Kładzenie nawierzchni.71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne.71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne.71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania.71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje.71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją. 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe.71300000-1 Usługi inżynieryjne.71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane.71313000-5 Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego.71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.71355000-1 Usługi pomiarowe. 10. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.11. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy. 12. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 48 miesięcy. maksymalnie 84 miesiące, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 48 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.13. Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.Więcej w SWZ.

Część 2: 1. CZĘŚĆ 2: Nadzór inwestorski. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla przedmiotowego zadania.2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej oraz w innych branżach, które wystąpią w dokumentacji projektowo-wykonawczej, realizowanego w imieniu i na rzecz zamawiającego, obejmującego obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą i rozliczeniem zadania inwestycyjnego „Przebudowa 7 odcinków dróg powiatowych nr 1145 O, 1132 O, 1128 O, 1102 O, 1196 O, 1195 O, 1199 O”, na terenie powiatu namysłowskiego, w województwie opolskim.3. Obowiązki podmiotu świadczącego usługi nadzoru inwestorskiego:1) Przejęcie od Zamawiającego obowiązków nadzoru.2) Przygotowanie i sprawdzenie dokumentów związanych z przekazaniem placu budowy.3) Kontrolę procesu budowy.4) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją zamówienia, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów niezaakceptowanych na piśmie przez Zamawiającego (w przypadku stosowania rozwiązań równoważnych), wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania.6) Sprawdzanie, odbiory (częściowe / końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, nadzór nad pracami ziemnymi, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytkowania.7) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót.8) Kontrolę zgodności przebiegu robót z obowiązującą dokumentacją zamówienia oraz terminowości ich wykonania.9) Sporządzanie sprawozdania z wykonanych prac do akceptacji Zamawiającego.10) Koordynację działań, w zakresie współpracy z projektantem oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót wg dokumentacji projektowej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań dodatkowych lub zamiennych.11) Kontrolę zgodności realizacji z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie.12) Kontrolowanie zgodności realizacji robót z zapisami umów o realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego.13) Kontrolę jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory oraz kontrola jakości zastosowanych materiałów i ich zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu. 14) Nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez Wykonawcę robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umów o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, ustawą Prawo Budowlane i przepisami z nim związanymi, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowiązującymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji.15) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów. 16) Kontrolę, czy stosowane przez Wykonawców robót wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie.17) Sprawdzanie prawidłowości protokołu odbioru robót oraz faktury pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodności z zawartą umową z Wykonawcą robót.18) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pełniący nadzór inwestorski. 19) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez Wykonawcę robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegółowień, rozwiązań projektowych i innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego. 20) Informowanie Zamawiającego o problemach, jakie wystąpiły, jak również o problemach przewidywanych, sposobach ich uniknięcia lub niezbędnych działaniach korygujących. 21) Wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z obowiązującymi przepisami.22) Ułatwienie polubownego rozstrzygania sporów. 23) Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót (włącznie z przygotowaniem i archiwizacją protokołów ze wszystkich formalnych narad) dotyczących bieżących i przyszłych robót (w razie konieczności), w których udział brać będzie Wykonawca robót, Projektant oraz Zamawiający, jak również zapewnienie wdrażania podjętych decyzji wpływających na postęp i terminowość wykonywanych robót. W przypadkach koniecznych Zamawiający ma prawo żądać zwołania narady w określonym przez siebie terminie.24) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów.25) Żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.26) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy.27) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbiorów częściowych i odbioru końcowego. 28) Przyjęcie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji.29) Przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniem.30) Wyegzekwowanie usunięcia przez projektanta i Wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbioru końcowego.31) Nadzór nad uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie – jeśli będzie wymagane.4. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):Główny kod CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.Dodatkowe kody CPV: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy.5. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.6. Miejsce realizacji zamówienia: działka nr 200 obręb Objazda, gm. Namysłów:10) działka nr 702 obręb Brzozowiec, gm. Namysłów, 11) działka nr 403/1 obręb Starościn gm. Świerczów, 12) działka nr 155/2 obręb Nowe Smarchowice, gm. Namysłów,13) działka nr 348 obręb Smarchowice Wielkie, gm. Namysłów,14) działka nr 86/1 obręb Siemysłów, gm. Domaszowice15) działka nr 292/1 obręb Domaszowice, gm. Domaszowice; 16) działka nr 829/1 obręb Strzelce, gm. Domaszowice 17) teren działania Wykonawcy.

IZM.272.8.2024.AK-G.
branża Drogownictwo, Projektowanie
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, projekt drogowy
kody CPV 45100000, 45110000, 45111200, 45111213, 45111250, 45111291, 45112000, 45112100, 45113000, 45200000, 45230000, 45231000, 45232000, 45232130, 45233100, 45233140, 45233142, 45233150, 45233200, 45233220, 45233221, 45233222, 45233223, 45233290, 45233292, 45315300, 45317000, 45432112, 71000000, 71200000, 71240000, 71245000, 71247000, 71248000, 71250000, 71300000, 71310000, 71313000, 71320000, 71322000, 71355000, 71520000, 71521000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin