Przetarg 7457396 - „Przebudowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Tysiąclecia (od...

   
Analizuj Zamówienie 7457396 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-04-30
przedmiot ogłoszenia
„Przebudowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Tysiąclecia (od ul. Ozimskiej do ul. Grudzickiej) i ul. Grudzickiej (od ul. Tysiąclecia do u
l. Wschodniej) z dostosowaniem do ciągów pieszo-rowerowych” Numer referencyjny: NP.260.40.2020.P
Wartość bez VAT: 3 861 914.23 PLN
Przebudowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Tysiąclecia (od ul. Ozimskiej do ul. Grudzickiej) i ul. Grudzickiej (od ul. Tysiąclecia do ul. Wschodniej) z dostosowaniem do ciągów pieszo-rowerowychPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa etapy.ETAP I – Prace projektoweW zakres zamówienia wchodzi wykonanie przebudowy ciągu pieszego wzdłuż ul. Tysiąclecia (od ul. Ozimskiej do ul. Grudzickiej) i ul. Grudzickiej (od ul. Tysiąclecia do ul. Wschodniej) z dostosowaniem do ciągów pieszo-rowerowych w oparciu o dokumentację dostarczoną przez Zamawiającego. Należy wykonać optymalizację projektu budowalnego uwzględniającego dostosowanie szerokości ścieżki ciągu pieszo-rowerowego do obowiązujących przepisów. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie rewizji do projektu wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, pozwoleń, decyzji oraz zgód dla wykonania Kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Kontraktu.Lokalizacja budowy: Inwestycja realizowana będzie w Województwie Opolskim na terenie miasta Opola, na ul. Tysiąclecia i ul. Grudzicka w Opolu.W ramach zaprojektowania należy poddać optymalizacji, zgodnie z warunkami Zamawiającego określonymi w PFU, projekt budowlany. Cały przedmiot zamówienia Wykonawca ma obowiązek zaprojektować i wykonać w sposób oszczędny tzn. w oparciu o zasadę dążenia do uzyskania założonych w tym Programie efektów przy jak najniższej kwocie wydatków.Etap II – Roboty budowlano-montażoweRoboty branży drogowej:W ramach robót branży drogowej przewidziano budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S gr. 5 cm. Ciąg pieszo-rowerowy zostanie ograniczony obrzeżem betonowym 8x30x100. Na połączeniu ciągu pieszo-rowerowego z jezdnią projektuje się krawężnik betonowy 15x30x100 na ławie betonowej z oporem wyniesionym 6 cm powyżej nawierzchni jezdni.Ponadto w projekcie przewidziano remont nawierzchni zjazdów. Projektuje się zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S. Połączenie zjazdu z drogą należy wykonać za pośrednictwem krawężnika betonowego najazdowego 15x22x100 na ławie betonowej.Na odcinku od ul. Żurawinowej do torów kolejowych zaprojektowano ścieżkę pieszo-rowerową.Przy cmentarzu przewiduje się rozebranie i odtworzenie ogrodzenia z cegły klinkierowej.W projekcie przewidziano również budowę terenów zielonych poprzez ułożenie warstwy humusu grubości 10,00 cm a następnie obsianiu trawą i zawałowaniu.Roboty branży elektrycznej:W ramach robót branży elektrycznej przewiduje się wykonanie przebudowy istniejących słupowych oraz przemontowanie istniejących przewodów na nowe słupy.Przemontowanie istniejących przyłączy na nowe słupy.W projekcie przewiduje się przestawienie kolidującego oświetlenia ulicznego, słupów energetycznych, słupów teletechnicznych. Przełożenie opraw oświetlenia ulic na nowe stanowiska.Zakres rzeczowy m.in.:− Budowa ścieżki rowerowej.− Przebudowa i budowa chodników.− Korekta zjazdu do posesji.− Przebudowa zjazdów publicznych i indywidualnych.− Remont nawierzchni jezdni w miejscu przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów.− Przestawienie słupów oświetleniowych.− Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Plan Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) opracowany przez Zamawiającego oraz dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar opracowane przez Pracownię Projektową „SEWI” Sebastian Raudzis Sebastian Wilisowski spółka jawna, ul. Oleska 117 45-231 Opole pn: Przebudowa ciagu pieszego wzdłuż ul. Tysiąclecia (od ul. Ozimskiej do ul. Grudzickiej) i ul. Grudzickiej (od ul. Tysiąclecia do ul. Wschodniej) z dostosowaniem do funkcji ciągów pieszo-rowerowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SIWZ wraz z załącznikami dostępnej na stronie www.umopole.logintrade.net - brak miejsca w ogłoszeniu
Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy ul. Krapkowickiej na odcinku od ul. Bolkowskiej do ul. Krapkowickiej (DK45) wraz z połączeniem z ciągiem od ronda im. Politechniki OpolskiejPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa etapy.ETAP I – Prace projektoweW zakres zamówienia wchodzi wykonanie rozbudowy ul. Krapkowickiej na odcinku ul. Bolkowskiej do ul. Krapkowickiej (DK45) wraz z połączniem z ciągiem od ronda im. Politechniki Opolskiej w oparciu o dokumentację dostarczoną przez Zamawiającego. Należy wykonać optymalizację projektu budowalnego uwzględniając zachowanie istniejącego drzewostanu (od km 0+00,00 do km 0+250,00) wraz z ewentualną korektą niwelety jezdni oraz przebudową kanalizacji deszczowej wraz z budową wpustów. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie rewizji do projektu wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, pozwoleń, decyzji oraz zgód dla wykonania Kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Kontraktu.Lokalizacja budowy: Inwestycja realizowana będzie w Województwie Opolskim na terenie miasta Opola, na ul. Krapkowickiej na odcinku ul. Bolkowskiej do ul. Krapkowickiej (DK45) wraz z połączniem z ciągiem od ronda im. Politechniki Opolskiej w Opolu.W ramach zaprojektowania należy poddać optymalizacji, zgodnie z warunkami Zamawiającego określonymi w PFU, projekt budowlany. Cały przedmiot zamówienia Wykonawca ma obowiązek zaprojektować i wykonać w sposób oszczędny tzn. w oparciu o zasadę dążenia do uzyskania założonych w tym Programie efektów przy jak najniższej kwocie wydatków. Zamawiający w razie konieczności dopuszcza zmianę ZRiD i pozwolenia na budowę.Etap II – Roboty budowalno-montażoweRoboty branży drogowej:W ramach robót branży drogowej przewidziano budowę ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,00m o nawierzchni asfaltowej oraz chodnika szerokości 2,00m z kostki betonowej koloru szarego. Ścieżka pieszo-rowerowa i chodnik wykonane będą w obrzeżach betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C16/20. Początek ścieżki pieszo-rowerowej zaprojektowano jako kontynuację istniejącej ścieżki pieszo-rowerowej biegnącej od strony ul. Spychalskiego, natomiast koniec zaprojektowano przed zjazdem na teren stacji paliw „Orlen”. Projektowana ścieżka pieszo-rowerowa po stronie prawej ul. Krapkowickiej na odcinku od początku opracowania do projektowanej drogi dojazdowej oddzielona będzie od krawędzi jezdni pasem zieleni szerokości 2,00m, a na pozostałym odcinku do końca opracowania zlokalizowana będzie przy krawędzi jezdni.Dodatkowo zaprojektowano nową konstrukcję nawierzchni drogi dojazdowej w śladzie istniejącej drogi jako dowiązanie do ścieżki pieszo-rowerowej znajdującej się przy rondzie im. Politechniki Opolskiej.Nawierzchnię drogi dojazdowej zaprojektowano z betonu asfaltowego z obustronnymi krawężnikami betonowymi 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C16/20.W projekcie przewidziano poszerzenie ulicy Krapkowickiej do szerokości 5,50m orazWymianę konstrukcji nawierzchni jezdni.Ponadto w projekcie przewidziano przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych oraz budowę wyniesionego przejścia dla pieszych na wysokości firmy LATEKS OPONY S.A.Na wysokości przejść dla pieszych po obu stronach jezdni zaprojektowano pola uwagi – polimerowe pasy ostrzegające z wypustkami koloru żółtego – naklejane na chodnik.Projekt budowy ścieżki pieszo-rowerowej został dowiązany do projektu budowy kładki pieszo-rowerowej na wyspę Bolko.Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu.Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa:Projekt przewiduje rozbudowę przedmiotowego odcinka ul. Krapkowickiej o ciąg pieszo-rowerowy. Wymaga to także zmiany sposobu odwodnienia pasa drogowego z budową kanalizacji deszczowej zbierającej wody z drogi za pomocą wpustów deszczowych, i odprowadzających je do kanału Połwieś. Projektuje się budowę wpustów deszczowych wraz z osadnikami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SIWZ wraz z załącznikami dostępnej na stronie www.umopole.logintrade.net - brak miejsca w ogłoszeniu
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45100000, 45110000, 45111000, 45200000, 45230000, 45231000, 45233220, 45233222, 45310000, 45316110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin