Przetarg 10320358 - Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w...

   
Analizuj Zamówienie 10320358 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-14
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu - pełnienie nadzoru inwestorskiego

1. Przedmiotem zamówieni
a jest usługa polegająca na powołaniu Zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego w celu nadzorowania robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu”.2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę następującego składu Zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego:1) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej, który będzie pełnił funkcję koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego;2) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;3) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.3. Zakres robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski obejmuje m.in: rozbiórkę istniejących, kolidujących z nowoprojektowanym układem drogowym elementów istniejącego zagospodarowania terenu, przebudowę istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej warstwami konstrukcyjnymi, przebudowę istniejących i budowę nowych odcinków ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej, budowę nowych dróg dla rowerów i pieszych o nawierzchni bitumicznej, przebudowę istniejących i budowę nowych zatok postojowych o nawierzchni z kostki betonowej, przebudowę istniejących i budowę nowych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z nowymi wpustami deszczowymi, budowę nowej linii oświetlenia ulicznego wraz z budową nowych linii doświetlenia wyniesionych przejść dla pieszych, zagospodarowanie i urządzenie terenów zieleni przyulicznej wraz z montażem elementów małej architektury, zagospodarowanie terenów przeznaczonych na odpady komunalne4. Realizacja robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Zadanie realizowane będzie na zasadach i warunkach określonych w ustawie z dnia 23 października 2018 r. o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg.5. Szczegółowy opis i zakres nadzorowanych robót budowlanych został zawarty w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:1) Projekt architektoniczno-budowlany,2) Projekt zagospodarowania terenu,3) Projekt techniczny branży drogowej,4) Projekt techniczny branży elektroenergetycznej,5) Projekt techniczny inżynierii ruchu drogowego,6) Projekt techniczny branży instalacyjnej sanitarnej7) Decyzja nr 76/2022 z dnia 11 marca 2022 r. wydana przez Starostę Zgorzeleckiego, zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz architektoniczno-budowlany wraz z pozwoleniem na budowę,8) Przedmiar robót Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na przyjęte w niniejszym postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe, Wykonawca wyceniając ofertę winien opierać się na zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa w niniejszym ustępie. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te będą ujęte w dokumentacji projektowej, to Wykonawca wykona te roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. 9) Standardy zakładania i pielęgnacji zieleni w mieście Zgorzelec, część II wytyczne projektowania, zakładania i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej,10) Pozostałe dokumenty, opinie, decyzje i uzgodnienia wchodzące w skład dokumentacji.W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przepisami wykonawczymi.- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją”, stanowiącą Załącznik nr 6 do SWZ. 6. Wymagania dotyczące częstotliwość pobytu na budowie koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego:1) Zamawiający wymaga obecności koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego na placu budowy minimum 1 dzień w każdym tygodniu kalendarzowym, w wymiarze minimum 3 godzin zegarowych (trwających w sposób ciągły), w okresie od dnia przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych do dnia zakończenia robót budowlanych potwierdzonych protokołem odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, pod warunkiem, że wykonawca robót budowlanych nie będzie w tym okresie prowadził robót budowlanych. 2) Wykonawca może zaoferować dodatkową obowiązkową, ponad wymaganą przez Zamawiającego, ilość dni pobytu koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego w tygodniu kalendarzowym w wymiarze minimum 3 godzin zegarowych (trwających w sposób ciągły). 3) Wskazanie dodatkowych dni pobytu na budowie koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego będzie punktowane w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIX SWZ. 4) Ilość zadeklarowanych wizyt koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego weryfikowana będzie poprzez wpisy na liście obecności, dostępnej na terenie budowy.5) Szczegółowe wymagania dotyczące pobytu koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.

WZP.271.1.16.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00256820/01 z dnia: 2024-03-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-26 10:00
Po zmianie:
2024-03-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-26 10:05
Po zmianie:
2024-03-28 09:05
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin