Przetarg 6891717 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1004R Zaklików- Borów na...

   
Analizuj Zamówienie 6891717 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-11
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1004R Zaklików- Borów na odcinku od km 2+140 do km 3+132 w m. Irena oraz na odcinku w km 5+850 – 7+
565, 7+ 645 – 8 + 070 w m. Łążek Zaklikowski
Numer referencyjny: IMP.272.2.3.2019

1.1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej klasy Z, Nr 1004R Zaklików- Borów na odcinku od km 2+140 do km 3+132 w m. Irena oraz na odcinku w km 5+850 – 7+ 565, 7+ 645 – 8 + 070 w m. Łążek Zaklikowski , tj. na odcinkach o łącznej długości 3132 m.
1.2. Zakres prac obejmuje przebudowę drogi na odcinkach:
1) od km 2 + 140 do km 3+132 w tym:
- częściową przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni na odcinku od km 2 + 140 do km 2 + 397 polegającą na wzmocnieniu nowymi warstwami konstrukcyjnymi,
- przebudowę poboczy i rowów odwadniających oraz pozostałego systemu odwodnienia poprzez regulację, uzupełnienie i oczyszczenie,
- przebudowę istniejących zjazdów,
- wydzielenie ciągu pieszego (chodnika) jako strefy ruchu pieszych uczestników ruchu drogowego w lokalizacji przy jezdni oraz częściowo odsuniętego od jezdni, na odcinku od km 2 + 143 do km 3 + 132,
2) w km 5 + 850 – 7 + 565, 7 + 645 – 8 + 070 w tym:
- przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez poszerzenie do 5,50 m oraz wzmocnienie nowymi warstwami konstrukcyjnymi jezdni,
- przebudowę istniejących poboczy i rowów odwadniających oraz pozostałego systemu odwodnienia poprzez ich regulację, odmulenie i uzupełnienie.
1.3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ.
1.4. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywaną drogę. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia drogi.
Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego.
1.5. Materiały uzyskane z rozbiórek:
1) Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną dostarczone w miejsce wskazane przez inspektora nadzoru (odległość do 10 km).
1.6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
1.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, oznakowanie, elementy ulic.
1.7.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 1.7. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań,
c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
1.7.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1.7. czynności tj.
1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
1.7.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1.7 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę (Podwykonawcę) kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§9) stanowiącej integralną część SIWZ.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 1.7.
1.8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 20 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie robót drogowych tj.:
- robót ziemnych,
- robót związanych z wykonaniem odwodnienia korpusu drogowego
- robót związanych z wykonaniem podbudowy i nawierzchni,
- robót związanych z oznakowaniem poziomym i pionowym,
- robót związanych z wykonaniem elementów ulic,
- robót związanych z robotami wykończeniowymi
Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację.
1.9. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy Pzp.
1.10. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540147379-N-2019 z dnia: 2019-07-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: I.4
W ogłoszeniu jest:
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
stalowowolski.bip.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej za pomocą poczty tradycyjnej, kurierem, gońcem, losobiście lub za pomocą pełnomocnika do siedziby Zamawiajacego,w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedzialku do piątku.
Adres:
-Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli ul. Podlesna 15, 37-450 Stalowa Wola, kancelaria ogolna lub sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

W ogłoszeniu powinno być:
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)stalowowolski.bip.gov.pl
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
stalowowolski.bip.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej za pomocą poczty tradycyjnej, kurierem, gońcem, osobiście lub za pomocą pełnomocnika do siedziby Zamawiającego,w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku.
Adres:
-Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, kancelaria ogólna lub sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego
kody CPV 45000000, 45100000, 45111300, 45232400, 45232451, 45233000, 45233120, 45233220, 45233221, 45233222, 45233290
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin