Przetarg 6889335 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1537R w km 0+016 - 1+448,4...

   
Analizuj Zamówienie 6889335 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-10
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1537R w km 0+016 - 1+448,4 ul. Wyszyńskiego i Żeromskiego w Łańcucie.
Numer referencyjny: ZDP.472.
7.2019

Przebudowa drogi powiatowej nr 1537R w km 0+016 - 1+448,4 ul. Wyszyńskiego i Żeromskiego w Łańcucie.
Roboty będą polegać na: Wyszyńskiego 1. Roboty Przygotowawcze: Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie pagórkowatym lub górskim. Wyznaczenie nawierzchni drogi i stała obsługa geodezyjna budowy. Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. w-wy do 15cm. Dla skarpy pod budowę muru oporowego: 266*2. Rozbiórki obiektów kubaturowych wraz z odwozem elementów do 20km – analogia. Rozbiórka istniejących studni rewizyjnych wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi: 31. Rozbiórki obiektów kubaturowych wraz z odwozem elementów do 20km – analogia. Rozbiórka istniejących studzienek ściekowych wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi: 48. Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 10cm oraz odwozem gruzu do 20km. Rozebranie warstw nawierzchni bitumicznej na ul. Wyszyńskiego od początku km do ul. Bohaterow wg rzutu z góry: 2881. Rozbiorka nawierzchni drogi nad kanalizacją deszczową DK300 do remontu (wymiany) założono 1,2m szerokości wraz z przecięciem piłą diamentową krawędzi jezdni: 19,3*1,2. Rozbiorka nawierzchni drogi nad kanalizacją deszczową DK400 do remontu (wymiany) założono 1,3m szerokości wraz z przecięciem piłą diamentową krawędzi jezdni: (230,0+199,7)*1,4. Rozbiorka nawierzchni drogi nad kanalizacją deszczową DK500 do remontu (wymiany) założono 1,5m szerokości wraz z przecięciem piłą diamentową krawędzi jezdni: 154,5*1,5. Rozbiorka nawierzchni drogi nad przykanalikami do remontu (wymiany) założono 1,0m szerokości wraz z przecięciem piłą diamentową krawędzi jezdni: 211*1. Rozbiórka podbudowy z kruszywa na głębokość 30cm. Rozbebranie istniejących jednostronnych poboczy wyniesionych różej szerokości założono średnio 0,5m: 1000*0,5. Rozbiórka podbudowy pod chodnikami z nawierzchnią bitumiczną: (695-25)*2. Rozbiórka podbudowy pod nawierzchnią jezdni - wg ilości rozbiórek nawierzchni. Rozbiórka chodników z nawierzchnią bitumiczną: Rozbebranie istniejących chodnników lewostronnych: 1205. Rozbebranie istniejących chodnników prawostronnych przy ul. Bohaterów wraz z demontażem 10szt slupków stalowych: (695-638)*2. Rozbiórka chodników z płyt betonowych: Rozbebranie istniejących chodnników lewostronnych szerokości 1m i 1,5m: (900+695)*1+(1158-900)*1,5. Rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą i podsypką oraz oczyszczeniem i odwiezieniem krawężników nienadających się do ponownego wbudowania na odkład. Rozbiórka istniejących krawężników: 2344,6. Rozebranie obrzeży betonowych wraz z ławą i podsypką oraz oczyszczeniem i odwiezieniem na odkład. Rozbiórka istniejących obrzeży betonowych: 1158-25+4+(695-638). Rozbiórka przepustów z rur betonowych z odwozem gruzu - analogia rozbiórka rur kanalizacyjnych DK300, DK400 i DK500. Kanalizacja deszczowa DK300: 368,4+19,3. Kanalizacja deszczowa DK400: 302,7+199,7. Kanalizacja deszczowa DK500: 154,5. Rozbiórka przepustów z rur betonowych z odwozem gruzu - analogia rozbiórka rur przykanalików. Przykanaliki pomiędzy studniami ściekowymi, a rewizyjnymi: 211. Rozebranie słupków do znaków drogowych. Istniejące oznakowanie. Zdjęcie tarcz znaków drogowych. Istniejące oznakowanie przejścia dla pieszych D-6. Regulacja pionowa studni teletechicznych z wymianą pokryw. Studzienki w chodniku: 18. Regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej. Studzienki w jezdni: 7. 2. Roboty Ziemne: Wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-V z transportem urobku na odkład/nasyp na odl. do 1km (suma x 1,1) dla drogi: 2881*0,1. Wykopy pod wymianę rur kanalizacji deszczowej i przykanalików na głębokość średnio 0,4m poniżej warstw konstrukcyjnych. Wykopy pod warstwę konstrukcyjną chodnika. Wykopy pod mur oporowy: (966-700)*0,3*0,5. 3. Odwodnienie Korpusu Drogowego: Wykonanie kanalizacji deszczowej drenażowej z rur z polipropylennu lub HDPE (1/3 po obwodzie od góry część sacząca) o średnicy 300 mm na ławie z suchego betonu. Rury o wytrzymałości obwodowej SN8KPa łączone na uszczelkę gumową. Kanalizacja deszczowa z rur z polipropylenu lub z HDPE o śr. 300 mm na ławie z suchego betonu - wymiana istniejących rur. Wykonanie kanalizacji deszczowej drenażowej z rur z polipropylennu lub HDPE (1/3 po obwodzie od góry część sacząca) o średnicy 400 mm na ławie z suchego betonu. Rury o wytrzymałości obwodowej SN8KPa łączone na uszczelkę gumową. Kanalizacja deszczowa z rur z polipropylenu lub z HDPE o śr. 400 mm na ławie z suchego betonu - wymiana istniejących rur. Wykonanie kanalizacji deszczowej drenażowej z rur z polipropylennu lub HDPE (1/3 po obwodzie od góry część sacząca) o średnicy 500 mm na ławie z suchego betonu. Rury o wytrzymałości obwodowej SN8KPa łączone na uszczelkę gumową. Kanalizacja deszczowa z rur z polipropylenu lub z HDPE o śr. 500 mm na ławie z suchego betonu - wymiana istniejących rur. Wykonanie przykanalików z rur PCV lub PP o średnicy 20cm. Przykanaliki wg ilości istniejącej. Wykonanie studni rewizyjnych. Studnie średnicy120 i 150cm z pokrywą i żeliwnym włazem , przelotowa z osadnikiem średnicy 50cm. W zakresie robót leży ponadto podłączenie rur i przykanalików do studni. Wykonanie studzienek ściekowych. Studzienki średnicy z pokrywą z żeliwną kratką ściekową, z przykanalikiem fi200 i z osadnikiem średnicy 50cm. 4.Podbudowy: Koryta wykonywane mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gruntach kat. I-VI, głębokość koryta 53cm. Ilość wg powierzchni pod warstwę stabilizacji. Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie. Oczyszczenie wastwy podbudowy tłuczniowej i podbudowy bitumicznej oraz podbudowy chodnika. Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową; Skropienie warstwy podbudowy bitumicznej i warstwy wiążącej. Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 grubości 22 cm. Ilość wg powierzchni wymiany konstrukcji jezdni: 2700. Ilość dla odtworzenia warstw konstrukcyjnych nad wymianionymi rurami kanalizacji deszczowej i przykanalikami. Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 grubości 20 cm. Podbudowa chodnika wg ilości nawierzchni chodnika. Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem drogowym C1,5/2,0 ≤ 4,0 MPa o grubości 22 cm. Ilość wg powierzchni wymiany konstrukcji jezdni: 2700. Ilość dla odtworzenia warstw konstrukcyjnych nad wymianionymi rurami kanalizacji deszczowej i przykanalikami. Wykonanie podłoża z pospółki ulepszonego (stabilizowanego) cementem, wytrzymałość Rm-2,5MPa, pielęgnowanie przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy 10cm. Podbudowa chodnika wg ilości nawierzchni chodnika. Wykonanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno-asfaltową; Profilowanie istniejącej nawierzchni dla uzyskania projektowanych spadków: (0,04*3*690)/2,5. 5. Nawierzchnie: Warstwa wiążąca z AC 16 W grubości 5 cm (KR 1). Ilość na drodze głównej przy pełnej wymianie konstrukcji: 2700. Ilość na drodze głównej przy nakładkach: 4068. Adaptacja zjazdów i skrzyżowań wg ilości frezowania. Warstwa ścieralna z AC 11 S grubości 4 cm (KR 1). Ilość na drodze głównej przy pełnej wymianie konstrukcji: 2700. Ilość na drodze głównej przy nakładkach: 4068. Adaptacja zjazdów i skrzyżowań wg ilości frezowania. Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: śr. gr. w-wy 0-9cm z odwozem z miejsce wskazane przez Inwestora. Zacinki długości 3m (10,6+3,9+15,2+20,3+10,7+6,4+6,8)*3. Adaptacja zjazdów i skrzyżowań. Nawierzchnia z kostki brukowej, betonowej, kolorowej gr. 6 cm na podsypce cem. - piask. gr. 4 cm - suma +5% na docinki. Wymiana chodnika lewostronnego i prawostronnego: 2421. Nawierzchnia wysp kanalizujących na skrzyżowaniu ul. Wyszyńskiego, ul. Żeromskiego i ul. Polnej: 23+7. Ściek przykrawędziowy z 2 rzędów kostki brukowej obniżony w stosunku do krawędzi jezdni o 2cm: 1300*0,2. Nawierzchnia z kostki brukowej, betonowej, kolorowej gr. 8 cm na podsypce cem. - piask. gr. 4 cm - suma +5% na docinki. Wymiana chodnika lewostronnego i prawostronnego na zjazdach: 143. Ułożenie geosiatki ≥ 70 kN/m, ξ≤3%.Siatka ukladana pod warstwą wiążącą. 6. Roboty Wykończeniowe: Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 5cm. Powierzchnia skarp za wymienionymi krawężnikami poza chodnikami z odjęciem zjazdów i skrzyżowań (szerokość 0,3m na 50% długości drogi): 0,3*1158*0,5. Powierzchnia skarpy za murem oporowym z palisady betonowej (szerokość 0,3m): 0,3*(966-700). Ułożenie płyt ażurowych betonowych na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm na skarpie chodnika Ilość 470. 7. Oznakowanie Dróg I Urządzenia Bezpieczeństwa Ruchu: Oznakowanie poziome masami termoplastycznymi (grubość warstwy 3-4mm). Przejście dla pieszych za skrzyżowaniem z ul. Bohaterów : 6*4*0,5. Przejście dla pieszych za ul. Żeromskiego: 6,0*4*0,5. Linia podwójna ciągła przy skrzyżowaniu z ul. Bohaterów (przed i za przejściem dla pieszych): 80*0,2*2. Linie obwodowe wysp kanalizujących na skrzyżowaniu ul. Wyszyńskiego, ul. Żeromskiego i ul. Polnej: 21,5+32,5. Ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych (znaki+słupki). Znaki wg wykazu Inwestora: 16. Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych typu U-12b o rozstawie słupków co 2m. Poręcze ochronne wysokości 110cm w miejsce słupków stalowych przy skrzyżowaniu z ul. Bochaterów po prawej stronie: 22. 8. Elementy Ulic: Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem wraz z zastosowaniem krawężników łukowych - suma +5* na docinki. Obramowanie jezdni: 2344,6. Obramowanie wysp kanalizujących na skrzyżowaniu ul. Wyszyńskiego, ul. Żeromskiego i ul. Polnej - krawężnik na płask): 22,7+11,7. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8cm na ławie betonowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - suma +2% na docinki. Obramowanie zewnętrzne chodnika z odjęciem dlugości muru oporowego: 685+292+148-266-12+11. Obrzeża betonowe na przejściach z grubości chodnika 6cm na 8cm przy zjazdach: 2,5*30. Ustawienie palisady w wymiarach 18x18x120cm na ławie betonowej z obustronnym oporem. Palisada jako mur oporowy przy wyszerzonym chodniku lewostronnym przy działce 2041/1 - koniec muru naprzeciw skrzyżowania z ul. Bohaterów: 966-700. Ustawienie palisady w wymiarach 12x18x80cm na ławie betonowej z obustronnym oporem. Palisada jako mur oporowy przy chodniku lewostronnym przy działce 1984/5 – 12.

Żeromskiego 1. Roboty przygotowawcze: Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie pagórkowatym lub górskim. Wyznaczenie nawierzchni drogi i stała obsługa geodezyjna budowy. Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 10cm oraz odwozem gruzu do 20km. Rozebranie warstw nawierzchni bitumicznej na ul. Zeromskiego w obszarze regulowanych studni rewizyjnych i ściekowych - zalożono obszar 0,5m wokół każdej studni: (8+14)*0,5*2. Rozbiórka podbudowy z kruszywa na głębokość 30cm. Rozbiórka podbudowy pod nawierzchnią jezdni - wg ilości rozbiórek nawierzchni. Rozbiórka chodników z płyt betonowych. Rozebranie istniejących chodników lewostronnych i prawostronnych: 688+527. Rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą i podsypką oraz oczyszczeniem i odwiezieniem krawężników nienadających się do ponownego wbudowania na odkład. Rozbiórka istniejących krawężników: 547. Rozebranie obrzeży betonowych wraz z ławą i podsypką oraz oczyszczeniem i odwiezieniem na odkład. Rozbiórka istniejących obrzeży betonowych: 531+673. Ścinanie drzew w warunkach utrudnionych (ścinanie częściami lub etapami przy użyciu podnośnika montażowego), fi powyżej130cm wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi na odległość do 2km w miejsce wskazane przez właścicieli nieruchomości na których rosną drzewa: 2szt.
Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych z wymianą pokryw. Studzienki w jezdni: 8. Regulacja pionowa studzienek wodnościekowych z wymianą pokryw: Studzienki w jezdni: 14. 2. Roboty ziemne: Wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-V z transportem urobku na odkład/nasyp na odl. do 1km (suma x 1,1). Wykopy pod warswę konstrukcyjną chdonika i ścieżki rowerowej. 3. Podbudowy: Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie: Oczyszczenie wastwy podbudowy bitumicznej. Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową: Skropienie warstwy podbudowy bitumicznej i warstwy wiążącej. Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 grubości 20 cm. Podbudowa chodnika wg ilości nawierzchni chodnika. Ilość dla konstruowania warstw konstrukcyjnych przy regulowanych studniach kanalizacji deszczowej. Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem drogowym C1,5/2,0 ≤ 4,0 MPa o grubości 22 cm;Ilość dla konstruowania warstw konstrukcyjnych przy regulowanych studniach kanalizacji deszczowej. Wykonanie podłoża z pospółki ulepszonego (stabilizowanego) cementem, wytrzymałość Rm-2,5MPa, pielęgnowanie przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy 10cm. Podbudowa chodnika i ścieżki rowerowej wg ilości nawierzchni chodnika. Wykonanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno-asfaltową. Profilowanie istniejącej nawierzchni dla uzyskania projektowanych spadków: (0,04*3*330)/2,5. 4. Nawierzchnia: Warstwa wiążąca z AC 16 W grubości 5 cm (KR 1). Ilość na drodze głównej: 2912. Adaptacja zjazdów i skrzyżowań wg ilości frezowania. Warstwa ścieralna z AC 11 S grubości 4 cm (KR 1), Ilość na drodze głównej: 1840. Adaptacja zjazdów i skrzyżowań wg ilości frezowania. Nawierzchnia ścieżki rowerowej: 688. Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: śr. gr. w-wy 0-9cm z odwozem z miejsce wskazane przez Inwestora. Zacinki długości 3m na zjazdach i skrzyżowaniach z drogą główną na odcinku podniesienia niwelety (od ul. Bohaterów do końca opracowania): (22+4+19)*3. Nawierzchnia z kostki brukowej, betonowej, kolorowej gr. 6 cm na podsypce cem. - piask. gr. 4 cm - suma +5% na docinki. Wymiana chodnika lewostronnego: 587. Ułożenie geosiatki ≥ 70 kN/m, ξ≤3%; Siatka układana pod warstwą wiążącą. 5. Oznakowanie Dróg i Urządzenia Bezpieczeństwa Ruchu; Oznakowanie poziome masami termoplastycznymi (grubość warstwy 3-4mm). Przejście dla pieszych przy ul. Polnej: 6,5*4*0,5. Przejście dla pieszych przy ul. Żeromskiego: 6,0*4*0,5. Oznakowanie ściezki rowerowej: 2*5. 6. Elementy Ulic: Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem wraz z zastosowaniem krawężników łukowych + 2* na docinki. Oramowanie jezdni: 547*1,02. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem - przełożenie istniejących staro użytecznych. Odcinek chodnika do adaptacji wysokościowej na ul.. Żeromskiego przy przejściu dla pieszych: 15. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6cm - kostka starourzyteczna. Odcinek chodnika do adaptacji wysokościowej na ul.. Żeromskiego przy przejściu dla pieszych: 37. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8cm na ławie betonowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - suma +2% na docinki. Obramowanie zewnętrzne chodnika z odjęciem dlugości muru oporowego: (531+673)*1,02. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8cm na ławie betonowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Odcinek chodnika do adaptacji wysokościowej na ul.. Żeromskiego przy przejściu dla pieszych: 17,5.
Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, SST stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540151466-N-2019 z dnia: 2019-07-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-25, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-30, godzina: 10:00,
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233142, 45233220
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin