Przetarg 10324102 - Przebudowa fontanny II Przedmiotem zamówienia jest...

   
Analizuj Zamówienie 10324102 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-15
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa fontanny II

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fontanny, oraz zagospodarowanie terenu wokół na podstawie projekt
u, pozwolenia na budowę, przedmiaru.Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa istniejącej fontanny zlokalizowanej na terenie zieleńca w obrębie ulic 3-go Maja, Klasztornej i Wieniawskiego w Rybniku na działkach nr 221, 211,213.Zakres robót związanych z budową obiektu obejmuje:- rozebranie niecki istniejącej fontanny,- rozebranie istniejącej nawierzchni placu wokół fontanny wraz z podbudową,- rozebranie istniejących instalacji zasilających fontannę w wodę i odprowadzających ścieki,- wykonanie wykopu pod komorę technologiczną fontanny wraz z niecką,- wykonanie wykopów pod nowe instalacje zasilające fontannę,- wykonanie żelbetowej podziemnej komory technologicznej wraz z niecką fontanny,- wykonanie instalacji technologicznych fontanny,- wykonanie instalacji zasilających fontannę w wodę i energię oraz wpięcie do kanalizacji sanitarnej,- ułożenie warstw wykończeniowych niecki,- wykonanie podbudowy i ułożenie nowej nawierzchni przy fontannie wraz z krawężnikami,- montaż pozostałych elementów małej architektury ( ławki, kosze),- odtworzenie nawierzchni chodników po wykonaniu instalacji zasilających obiekt fontanny,- uporządkowanie terenu po wykonanych robotach oraz wysiew trawy w miejscach ubytkówRoboty muszą być wykonane zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, przedmiarem, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami SWZ, dokumentacją i pozwoleniem na budowę, przedmiarem robót oraz niniejszą umową, 2) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdzie brak jest możliwości sporządzenia opracowania zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi Wykonawca powinien uzyskać odstępstwa od tych przepisów. 3) Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań projektowych wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych dla budowy obiektu będącego przedmiotem umowy. 4) przedstawienie i uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego zastosowanych rozwiązań technicznych 5) opracowanie niżej wymienionych dokumentów i projektów oraz nie ograniczając się do nich, wszelkie inne Dokumenty Wykonawcy jakie mogą okazać się niezbędne dla budowy i użytkowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, a w szczególności:a) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;b) projekty czasowej organizacji ruchu na czas budowy;c) projekty wykonawcze wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi;d) dokumentację projektową instalacji i urządzeń towarzyszących (obcych);e) dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; f) instrukcję utrzymania i eksploatacji;g) geodezyjną dokumentację powykonawczą. 6) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla opracowanych zmian założeń projektowych; 7) opracowanie Specyfikacji Technicznej dla prefabrykatów innych niż w projekcie na podstawie dokumentów producenta przedmiotowego materiału, przy zmianach materiału wykończeniowego elewacyjnego; 8) przejęcie terenu prowadzenia robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 9) zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, 10) pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców, 11) utrzymywanie porządku na terenie prowadzenia robót, na ciągach komunikacyjnych i wokół obiektu, 12) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych robót oraz dbałość o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały okres realizacji umowy, 13) prowadzenie robót z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP i ppoż, 14) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie prowadzenia robót, 15) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, 16) powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót zanikających/ulegających zakryciu i odbiorów częściowych z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia roboczego (telefonicznie), 17) powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni (w formie pisemnej, w tym pocztą elektroniczną na adres e- mail ……………...), 18) przedstawienie Zamawiającemu – najpóźniej w dniu poprzedzającym planowany odbiór końcowy - kompletu dokumentów odbiorowych, w tym dokumentów pozwalających na stwierdzenie, że wszystkie zabudowane materiały posiadają dopuszczenie do zastosowania w budownictwie. Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych.

ZP.2120.6.2024
branża Tereny zielone
podbranża mała architektura
kody CPV 45248000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin