Przetarg 10318471 - Przebudowa mostu w km 5+142 drogi powiatowej Nr 1865N wraz z...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 10318471
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2024-03-13 |
przedmiot ogłoszenia | Przebudowa mostu w km 5+142 drogi powiatowej Nr 1865N wraz z dojazdami k/m Klusy.Zakres rzeczowy obejmuje roboty:Prace rozbiórkowe :- roboty przygotowawcze,- rozbiórka istniejącego obiektu mostowego /jednoprzęsłowy most drogowy o długości 6,70 m i szerokości płyty pomostu 8,45 m, przęsło mostu stanowi swobodnie podparta płyta żelbetowa, podpory obiektu stanowią dwa przyczółki składające się z 9 szt. pali zwieńczonych żelbetowym oczepem, korpus drogowy za przyczółkami utrzymywany jest poprzez żelbetowe deski zamontowane za palami, podobnie skonstruowane są skrzydełka usytuowane pod kątem do osi podłużnej drogi, światło poziome pod mostem wynosi 5,88 m, a światło pionowe 2,91 m, nawierzchnia na moście z kostki kamiennej/,- rozbiórka elementów istniejących dróg dojazdowych,Przebudowa mostu:Przebudowa obiektu mostowego polega na montażu pod istniejącym przęsłem mostu, przepustu z blach falistych o długości 16,97 m, świetle poziomym 3,72 m i świetle pionowym 2,44 m, usytuowanego pod kątem 96° do osi podłużnej drogi. Na szerokości istniejącego mostu, przestrzeń pomiędzy przepustem stalowym, a konstrukcją przyczółków należy wypełnić ciekłym gruntocementem do wysokości 82 cm ponad dno przepustu. Około 10-15 cm nad konstrukcją stalową należy ułożyć izolację z geowłókniny i geomembrany, ze spadkami ok. 5% od środka na zewnątrz konstrukcji, wystającą po 1,10 m poza jej rozpiętość. Przed wlotem i za wylotem przepustu dno oraz skarpy brzegowe na długości po 3,0 m będą zabezpieczone brukiem na chudym betonie z zalaniem spoin zaprawą cementową.Przebudowa dojazdów do mostu:Długość odcinka drogi przewidzianego do przebudowy wynosi 38,0 m. Na długości 28,0 m szerokość jezdni jest stała i wynosi 6,00 m. Na odcinkach przejściowych o długości 5,00 m jezdnia ma zmienną szerokość od 6,0 m do 4,0 m na końcach (4,0 m to szerokość istniejącej nawierzchni). Na całej długości dojazdów jezdnia posiada przekrój daszkowy o spadku 2%. Na przebudowywanym odcinku dojazdów przyjęto konstrukcję nawierzchni dla kategorii ruchu KR2 tj.:- warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11S grubości 4 cm,- warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC 16W grubości 8 cm,- warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C50/30 gr. 22 cm.Dla zapewnienia odprowadzenia wód opadowych z jezdni, zaprojektowano na odcinku od km 5+128 do km 5+156, po obu stronach drogi, betonowe ścieki krawędziowe. W km 5+128 zaprojektowano ścieki skarpowe z prefabrykatów betonowych, trapezowych, o długości po 6,0 m, odprowadzające wody opadowe do rowów trawiastych.Po lewej stronie drogi, pod poboczem, zaprojektowano kanał technologiczny o długości 30 m. Kanał technologiczny składa się z dwóch rur o średnicy 125/108 mm. Na końcach kanału zastosowano studnie rewizyjne.Dla zapewnienia bezpieczeństwa ruchu kołowego, na przebudowywanym odcinku drogi zastosowano stalowe bariery ochronne o łącznej długości 40,0 m.Inwentaryzacja powykonawcza obiektu mostowego z dojazdami. PZD.3210.7.2024 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty, organizacja ruchu drogowego |
kody CPV | 45100000, 45111000, 45221111, 45231000, 45233120, 45233220, 45233290 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Warmińsko-Mazurskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Warmińsko-Mazurskie |