Przetarg 10325249 - A. Przedmiotem umowy jest rozbudowa oświetlenia ul. Sadowej...

   
Analizuj Zamówienie 10325249
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-15
przedmiot ogłoszenia
A. Przedmiotem umowy jest rozbudowa oświetlenia ul. Sadowej w Kędzierzynie-Koźlu. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie projektu budowlano-wykonawczego, sporządzonego przez: MK Elek
tro Projekt ul. Konfederacji Dzikowskiej 6/13, 39-400 Tarnobrzeg oraz zgodnie z treścią niniejszej SWZ.B. Zakres robót obejmuje rozbudowę obwodu linii kablowej oświetlenia ulicznego na ul. Sadowej, a w szczególności: 1) wykonanie wykopu pod kabel;2) przewierty mechaniczne;3) układanie rur ochronnych;4) ułożenie kabla i przewodów uziemiających;5) montaż fundamentów, słupów, wysięgników i opraw;6) podłączenie do istniejącej sieci oświetleniowej;7) wykonanie badań i pomiarów elektrycznych, C. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo:1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 kpl. w wersji elektronicznej 2 kpl. w wersji papierowej, w tym dokumentacji geodezyjnej uwzględniającej zmianę użytkowania gruntów2) Kompleksową obsługę geodezyjną inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną, w czterech kompletach (w tym 1 komplet na nośniku elektronicznym). Zamawiający w dniu odbioru robót końcowego będzie wymagał od Wykonawcy dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. 1, w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji.3) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawcze, w tym mapę, o której mowa w art.2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art.12c ust.1, klauzulą urzędową, o której mowa w art.40 ust. 3g pkt 3, stanowiąca potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów , o których mowa w art.12a ust , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie Wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji.4) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.5) Przed wejściem na plac budowy powiadomienie mieszkańców o terminie oraz utrudnieniach wynikających z realizacji zadania.6) Zapewnienie w sposób ciągły mieszkańcom, służbom komunalnym i ratunkowym dojazdu do posesji w czasie prowadzenia robót.7) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robot. Inwentaryzacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy.8) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu;9) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.10) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 11) Sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas budowy), wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w wymaganym przepisami terminie).12) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane;13) Prace z zakresu sieci elektroenergetycznych należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami TAURON DYSTRYBUCJA do projektu oraz uwzględnić poniesienie kosztów z tym związanych.14) Prace w pobliżu sieci gazowych należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami Polskiej Spółki Gazownictwa do projektu oraz uwzględnić poniesienie kosztów z tym związanych.15) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Z tego też względu:a) odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów, b) składowanie w rejonie placu budowy zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe w okresie nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia,c) nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiając Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśniając pisemnie ewentualną różnicę;16) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego wykorzystania następujących materiałów pochodzących z rozbiórki takich jak: kostka chodnikowa, krawężniki, obrzeża betonowe, kostka kamienna itp. W związku z tym:a) nie należy ich utylizować lub przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) decyzję, co do ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki podejmie Inspektor Nadzoru w trakcie przekazania placu budowy dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy,c) należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie,d) materiały winny być umieszczone na paletach i przygotowane do transportu,e) przewiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki a nadających się do ponownego wykorzystania na wskazane przez Inwestora miejsce składowania Transport na odległość do 10 km, leży po stronie Wykonawcy 17) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.18) Zapewnienie pełnego dostępu do systemu sterowania, zarządzania i monitoringu oświetleniem na 10 lat poprzez wykupienie odpowiedniego abonamentu.19) Wykonywanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych wszelkich zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz czynności konserwacyjnych tych urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę.

ZP.271.1.15.2024.RM
branża Energoelektryczna
podbranża oświetlenie
kody CPV 45316110
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin