Przetarg 10453966 - Przedmiotem zamówienia dostawa materiałów budowlanych na...

   
Analizuj Zamówienie 10453966
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-17
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21.2. Zamówienie
obejmuje:2.1. Dostawę materiałów budowlanych (fabrycznie nowych), posiadających wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie (znak „B”, „CE” oraz atesty i certyfikaty wskazane w poszczególnych pozycjach zamówienia).2.2.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o. Zamówienie składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia.3.1. Przedmiot zamówienia – narzędzia i materiały – mają być fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, posiadających wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie (znak „B”, „CE” oraz atesty i certyfikaty wskazane w poszczególnych pozycjach zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.3.2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę składanych zapotrzebowani przez Zamawiającego – czas reakcji od dnia złożenia zapotrzebowania zgodny z terminem wskazanym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.3.3. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.3.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi – 12 miesięcy.3.5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.3.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa).3.7. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Suchowola, ul. Goniądzka 21.3.8. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.3.9. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.4. Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych art. 100 ustawy Pzp w ten sposób, że zamierza zakupić gres antypoślizgowy, stelaże podtynkowe WC oraz umywalki przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

PPDB.DZ-OB.Db.263.3.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00297743/01 z dnia: 2024-04-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-25 10:00
Po zmianie:
2024-04-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-25 10:05
Po zmianie:
2024-04-26 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-23
Po zmianie:
2024-05-24



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00301954/01 z dnia: 2024-04-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-26 10:00
Po zmianie:
2024-04-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-26 10:05
Po zmianie:
2024-04-29 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-24
Po zmianie:
2024-05-28
branża Materiały budowlane i hutnicze, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża urządzenia drobne, materiały budowlane
kody CPV 24910000, 24953000, 39236000, 39812500, 44111000, 44111200, 44111520, 44111700, 44111800, 44171000, 44212000, 44212500, 44411300, 44411400, 44810000, 44921100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin