Przetarg 10379311 - Przedmiotem zamówienia jest : „Rozbudowa z przebudową...

   
Analizuj Zamówienie 10379311
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-28
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest : „Rozbudowa z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Rudniki wraz z budową zbiornika wody czystej”Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu
Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Rudniki wraz z budową zbiornika wody czystej o poj. 2x500 m3 w formule „zaprojektuj i wybuduj”Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie:1. Zadanie I- Wykonanie dokumentacji projektowej - zgodnie z zakresem zamówienia - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2. robót budowlanych w zakresie:Zadanie II:- przebudowa sieci wodociągowej Ø110PE dł. ok. 113 m w ul. Okólna w Rudnikach,- budowa strefowej pompowni wody w ul. Okólna w Rudnikach, Zadanie III: - rozbudowa sieci wodociągowej Ø110PE dł. ok. 372 m w ul. Dąbrówka w Rudnikach Zadanie IV - rozbiórka istniejących trzech zbiorników stalowych 200 m3, - budowa dwukomorowego zbiornika terenowego bet. 2500m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie istniejących zbiorników,W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace zasadnicze:Dokumentacja projektowa wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą w zakresie:- Map do celów projektowych,- Uzyskania decyzji lokalizacyjnej,- Wykonania projektu budowlanego (3 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót,- Wykonanie projektu technicznego (3 egz.)Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla każdego zadania.Robot wykonawcze w zakresie:- Robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową,- Dostawa i montaż urządzeń i instalacji,- Odtworzenia nawierzchni po robotach, - Uruchomienia zbiornika, pompowni i sieci wodociągowych,- Pomoc w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie,- Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej - 3 egz.- Wykonanie oznakowania armatury na sieci.Szczegółowy zakres zamówienia robót ujęty jest w Programie Funkcjonalno– Użytkowym stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w Programie funkcjonalno-użytkowym i w planowanych kosztach – przedmiar, kwota ulegnie zmniejszeniu.Wymienione w Programie funkcjonalno-użytkowym wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN ( normy zharmonizowane).Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie do wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony: Planowane koszty - przedmiar.„Planowane koszty – przedmiar” ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy i zalecaną wizje w terenie.Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu do celów rozliczeniowych wypełniony zał. Nr 6 do SWZ „Planowane koszty – przedmiar” w wersji elektronicznej, na bazie której skalkulowana została cena oferty i Harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie załącznikiem do umowy

PRG.271.4.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00278173/01 z dnia: 2024-04-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Lp. Nazwa kryterium: Waga:
1. Cena (C) 60%
2. Okres gwarancji jakości i rękojmi (G) 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium - Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto

spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a. Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów od jednego członka komisji przetargowej. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) Kryterium – Okres gwarancji jakości i rękojmi – waga 40%
Liczba punktów za kryterium ,,Okres gwarancji jakości i rękojmi’’ będzie liczony wg.
następującego wzoru :
G = (Gbad / Gmax ) x 100 x 40 %
gdzie:
G – ilość punktów przyznanej danej ofercie za okres gwarancji jakości i rękojmi;
Gmax – najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi spośród badanych ofert;
Gbad - okres gwarancji jakości i rękojmi podany przez oferenta dla którego wynik jest obliczany.
- Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia na
60 miesięcy, zaś maksymalny na 84 miesięcy.
- Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi zamówienia poniżej
ustalonego minimum, spowoduje odrzucenie oferty, jej treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia - art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
- Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi zamówienia powyżej
ustalonego maksimum będzie traktowane przez Zamawiającego jako maksymalny wymagany
czas gwarancji i rękojmi tj. 84 miesięcy
- Okres rękojmi równa się okresowi gwarancji.
Łączna ocena ofert:
W = C G
gdzie:
W– wskaźnik oceny oferty
C – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”;
G - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ okres gwarancji jakości i rękojmi”.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.
6. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi
taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Po zmianie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Lp. Nazwa kryterium: Waga:
1. Cena (C) 60%
2. Okres gwarancji jakości i rękojmi (G) 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium - Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto

spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a. Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów od jednego członka komisji przetargowej. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) Kryterium – Okres gwarancji jakości i rękojmi – waga 40%
Liczba punktów za kryterium ,,Okres gwarancji jakości i rękojmi’’ będzie liczony wg.
następującego wzoru :
G = (Gbad / Gmax ) x 100 x 40 %
gdzie:
G – ilość punktów przyznanej danej ofercie za okres gwarancji jakości i rękojmi;
Gmax – najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi spośród badanych ofert;
Gbad - okres gwarancji jakości i rękojmi podany przez oferenta dla którego wynik jest obliczany.
- Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia na
60 miesięcy, zaś maksymalny na 84 miesięcy.
- Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi zamówienia poniżej
ustalonego minimum, spowoduje odrzucenie oferty, jej treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia - art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
- Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi zamówienia powyżej
ustalonego maksimum będzie traktowane przez Zamawiającego jako maksymalny wymagany
czas gwarancji i rękojmi tj. 84 miesięcy
- Okres rękojmi równa się okresowi gwarancji.
Łączna ocena ofert:
W = C G
gdzie:
W– wskaźnik oceny oferty
C – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”;
G - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ okres gwarancji jakości i rękojmi”.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt., od 1 członka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków komisji przetargowej będą zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie.
6. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi
taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.6. Główny kod CPV Przed zmianą:
Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
Po zmianie:
Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,Usługi projektowania rurociągów
Po zmianie:
Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,Usługi projektowania rurociągów,Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie. Tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na budowie zbiornika żelbetonowego wody czystej o pojemności min. 500 m3 wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie . Wykaz prac należy złożyć wg załącznika Nr 8 do SWZ.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonana robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Po zmianie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie. Tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na budowie zbiornika żelbetonowego wody czystej lub budynku/budowli o konstrukcji żelbetonowej wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie . Wykaz prac należy złożyć wg załącznika Nr 8 do SWZ.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonana robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej jedno zadanie polegające na budowie zbiornika żelbetonowego wody czystej o pojemności min. 500 m3 wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należyciew tym okresie, wykonał należycie roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej jedno zadanie polegające na budowie zbiornika żelbetonowego wody czystej lub budynku/budowli o konstrukcji żelbetonowej wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należyciew tym okresie, wykonał należycie roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 8 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 15.04.2024r. do godz. 09:00 do wniesienia wadium w kwocie: 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100)
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
4. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 14.05.2024r.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Rudniki, Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział w Radłowie,
ul. Długa 2, 46-331 Radłów, Nr 41 8909 1045 0050 0500 1661 0007, z dopiskiem: Wadium – „Rozbudowa z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Rudniki wraz z budową zbiornika wody czystej”. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji , którym musi być Gmina Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki;
b) nazwa i adres siedziby Wykonawcy ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców)
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złożył wniosek
o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego
w formie gwarancji lub poręczenia wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela
z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 19.04.2024r. do godz. 09:00 do wniesienia wadium w kwocie: 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100)
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
4. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 18.05.2024r.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Rudniki, Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział w Radłowie,
ul. Długa 2, 46-331 Radłów, Nr 41 8909 1045 0050 0500 1661 0007, z dopiskiem: Wadium – „Rozbudowa z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Rudniki wraz z budową zbiornika wody czystej”. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji , którym musi być Gmina Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki;
b) nazwa i adres siedziby Wykonawcy ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców)
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złożył wniosek
o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-15 09:00
Po zmianie:
2024-04-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-15 09:05
Po zmianie:
2024-04-19 09:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-14
Po zmianie:
2024-05-18
branża Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie
podbranża projekt wod-kan, projekt inny, sieci zewnętrzne
kody CPV 45231000, 45231300, 71322200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin