Przetarg 10448089 - „Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju...
Analizuj | Zamówienie 10448089 |
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2024-04-16 |
przedmiot ogłoszenia | „Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem-12 części Część 1: Części 1-3 Terapia integracji sensorycznejZakres obowiązków TERAPEUTY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty SI,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. Część 2: Części 1-3 Terapia integracji sensorycznejZakres obowiązków TERAPEUTY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty SI,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. Część 3: Części 1-3 Terapia integracji sensorycznejZakres obowiązków TERAPEUTY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty SI,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. Część 4: Część 4 Zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnymZakres obowiązków PEDAGOGA SPECJALNEGO:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla pedagoga specjalnego,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. Część 5: Część 5 Zajęcia indywidualne terapia rękiZakres obowiązków TERAPEUTY RĘKI:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty ręki,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. Część 6: Część 6 Zajęcia z psychologiem dla dziecka i jego rodzinyZakres obowiązków PSYCHOLOGA:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla psychologa,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. Część 7: Część 7 Indywidualne zajęcia z logopedąZakres obowiązków LOGOPEDY:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla logopedy,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. Część 8: Część 8 Indywidualne zajęcia z neurologopedąZakres obowiązków NEUROLOGOPEDY:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla neurologopedy,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. Część 9: Część 9 Terapia BiofeedbackZakres obowiązków TERAPEUTY BIOFEEDBACK:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty Biofeedback,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. Część 10: Część 10 – 11 Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutąZakres obowiązków FIZJOTERAPEUTY:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. Część 11: Część 10 – 11 Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutąZakres obowiązków FIZJOTERAPEUTY:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. Część 12: Część 12 Zajęcia indywidualne z tyflopedagogiemZakres obowiązków TYFLOPEDAGOGA :• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla tyflopedagoga,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności. PPP.310.1.24 |
branża | Medyczna, Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze |
podbranża | usługi medyczne, pomoc społeczna |
kody CPV | 80000000, 85121270, 85142100 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | śląskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | śląskie |