Przetarg 10448089 - „Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju...

   
Analizuj Zamówienie 10448089
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-16
przedmiot ogłoszenia
„Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem-12 części

Część 1: Części 1-3 Terapia
integracji sensorycznejZakres obowiązków TERAPEUTY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty SI,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

Część 2: Części 1-3 Terapia integracji sensorycznejZakres obowiązków TERAPEUTY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty SI,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

Część 3: Części 1-3 Terapia integracji sensorycznejZakres obowiązków TERAPEUTY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty SI,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

Część 4: Część 4 Zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnymZakres obowiązków PEDAGOGA SPECJALNEGO:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla pedagoga specjalnego,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

Część 5: Część 5 Zajęcia indywidualne terapia rękiZakres obowiązków TERAPEUTY RĘKI:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty ręki,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

Część 6: Część 6 Zajęcia z psychologiem dla dziecka i jego rodzinyZakres obowiązków PSYCHOLOGA:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla psychologa,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

Część 7: Część 7 Indywidualne zajęcia z logopedąZakres obowiązków LOGOPEDY:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla logopedy,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

Część 8: Część 8 Indywidualne zajęcia z neurologopedąZakres obowiązków NEUROLOGOPEDY:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla neurologopedy,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

Część 9: Część 9 Terapia BiofeedbackZakres obowiązków TERAPEUTY BIOFEEDBACK:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty Biofeedback,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

Część 10: Część 10 – 11 Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutąZakres obowiązków FIZJOTERAPEUTY:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

Część 11: Część 10 – 11 Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutąZakres obowiązków FIZJOTERAPEUTY:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

Część 12: Część 12 Zajęcia indywidualne z tyflopedagogiemZakres obowiązków TYFLOPEDAGOGA :• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla tyflopedagoga,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identy kowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie programu,• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.

PPP.310.1.24
branża Medyczna, Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze
podbranża usługi medyczne, pomoc społeczna
kody CPV 80000000, 85121270, 85142100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin