Przetarg 12178178 - PRZEWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY GRYFÓW ŚLĄSKI Część...

   
Analizuj Zamówienie 12178178
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-26
przedmiot ogłoszenia
PRZEWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY GRYFÓW ŚLĄSKI

Część 1: Część I. Usługa transportu - przewozu dzieci i młodzieży do szkół: 1. z Młyńska, Krzewia Wielkiego, Wieży, Proszówki, Gryfowa Śląskie
go ul. Rzeczna oraz Gryfowa Śląskiego ul. Rolna do przedszkola Publicznego w Gryfowie Śląskim, Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim, Szkoły Podstawowej nr 2 w Gryfowie Śląskim; 2. z Wolbromowa do Szkoły Podstawowej w Rząsinach; 3. z Rząsin do Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim;4. z Ubocza do Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim, Szkoły Podstawowej nr 2 w Gryfowie Śląskim, Przedszkola Publicznego w Gryfowie Śląskim.Trasa I - dowozy do szkół- szacunkowa liczba dojeżdżających 83 dzieciDowozy na godzinę 7:50Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami. 1. 1 kurs Młyńsko – Proszówka – Gryfów Śląski ul. Rolna – Gryfów Śląski ul. Rzeczna - Przedszkole Publiczne w Gryfowie Śl.- Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gryfowie Śl., Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gryfowie Śl. – Krzewie Wielkie- Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gryfowie Śl., Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gryfowie Śl – Wieża - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gryfowie Śl., Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gryfowie Śl.Powroty ze szkół : 2. 5 kursów: 11:45 ; 12:40 ; 13:35 ; 14:30 ; 15:25Trasa powrotów ze szkół: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gryfowie Śl., Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gryfowie Śl., Przedszkole Publiczne w Gryfowie Śl. (tylko kurs o godz. 12.40) – Krzewie Wielkie – Proszówka Zamek – Młyńsko – Proszówka (przez wieś) – Gryfów Śl. ul. Rolna i ul. Rzeczna – Wieża – Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gryfowie Śląskim - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gryfowie Śl. - Przedszkole Publiczne w Gryfowie Śl.Trasa II - dowozy do szkół- Szacunkowa liczba dojeżdżających 86 dzieci Dowozy na godzinę 7:50Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami.1 kurs – Wolbromów – Rząsiny – Ubocze - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gryfowie Śl. – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gryfowie Śl. - Przedszkole Publiczne w Gryfowie Śl.Powroty ze szkół: 3 kursy: 12:40 (kurs tylko do Ubocza); 13:35 ; 14:30; 15:35Trasa powrotów ze szkół: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gryfowie Śl. – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gryfowie Śl. - Przedszkole Publiczne w Gryfowie Śl. - Ubocze skrzyżowanie – Ubocze Wodociągi – Ubocze Szkoła – Ubocze kościół – Ubocze Lotnik - Szkoła Podstawowa Rząsiny – Wolbromów 3 (przystanki)- Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gryfowie Śl. – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gryfowie Śl. - Przedszkole Publiczne w Gryfowie Śl.Zamawiający informuje, że może wystąpić konieczność dowozu dzieci przedszkolnych w wieku do 6 roku życia, którym nie przysługuje ulga ustawowa w wysokości 49%. Wówczas wskazana w formularzu ofertowym cena biletu ulgowego zostanie powiększona o 49%.

Część 2: Część II. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu - osób niepełnosprawnych: Trasa III - dowóz maksymalnie 10 osób niepełnosprawnych w tym 1 na wózku inwalidzkim oraz 2 rodziców na trasie Gryfów Śląski – Lubań – Gryfów Śląski. 1. Usługa realizowana będzie w dniach nauki szkolnej na trasie:• dowóz: wyjazd o godz. 7:00 Krzewie Wielkie – Gryfów Śląski – Lubań, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Kopernika 1, Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych ul. Wojska Polskiego Gryfów Śląski.• powrót wyjazd o godz. 12:15 oraz 14:40 na trasie: Lubań ul. Kopernika 1 Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy – Gryfów Śl. ul. Młyńska - Gryfów Śląski Os. Horyzont - Krzewie Wielkie - Proszówka-Ubocze-Gryfów Śl.

nr BZP.272.20.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00570465/01 z dnia: 2025-12-02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
§1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają następujące warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1539 z późn. zm.).
Dotyczy części I.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.600.000,00 zł.
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum trzy usługi
transportu drogowego osób o wartości minimum: 300 tys. zł brutto każda;
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej czterema osobami, posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusem przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu więcej niż 17 osób łącznie z kierowcą; czterema osobami do pełnienia funkcji opiekuna, posiadającymi ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi:
• dopuszczonymi do ruchu dwoma pojazdami do przewozu osób z min. 40 miejscami siedzącymi; dopuszczonymi do ruchu dwoma pojazdami do przewozu osób z min. 48 miejscami siedzącymi.

Dotyczy części II.
d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł.
e) zdolności technicznej lub zawodowej:
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum dwie usługi transportu drogowego osób o wartości minimum: 50 tys. zł każda;
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami osobowymi; jedną osobą do pełnienia funkcji opiekuna, posiadającymi ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej;
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi:
- dopuszczonym do ruchu jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z min. 8 miejscami siedzącymi oraz przystosowanym do załadunku i transportu wózków inwalidzkich. Pojazd musi być wyposażony w urządzenie (platformę/ windę/ rampę najazdową) do przemieszczania osób niepełnosprawnych z aktualnym badaniem, dopuszczającym do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego (o ile jest urządzenie podlega obowiązkowemu dozorowi na podstawie odrębnych przepisów)

Pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą lub logo firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu.
Po zmianie:
§1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają następujące warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1539 z późn. zm.).
Dotyczy części I.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.600.000,00 zł.
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum trzy usługi
transportu drogowego osób o wartości minimum: 300 tys. zł brutto każda;
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej czterema osobami, posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusem przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu więcej niż 17 osób łącznie z kierowcą; czterema osobami do pełnienia funkcji opiekuna, posiadającymi ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi:
• dopuszczonymi do ruchu dwoma pojazdami do przewozu osób z min. 40 miejscami siedzącymi; dopuszczonymi do ruchu dwoma pojazdami do przewozu osób z min. 48 miejscami siedzącymi.

Dotyczy części II.
d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł.
e) zdolności technicznej lub zawodowej:
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum dwie usługi transportu drogowego osób o wartości minimum: 50 tys. zł każda;
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami osobowymi; jedną osobą do pełnienia funkcji opiekuna, posiadającymi ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej;
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi:
- dopuszczonym do ruchu jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z min. 10 miejscami siedzącymi oraz przystosowanym do załadunku i transportu wózków inwalidzkich. Pojazd musi być wyposażony w urządzenie (platformę/ windę/ rampę najazdową) do przemieszczania osób niepełnosprawnych z aktualnym badaniem, dopuszczającym do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego (o ile jest urządzenie podlega obowiązkowemu dozorowi na podstawie odrębnych przepisów)

Pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą lub logo firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
§1. Wadium zostało ustalone w wysokości:
 W części I -6 000,00 zł (sześć tysięcy zł 0/100);
 W części II - 700,00 zł (siedemset zł 0/100).

§2. Wadium może być wnoszone :
a) w pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

§3. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 04.12.2025 roku do godziny 08:00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 1020 2124 0000 8202 0011 1443 w terminie umożliwiającym uznanie kwoty na koncie Zamawiającego do dnia 04.12.2025 roku do godziny 08:00.

§4. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium należy załączyć do oferty odpowiedni oryginał dokumentu.

§5. Wadium wnoszone w formie gwarancji musi zawierać w szczególności:
1. Nazwę i adres Gwaranta
2. Nazwę i adres Zleceniodawcy
3. Nazwę i adres Beneficjenta
4. Nazwę i numer postępowania przetargowego
5. Zobowiązanie Gwaranta do nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Beneficjenta w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z przesłanek zatrzymania wadium, opisanej w ustawie Pzp.

§6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
Po zmianie:
§1. Wadium zostało ustalone w wysokości:
 W części I -6 000,00 zł (sześć tysięcy zł 0/100);
 W części II - 700,00 zł (siedemset zł 0/100).

§2. Wadium może być wnoszone :
a) w pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

§3. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 08.12.2025 roku do godziny 08:00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 1020 2124 0000 8202 0011 1443 w terminie umożliwiającym uznanie kwoty na koncie Zamawiającego do dnia 08.12.2025 roku do godziny 08:00.

§4. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium należy załączyć do oferty odpowiedni oryginał dokumentu.

§5. Wadium wnoszone w formie gwarancji musi zawierać w szczególności:
1. Nazwę i adres Gwaranta
2. Nazwę i adres Zleceniodawcy
3. Nazwę i adres Beneficjenta
4. Nazwę i numer postępowania przetargowego
5. Zobowiązanie Gwaranta do nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Beneficjenta w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z przesłanek zatrzymania wadium, opisanej w ustawie Pzp.

§6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-04 08:00
Po zmianie:
2025-12-08 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-04 09:00
Po zmianie:
2025-12-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-02
Po zmianie:
2026-01-06
branża Przewóz osób
kody CPV 60112000, 85312120
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin