Przetarg 6825519 - Realizacja kompleksowej rehabilitacji kardiologicznej w...

   
Analizuj Zamówienie 6825519 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2019-06-10
przedmiot ogłoszenia
Realizacja kompleksowej rehabilitacji kardiologicznej w ramach projektu: „Rehabilitacja kardiologiczna szansą na wydłużenie aktywn
ości zawodowej mieszkańców województwa pomorskiego” Numer referencyjny: D10.251.36.P.2019
Zadanie 11. Zadanie 1 - Przeprowadzeniu usługi kompleksowej rehabilitacji kardiologicznej (zgodnie z opisem zamieszczonym w zał. nr 1B do SIWZ - OPZ) na terenie powiatu kartuskiego, kościerskiego, chojnickiego i człuchowskiego dla:1) minimum 1 100 osób w wieku aktywności zawodowej zamieszkujących województwo pomorskie, ze stwierdzoną chorobą układu krążenia, u których nie wystąpił incydent kardiologiczny, zgodnie z następującym harmonogramem:a) min 300 osób w 2019 r.b) min 340 osób w 2020 r.c) min 340 osób w 2021 r.d) min 120 osób w 2022 r.2) minimum 170 osób w wieku aktywności zawodowej zamieszkujących województwo pomorskie, ze stwierdzoną chorobą układu krążenia, po incydencie kardiologicznym, zgodnie z następującym harmonogramem:a) min 40 osób w 2019 r.b) min 60 osób w 2020 r.c) min 55 osób w 2021 r.d) min 15 osób w 2022 r.2. Kompleksowa rehabilitacja kardiologiczna w zakresie świadczeń medycznych. Rehabilitacja kardiologiczna to kompleksowy program obejmujący trening fizyczny, modyfikację czynników ryzyka, edukację i wsparcie psychologiczne. W zakresie świadczonych usług Wykonawca (Realizator) będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań: - rekrutacja uczestników Programu, - włączenie pacjenta do Programu, - wyznaczenie Opiekuna Pacjenta, - realizacja kompleksowej rehabilitacji kardiologicznej (badania diagnostyczne, sesje terapeutyczne), - zakończenie udziału w Programie, - monitorowanie, - badanie jakości świadczeń w Programie,- obsługa platformy internetowej, - udostępnianie i dystrybuowanie materiałów informacyjno-edukacyjnych,udziału w szkoleniach, eventach, „białych dniach”, - prowadzenia i przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją Programu na każdym jego etapie. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1B do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia [OPZ])3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie stałej współpracy z pacjentami na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. zatrudnionej na stanowisku – Opiekuna Pacjenta (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). Zakres obowiązków Opiekuna Pacjenta został szczegółowo opisany w OPZ (zał. nr 1B do SIWZ). Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi dostarczyć Zamawiającemu kopię ww. umowy o pracę. Wykonawca obowiązek ten przeniesie na wszystkich podwykonawców realizujących umowę. Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia przysługuje prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Wykonawca, w trakcie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni zobowiązany będzie do przekazania do kontroli Zamawiającego stosownych dokumentów, tj.aktualnego oświadczenia pracownika (strony umowy o pracę, której kopia została złożona), iż umowa o pracę trwa nadal oraz że pracownik wykonuje pracę w ramach niniejszej umowy. W przypadku braku przedstawienia ww. oświadczenia zastosowanie będą miały sankcje, o których mowa w § 8 ust. 1 pkt 6) projektu umowy (za każdy stwierdzony przypadek).4. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A-C do SIWZ) wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wystąpienia wskazania norm, europejskich ocen technicznych,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania będą posiadały parametry techniczne, jakościowe, technologiczne itp. nie gorsze niż te, które przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zadanie 21. Zadanie 2 - Przeprowadzeniu usługi kompleksowej rehabilitacji kardiologicznej (zgodnie z opisem zamieszczonym w zał. nr 1B do SIWZ - OPZ) na terenie powiatu starogardzkiego dla:1) minimum 500 osób w wieku aktywności zawodowej zamieszkujących województwo pomorskie, ze stwierdzoną chorobą układu krążenia, u których nie wystąpił incydent kardiologiczny, zgodnie z następującym harmonogramem:a) min 130 osób w 2019 r.b) min 160 osób w 2020 r.c) min 160 osób w 2021 r.d) min. 50 osób w 2022 r.2) minimum 170 osób w wieku aktywności zawodowej zamieszkujących województwo pomorskie,ze stwierdzoną chorobą układu krążenia, po incydencie kardiologicznym, zgodnie z następującym harmonogramem:a) min 40 osób w 2019 r.b) min 60 osób w 2020 r.c) min 55 osób w 2021 r.d) min 15 osób w 2022 r.2. Kompleksowa rehabilitacja kardiologiczna w zakresie świadczeń medycznych. Rehabilitacja kardiologiczna to kompleksowy program obejmujący trening fizyczny, modyfikację czynników ryzyka, edukację i wsparcie psychologiczne. W zakresie świadczonych usług Wykonawca (Realizator) będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań: - rekrutacja uczestników Programu, - włączenie pacjenta do Programu, - wyznaczenie Opiekuna Pacjenta, - realizacja kompleksowej rehabilitacji kardiologicznej (badania diagnostyczne, sesje terapeutyczne), - zakończenie udziału w Programie, - monitorowanie, - badanie jakości świadczeń w Programie,- obsługa platformy internetowej, - udostępnianie i dystrybuowanie materiałów informacyjno-edukacyjnych,udziału w szkoleniach, eventach, „białych dniach”, - prowadzenia i przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją Programu na każdym jego etapie. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1B do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia [OPZ])3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie stałej współpracy z pacjentami na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. zatrudnionej na stanowisku – Opiekuna Pacjenta (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). Zakres obowiązków Opiekuna Pacjenta został szczegółowo opisany w OPZ (zał. nr 1B do SIWZ). Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi dostarczyć Zamawiającemu kopię ww. umowy o pracę. Wykonawca obowiązek ten przeniesie na wszystkich podwykonawców realizujących umowę. Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia przysługuje prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Wykonawca, w trakcie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni zobowiązany będzie do przekazania do kontroli Zamawiającego stosownych dokumentów, tj.aktualnego oświadczenia pracownika (strony umowy o pracę, której kopia została złożona), iż umowa o pracę trwa nadal oraz że pracownik wykonuje pracę w ramach niniejszej umowy. W przypadku braku przedstawienia ww. oświadczenia zastosowanie będą miały sankcje, o których mowa w § 8 ust. 1 pkt 6) projektu umowy (za każdy stwierdzony przypadek).4. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A-C do SIWZ) wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wystąpienia wskazania norm, europejskich ocen technicznych,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania będą posiadały parametry techniczne, jakościowe, technologiczne itp. nie gorsze niż te, które przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
branża Medyczna
podbranża usługi medyczne
kody CPV 79342200, 85000000, 85100000, 85121000, 85140000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin