Przetarg 10371193 - Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Tomaszowo,...
Analizuj | Zamówienie 10371193 |
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2024-03-26 |
przedmiot ogłoszenia | Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Tomaszowo, gmina Żagań Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Tomaszowo w obrębie ul.Osied lowej w zakresie nawierzchni. Droga planowana do remontu to istniejąca „pętla„ rozpoczynająca i kończąca swój biegod drogi gminnej ul. Osiedlowa w Tomaszowie. Projekt dotyczy nawierzchni jezdni bitumicznej oraz części istniejącej zatokipostojowej z płyt ażurowych.Przedmiot zamierzenia budowlanego.Remont nawierzchni drogi wewnętrznej o następujących parametrach (zgodnie z rysunkiem PZT):A. Droga gminna długość L=186,50m, szerokość 3,7m.-w obrębie włączeń do drogi (ul. Osiedlowa) należy dokonać niezbędnych rozbiórek w celu nawiązania się do istniejącegozagospodarowania,-w obrębie jezdni bitumicznej należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej do głębokości 3cm. Pozyskanyodpad należy zutylizować w ustaleniu z Inwestorem,-lokalnie należy wykonać uzupełnienie ubytków mieszanką mineralno-bitumiczną,-na całej nawierzchni bitumicznej należy wykonać oczyszczenie oraz skropienie nawierzchni,-na całej jezdni zaprojektowano ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr. 5cm, -istniejące krawężniki granitowe przewidziano do regulacji wysokościowej. Wszystkie krawężniki w ramach regulacji należyustawić na ławie betonowej C12/15 z oporem zgodnie z rysunkiem przekrój poprzeczny i PZT,- należy nawiązać się jezdnią wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu i istniejących włączeń dróg,-spadek jezdni dwustronny i jednostronny 2% zgodnie z PZT,-geometria poszczególnych elementów drogi zgodnie z rysunkami PZT oraz rysunkami przekrojów poprzecznych,-planuje się montaż 4 wpustów deszczowych Wp1, Wp2, Wp3, Wp4. Należy zastosować wpusty betonowe fi 500 o H=1,5mwraz z osadnikiem i kratą deszczową 300x500 kl D400. Wpusty wyposażyć w kosze osadnikowe. Przykanaliki deszczowewykonać z rur PVC-U 200 SN8. Szczegółowa lokalizacja i rozwiązanie przedstawiono na PZT. W celu posadowienia należywykonać rozbiórkę nawierzchni wraz z podbudowami a po posadowieniu wpustów i przy kanalików wykonać warstwypodbudowy z kruszywa mineralnego stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa o gr 15cm i podbudowy z kruszywałamanego 0/31,5cm o gr 20cm. Dodatkowo w miejscu odtworzenia należy wykonać warstwę wyrównawczą o gr 4cm(100kg/m2) z betonu asfaltowego AC16W,-należy zdemontować istniejące dwa słupy po koszykówce oraz ciąg stalowych barierek o długości ok 8m,-należy dokonać regulacji urządzeń w obrębie drogi i zatok i uzyskać protokolarny odbiór od zarządcy infrastruktury.B. Zatoka bitumiczna, szerokość 4,6m.-w obrębie zatoki bitumicznej należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej do głębokości 3cm. Pozyskanyodpad należy zutylizować w ustaleniu z Inwestorem,-lokalne należy wykonać uzupełnienie ubytków mieszanką mineralno-bitumiczną,-na całej nawierzchni bitumicznej należy wykonać oczyszczenie i skropienie,-istniejące krawężniki granitowe przewidziano do regulacji wysokościowej. Wszystkie krawężniki w ramach regulacji należyustawić na ławie betonowej C12/15 z oporem zgodnie z rysunkiem przekrój poprzeczny i PZT,-należy nawiązać się jezdnią wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu i istniejących włączeń dróg,-spadek jednostronny 2-3% zgodnie z PZT,- geometria poszczególnych elementów drogi zgodnie z rysunkami PZT oraz rysunkami przekrojów poprzecznych.C. Zatoka z kostki betonowej, szerokość 5,0m.-w obrębie zmiany geometrii należy dokonać niezbędnych rozbiórek nawierzchni bitumicznej w celu nawiązania się doistniejącego zagospodarowania,-nawierzchnię zatoki postojowej z płyt ażurowych należy rozebrać wraz z istniejącą podbudową. Pozyskany odpad należyzutylizować w ustaleniu z Inwestorem,-pod nową nawierzchnię zatoki postojowej należy wykonać korytowanie wraz z profilowaniem pod nowe warstwypodbudowy i nawierzchni,-należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm o gr 20cm pod nawierzchnię zatoki postojowej.Nawierzchnię zatoki wykonać z kostki betonowej typu polbruk o gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4,-istniejące krawężniki granitowe do regulacji wysokościowej. Należy nawiązać się jezdnią wysokościowo do istniejącegozagospodarowania terenu i istniejących włączeń dróg,-geometria poszczególnych elementów drogi zgodnie z rysunkami PZT oraz rysunkami przekrojów poprzecznych.Projektowane konstrukcje:A. Konstrukcja nawierzchni jezdni i zatoki bitumicznej.-5 cm - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S,-istniejąca nawierzchnia bitumiczna po frezowaniu korekcyjnym i oczyszczeniu wokół wpustów i po przykanalikachdeszczowych dodatkowo,-4cm – (100 kg/m2) warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W,-20cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5cm,-15cm - podbudowa z kruszywa mineralnego stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa,-grunt rodzimy.B. Konstrukcja nawierzchni zatoki z kostki betonowej.-8cm - nawierzchnia z kostki betonowej,-3-5cm- podsypka piaskowo cementowa 1:4,-20cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5cm,-grunt rodzimy po zagęszczeniu.Zestawienie powierzchni projektowanych elementów:-powierzchnia nawierzchni bitumicznej jezdni 665,00m2 ,-powierzchnia nawierzchni bitumicznej zatoka 245,00m2,-powierzchnia nawierzchni zatoki - kostka typu polbruk 245,00m2,-długość krawężników granitowych do regulacji – 450,00m,-wpusty deszczowe DN500 krata deszczowa kl D400 4,00kpl.,Profil podłużny:-profil podłużny projektowanych odcinków wpisano w istniejący profil terenu, dopasowując spadki podłużne i poprzeczne domożliwości odwodnienia powierzchniowego drogi i zatok postojowych .Roboty rozbiórkowe:- rozbiórki należy wykonać zgodnie z opisem umieszczonym w pkt. 3.1. w części o nazwie „Remont nawierzchni drogiwewnętrznej o następujących parametrach” lit. A, B i C.Odwodnienie:- odprowadzenie wód opadowych nie ulegnie zmianie, wody opadowe nadal będą odprowadzane w pasie drogowym doistniejącej kanalizacji deszczowej. Planuje się montaż 4 wpustów deszczowych Wp1, Wp2, Wp3, Wp4. Należy zastosowaćwpusty betonowe fi 500 o H=1,5m wraz z osadnikiem i kratą deszczową 300x500 kl D400. Wpusty wyposażyć w kosze osadnikowe. Przykanaliki deszczowe wykonać z rur PVC-U 200 SN8. Szczegółowa lokalizacja i rozwiązanie przedstawionona PZT. W celu posadowienia należy wykonać rozbiórkę nawierzchni wraz z podbudowami a po posadowieniu wpustów iprzy kanalików wykonać warstwy podbudowy z z kruszywa mineralnego stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa o gr15cm i podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5cm o gr 20cm. Dodatkowo w miejscu odtworzenia należy wykonać warstwęwyrównawczą o gr 4cm (100kg/m2) z betonu asfaltowego AC16W. OSO.271.11.2024 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice |
kody CPV | 45100000, 45233220 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubuskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubuskie |