Przetarg 10371193 - Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Tomaszowo,...

   
Analizuj Zamówienie 10371193
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-26
przedmiot ogłoszenia
Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Tomaszowo, gmina Żagań

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Tomaszowo w obrębie ul.Osied
lowej w zakresie nawierzchni. Droga planowana do remontu to istniejąca „pętla„ rozpoczynająca i kończąca swój biegod drogi gminnej ul. Osiedlowa w Tomaszowie. Projekt dotyczy nawierzchni jezdni bitumicznej oraz części istniejącej zatokipostojowej z płyt ażurowych.Przedmiot zamierzenia budowlanego.Remont nawierzchni drogi wewnętrznej o następujących parametrach (zgodnie z rysunkiem PZT):A. Droga gminna długość L=186,50m, szerokość 3,7m.-w obrębie włączeń do drogi (ul. Osiedlowa) należy dokonać niezbędnych rozbiórek w celu nawiązania się do istniejącegozagospodarowania,-w obrębie jezdni bitumicznej należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej do głębokości 3cm. Pozyskanyodpad należy zutylizować w ustaleniu z Inwestorem,-lokalnie należy wykonać uzupełnienie ubytków mieszanką mineralno-bitumiczną,-na całej nawierzchni bitumicznej należy wykonać oczyszczenie oraz skropienie nawierzchni,-na całej jezdni zaprojektowano ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr. 5cm, -istniejące krawężniki granitowe przewidziano do regulacji wysokościowej. Wszystkie krawężniki w ramach regulacji należyustawić na ławie betonowej C12/15 z oporem zgodnie z rysunkiem przekrój poprzeczny i PZT,- należy nawiązać się jezdnią wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu i istniejących włączeń dróg,-spadek jezdni dwustronny i jednostronny 2% zgodnie z PZT,-geometria poszczególnych elementów drogi zgodnie z rysunkami PZT oraz rysunkami przekrojów poprzecznych,-planuje się montaż 4 wpustów deszczowych Wp1, Wp2, Wp3, Wp4. Należy zastosować wpusty betonowe fi 500 o H=1,5mwraz z osadnikiem i kratą deszczową 300x500 kl D400. Wpusty wyposażyć w kosze osadnikowe. Przykanaliki deszczowewykonać z rur PVC-U 200 SN8. Szczegółowa lokalizacja i rozwiązanie przedstawiono na PZT. W celu posadowienia należywykonać rozbiórkę nawierzchni wraz z podbudowami a po posadowieniu wpustów i przy kanalików wykonać warstwypodbudowy z kruszywa mineralnego stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa o gr 15cm i podbudowy z kruszywałamanego 0/31,5cm o gr 20cm. Dodatkowo w miejscu odtworzenia należy wykonać warstwę wyrównawczą o gr 4cm(100kg/m2) z betonu asfaltowego AC16W,-należy zdemontować istniejące dwa słupy po koszykówce oraz ciąg stalowych barierek o długości ok 8m,-należy dokonać regulacji urządzeń w obrębie drogi i zatok i uzyskać protokolarny odbiór od zarządcy infrastruktury.B. Zatoka bitumiczna, szerokość 4,6m.-w obrębie zatoki bitumicznej należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej do głębokości 3cm. Pozyskanyodpad należy zutylizować w ustaleniu z Inwestorem,-lokalne należy wykonać uzupełnienie ubytków mieszanką mineralno-bitumiczną,-na całej nawierzchni bitumicznej należy wykonać oczyszczenie i skropienie,-istniejące krawężniki granitowe przewidziano do regulacji wysokościowej. Wszystkie krawężniki w ramach regulacji należyustawić na ławie betonowej C12/15 z oporem zgodnie z rysunkiem przekrój poprzeczny i PZT,-należy nawiązać się jezdnią wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu i istniejących włączeń dróg,-spadek jednostronny 2-3% zgodnie z PZT,- geometria poszczególnych elementów drogi zgodnie z rysunkami PZT oraz rysunkami przekrojów poprzecznych.C. Zatoka z kostki betonowej, szerokość 5,0m.-w obrębie zmiany geometrii należy dokonać niezbędnych rozbiórek nawierzchni bitumicznej w celu nawiązania się doistniejącego zagospodarowania,-nawierzchnię zatoki postojowej z płyt ażurowych należy rozebrać wraz z istniejącą podbudową. Pozyskany odpad należyzutylizować w ustaleniu z Inwestorem,-pod nową nawierzchnię zatoki postojowej należy wykonać korytowanie wraz z profilowaniem pod nowe warstwypodbudowy i nawierzchni,-należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm o gr 20cm pod nawierzchnię zatoki postojowej.Nawierzchnię zatoki wykonać z kostki betonowej typu polbruk o gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4,-istniejące krawężniki granitowe do regulacji wysokościowej. Należy nawiązać się jezdnią wysokościowo do istniejącegozagospodarowania terenu i istniejących włączeń dróg,-geometria poszczególnych elementów drogi zgodnie z rysunkami PZT oraz rysunkami przekrojów poprzecznych.Projektowane konstrukcje:A. Konstrukcja nawierzchni jezdni i zatoki bitumicznej.-5 cm - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S,-istniejąca nawierzchnia bitumiczna po frezowaniu korekcyjnym i oczyszczeniu wokół wpustów i po przykanalikachdeszczowych dodatkowo,-4cm – (100 kg/m2) warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W,-20cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5cm,-15cm - podbudowa z kruszywa mineralnego stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa,-grunt rodzimy.B. Konstrukcja nawierzchni zatoki z kostki betonowej.-8cm - nawierzchnia z kostki betonowej,-3-5cm- podsypka piaskowo cementowa 1:4,-20cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5cm,-grunt rodzimy po zagęszczeniu.Zestawienie powierzchni projektowanych elementów:-powierzchnia nawierzchni bitumicznej jezdni 665,00m2 ,-powierzchnia nawierzchni bitumicznej zatoka 245,00m2,-powierzchnia nawierzchni zatoki - kostka typu polbruk 245,00m2,-długość krawężników granitowych do regulacji – 450,00m,-wpusty deszczowe DN500 krata deszczowa kl D400 4,00kpl.,Profil podłużny:-profil podłużny projektowanych odcinków wpisano w istniejący profil terenu, dopasowując spadki podłużne i poprzeczne domożliwości odwodnienia powierzchniowego drogi i zatok postojowych .Roboty rozbiórkowe:- rozbiórki należy wykonać zgodnie z opisem umieszczonym w pkt. 3.1. w części o nazwie „Remont nawierzchni drogiwewnętrznej o następujących parametrach” lit. A, B i C.Odwodnienie:- odprowadzenie wód opadowych nie ulegnie zmianie, wody opadowe nadal będą odprowadzane w pasie drogowym doistniejącej kanalizacji deszczowej. Planuje się montaż 4 wpustów deszczowych Wp1, Wp2, Wp3, Wp4. Należy zastosowaćwpusty betonowe fi 500 o H=1,5m wraz z osadnikiem i kratą deszczową 300x500 kl D400. Wpusty wyposażyć w kosze osadnikowe. Przykanaliki deszczowe wykonać z rur PVC-U 200 SN8. Szczegółowa lokalizacja i rozwiązanie przedstawionona PZT. W celu posadowienia należy wykonać rozbiórkę nawierzchni wraz z podbudowami a po posadowieniu wpustów iprzy kanalików wykonać warstwy podbudowy z z kruszywa mineralnego stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa o gr15cm i podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5cm o gr 20cm. Dodatkowo w miejscu odtworzenia należy wykonać warstwęwyrównawczą o gr 4cm (100kg/m2) z betonu asfaltowego AC16W.

OSO.271.11.2024
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45100000, 45233220
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin