Przetarg 10330074 - "Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu...

   
Analizuj Zamówienie 10330074 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-18
przedmiot ogłoszenia
"Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu ostródzkiego"

Część 1: 1.1 Część Nr 1: Remont drogi powiatowej Nr 1241N na odcinku
Grabinek – Grabin. Droga powiatowa Nr 1241N Lichtajny – Grabin, klasy L o nawierzchni bitumicznej w złym stanie technicznym, średniej szerokości 4,5-5,0 m. Droga posiada liczne nierówności, ubytki nawierzchni, spękania i zaniżone pobocza, brak ciągów pieszych. Odwodnienie powierzchniowe.Zamówienie jest współfinansowane: z Rządowego Funduszu Rozwoju DrógZakres prac zamówienia:- wzmocnienie istniejącej nawierzchni nowymi warstwami bitumicznymi- remont istniejących chodników i zjazdów- regulacja rowów i poprawa odwodnienia- wykonanie poszerzeń z kostki kamiennej na łukach- wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (nowe oznakowanie pionowe i poziome)- wykonanie peronów dla wysiadających- wykonanie doświetlonego przejścia dla pieszych- montaż progów zwalniającychPrzedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:a) sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót;b) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);c) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone były roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;g) w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, w miejscu wykonywania zadania Wykonawca umieści po 2 tablice pamiątkowe (na odcinku początkowym i końcowym) o wymiarach 180x120 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych znajdującymi się na stronie internetowej Warmińsko - Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/nabor-czerwiec-2023-1 i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne. Tablice powinny być wykonane z blachy stalowej ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablic zawierających informację o współfinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Miejsce umieszczenia, termin umieszczenia, wzory oraz treść tablic zostanie ustalona z Zamawiającym. Ostateczny wzór tablicy powinien być zaakceptowany przez Zamawiającego.Dodatkowe informacje:1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót.- Szczegółowy Harmonogram Rzeczowo- Finansowy będzie przez Wykonawcę co miesiąc uszczegółowiany i przekazywany Zamawiającemu wraz z comiesięcznym raportem. Harmonogram będzie zawierać wszystkie czynności i prace niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, kolejność ich realizacji, termin rozpoczęcia i zakończenia zadania.- w przypadku istotnych zmian w realizacji robót po uzgodnieniu z Zamawiającym Wykonawca uaktualni harmonogram i przekaże Zamawiającemu. Harmonogram będzie zawierać wszystkie czynności i prace niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, kolejność ich realizacji, termin rozpoczęcia i zakończenia zadania.- Wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania etapów Harmonogramu Rzeczowo- Finansowego oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe, w sposób minimalizujący opóźnienie.- Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia robót w taki sposób, aby umożliwić zachowanie nieprzerwanego ruchu oraz dostęp do terenów przyległych, a w tym do każdej działki sąsiadującej z projektowaną inwestycją.2. Wykonawca rozpocznie realizację umowy niezwłocznie po jej zawarciu i będzie wykonywał swoje zobowiązania z odpowiednim pośpiechem, aby dotrzymać terminu realizacji umowy, nawet w przypadku napotkania niespodziewanych trudności.3. Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego (co najmniej raz na miesiąc), informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji umowy w formie raportów zawierających stan zaawansowania robót (przesłanych drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@zdp.ostroda.pl bądź dostarczenie osobiście do tut. zarządu).Raport miesięczny powinien zawierać:• Opis postępu prac i uzgodnień projektowych wykonanych przez wykonawcę w odniesieniu do zaakceptowanego Harmonogramu wraz ze wskazaniem opóźnień realizowanych prac;• uszczegółowiony Harmonogram Rzeczowo- Finansowy;• W przypadku wykazania opóźnień, niezbędne jest wskazanie podjętych kroków mających na celu zniwelowanie powstałych opóźnień;• Inne znaczące elementy związane z inwestycją, mogące mieć wpływ na dalszą realizację.4. Wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania terminu wykonania zamówienia oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe- w sposób minimalizujący opóźnienie.5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i realizacji projektów organizacji ruchu na czas budowy. Każdorazową zmianę tymczasowej organizacji ruchu należy uzgodnić z Zamawiającym. Projekt organizacji ruchu musi uwzględniać utrzymanie ciągłości ruchu.6. Materiały pochodzące z rozbiórek nadające się do ponownego użytku (m.in. destrukt, kostka kamienna, prefabrykowana kostka betonowa z rozbiórki chodników, krawężniki, obrzeża) stanowią własność Zamawiającego, jedynie Wykonawca w swoim zakresie zutylizuje nadmiar mas ziemnych. Materiały pochodzące z rozbiórek Wykonawca przewiezie zgodnie z przedmiarem robót.7. Zamawiający zapewni nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi.8. Wykonawca na polecenie Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego, w niezbędnym zakresie i czasie, udostępni teren budowy innym wykonawcom, działającym w porozumieniu z Zamawiającym lub na zlecenie dysponentów mediów (sieci energetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej itp.).

Część 2: 1.2. Część Nr 2 – Remont drogi powiatowej Nr 1249N na odcinku dr. nr 1230N – Idzbark.Droga powiatowa Nr 1249N droga nr 1230N – Idzbark – droga nr 3012N, klasy L o nawierzchni bitumicznej w złym stanie technicznym, średniej szerokości 4,2-4,5 m. Droga posiada liczne nierówności, ubytki nawierzchni, spękania i zaniżone pobocza. Odwodnienie powierzchniowe.Zamówienie jest współfinansowane: z Rządowego Funduszu Rozwoju DrógZakres prac zamówienia:-wzmocnienie istniejącej nawierzchni nowymi warstwami bitumicznymi-remont istniejących zjazdów-regulacja rowów i poprawa odwodnienia-wykonanie poszerzeń z kostki kamiennej na łukach-wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa-wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (nowe oznakowanie pionowe i poziome)-wykonanie peronów dla wysiadających-próg zwalniającyPrzedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:a) sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót;b) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);c) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone były roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;g) w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, w miejscu wykonywania zadania Wykonawca umieści po 2 tablice pamiątkowe (na odcinku początkowym i końcowym) o wymiarach 180x120 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych znajdującymi się na stronie internetowej Warmińsko - Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/nabor-czerwiec-2023-1 i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne. Tablice powinny być wykonane z blachy stalowej ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablic zawierających informację o współfinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Miejsce umieszczenia, termin umieszczenia, wzory oraz treść tablic zostanie ustalona z Zamawiającym. Ostateczny wzór tablicy powinien być zaakceptowany przez Zamawiającego.Dodatkowe informacje:1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót.- Szczegółowy Harmonogram Rzeczowo- Finansowy będzie przez Wykonawcę co miesiąc uszczegółowiany i przekazywany Zamawiającemu wraz z comiesięcznym raportem. Harmonogram będzie zawierać wszystkie czynności i prace niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, kolejność ich realizacji, termin rozpoczęcia i zakończenia zadania.- w przypadku istotnych zmian w realizacji robót po uzgodnieniu z Zamawiającym Wykonawca uaktualni harmonogram i przekaże Zamawiającemu. Harmonogram będzie zawierać wszystkie czynności i prace niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, kolejność ich realizacji, termin rozpoczęcia i zakończenia zadania.- Wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania etapów Harmonogramu Rzeczowo- Finansowego oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe, w sposób minimalizujący opóźnienie.- Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia robót w taki sposób, aby umożliwić zachowanie nieprzerwanego ruchu oraz dostęp do terenów przyległych, a w tym do każdej działki sąsiadującej z projektowaną inwestycją.2. Wykonawca rozpocznie realizację umowy niezwłocznie po jej zawarciu i będzie wykonywał swoje zobowiązania z odpowiednim pośpiechem, aby dotrzymać terminu realizacji umowy, nawet w przypadku napotkania niespodziewanych trudności.3. Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego (co najmniej raz na miesiąc), informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji umowy w formie raportów zawierających stan zaawansowania robót (przesłanych drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@zdp.ostroda.pl bądź dostarczenie osobiście do tut. zarządu).Raport miesięczny powinien zawierać:• Opis postępu prac i uzgodnień projektowych wykonanych przez wykonawcę w odniesieniu do zaakceptowanego Harmonogramu wraz ze wskazaniem opóźnień realizowanych prac;• uszczegółowiony Harmonogram Rzeczowo- Finansowy;• W przypadku wykazania opóźnień, niezbędne jest wskazanie podjętych kroków mających na celu zniwelowanie powstałych opóźnień;• Inne znaczące elementy związane z inwestycją, mogące mieć wpływ na dalszą realizację.4. Wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania terminu wykonania zamówienia oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe- w sposób minimalizujący opóźnienie.5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i realizacji projektów organizacji ruchu na czas budowy. Każdorazową zmianę tymczasowej organizacji ruchu należy uzgodnić z Zamawiającym. Projekt organizacji ruchu musi uwzględniać utrzymanie ciągłości ruchu.6. Materiały pochodzące z rozbiórek nadające się do ponownego użytku (m.in. destrukt, kostka kamienna, prefabrykowana kostka betonowa z rozbiórki chodników, krawężniki, obrzeża) stanowią własność Zamawiającego, jedynie Wykonawca w swoim zakresie zutylizuje nadmiar mas ziemnych. Materiały pochodzące z rozbiórek Wykonawca przewiezie zgodnie z przedmiarem robót.7. Zamawiający zapewni nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi.8. Wykonawca na polecenie Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego, w niezbędnym zakresie i czasie, udostępni teren budowy innym wykonawcom, działającym w porozumieniu z Zamawiającym lub na zlecenie dysponentów mediów (sieci energetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej itp.).

ZP.2610.10.2024.BŻ
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45111000, 45111300, 45233140, 45233142, 45233220, 45233221, 45233222, 45233290, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin