Przetarg 10375375 - Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku przy...

   
Analizuj Zamówienie 10375375
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-27
przedmiot ogłoszenia
Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku przy ul. Cyganka 28” – etap II

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń 1 piętra budynku Starostwa Powiatowego w ramach z
adania pn. „Renowacja Budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku przy ul. Cyganka 28 – Etap II”. Przedmiotowy budynek jest obiektem użyteczności publicznej przeznaczonym na potrzeby administracji samorządowej o funkcji biurowej. Inwestycja prowadzona będzie na działkach nr 86/8 i 86/2 obręb ewidencyjny Włocławek KM 46, położonych przy ul. Cyganka 28 we Włocławku. Istniejący budynek, którego część (1 piętro) objęta jest opracowaniem, spełnia wymagania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Teren, na którym zlokalizowano budynek położony jest w strefie ochrony konserwatorskiej Dzielnicy Starego Miasta Włocławka wpisanej do rejestru zabytków pod nr A/1560 na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) w Bydgoszczy z dnia 30 września 1957 r. Przedmiotowy budynek z uwagi na swoje walory architektoniczno-historyczne jest również wpisany do Miejskiej Ewidencji Zabytków pod numerem 154 (dawne Seminarium SS Urszulanek). Obiekt zlokalizowany jest w pierzei ul. Cyganka i pl. Kopernika. Rzut budynku stanowi wielobok na bazie trapezu dostosowanego do zwartej zabudowy pierzejowej. Planowana przebudowa 1 piętra budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku nie wnosi żadnych zmian w istniejące zagospodarowanie terenu ani elewacje.Zakres prac budowlanych obejmuje przebudowę pomieszczeń 1 piętra. W przeważającej mierze utrzymany zostanie obecny układ funkcjonalny – przebudowa zakłada wykonanie nowych otwarć do pomieszczeń administracyjnych i pomiędzy nimi oraz zmianę lokalizacji ogólnodostępnego ustępu, zaprojektowanego z podziałem dla kobiet i mężczyzn. Do zakresu planowanych robót zaliczyć trzeba w szczególności prace: - przygotowawcze, rozbiórkowe i demontaże, - wykonanie przekuć i otwarć do części pomieszczeń, - wykonanie miejscowych zamurowań likwidowanych otworów drzwiowych, - wykonanie nowych ścian działowych w systemie zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie (uzupełnienie) tynków, gładzi, okładzin ściennych oraz powłok malarskich, - wymianę stolarki budowalnej drzwiowej, - montaż nowych elementów zabudowy pomieszczeń (obudowy elementów instalacyjnych, sufity podwieszane), - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej oraz wentylacji grawitacyjnej, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wyciągowej oraz klimatyzacji, - modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - dostosowanie kondygnacji 1 piętra do obowiązujących przepisów dotyczących prewencji przeciwpożarowej i zaleceń Państwowej Straży Pożarnej.Roboty budowlane realizowane w ramach zadania prowadzone będą w obiekcie czynnym. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Zamawiającego zaleca się, aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jego pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywać pracownicy oraz interesanci. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je w taki sposób, aby nie narażać pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Wykluczone są działania Wykonawcy, które przerwałyby wykonywanie przez Zamawiającego swojej działalności. Roboty będą realizowane w oparciu o uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiającego harmonogram robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.Podstawą do określenia ceny ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat.2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 t.j.) tj. pracowników fizycznych i wykonywania przez nich: roboty przygotowawcze, konstrukcyjne, wyburzeniowe i rozbiórkowe, demontażowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, stolarskie, wykończeniowe, instalacyjne, montażowe.3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO.

ZP.272.1.5.2024
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty zabytkowe, obiekty inne
kody CPV 45000000, 45210000, 45300000, 45310000, 45330000, 45331000, 45350000, 45400000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin