Przetarg 7794987 - REWALORYZACJA PARKU BELZACKIEGO. Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7794987 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-11-04
przedmiot ogłoszenia
REWALORYZACJA PARKU BELZACKIEGO.
Numer referencyjny: SPZ.271.23.2020

1. W ramach zamówienia zostaną wykonane:
2. Roboty drogo
we:
2.1. rozbiórkowe i przygotowawcze:
roboty pomiarowe (geodezyjne)
rozebranie podbudowy z kruszywa
rozebranie krawężników betonowych, i ław betonowych
rozebranie obrzeży na podsypce piaskowej
rozebranie nawierzchni z trylinki i nawierzchni mineralnej
2.2. roboty ziemne
2.3. nawierzchnie alejek: gruntowe, z kostki płomieniowanej granitowej, z płyt granitowych
i kamiennych. Nawierzchnie elastyczne z EPDM. Nawierzchnie bitumiczne.
krawężniki i obrzeża
obrzeża stalowe 10x120
obrzeża drewniane
2.4. przepust:
przepust jednootworowy, ramowy betonowy 2m x 2 m
podbudowa z betonu, przyczółki betonowe
3. Roboty inżynieryjne - budowa kanalizacji sanitarnej
3.1. roboty przygotowawcze i demontażowe
3.2. roboty ziemne
3.3. kanały z rur kanalizacyjnych fi 160 PVC, lite SN8
3.4. inspekcja kamerą kanałów sanitarnych
3.5. regulacja pionowa włazów kanałowych
4. Roboty inżynieryjne – wodociąg z przyłączami
4.1. roboty przygotowawcze i demontażowe
4.2. roboty ziemne
4.3. układanie wodociągu z rur PVC 110 SDR11 i PE 125
4.4. montaż skrzynek wodociągowych do zasuw
4.5. montaż hydrantów pożarowych nadziemnych
4.6. płukanie sieci
4.7. próba wodna szczelności sieci wodociągowych.
5. Roboty inżynieryjne remont stawu i rowów
5.1. roboty przygotowawcze i demontażowe
5.2. roboty ziemne
5.3. roboty montażowe
6. Roboty elektryczne :
6.1. roboty ziemne
6.2. roboty montażowe
6.3. montaż latarni
6.4. budowa kanalizacji kablowej z rur PCW
6.5. montaż kamer monitoringu
6.6. układanie kabli i rur osłonowych
6.7. badanie linii kablowej N.N.
7. Zieleń
7.1. sadzenie drzew i krzewów
7.2. sadzenie bylin, ziół
7.3. humusowanie i plantowanie gruntu
7.4. sianie trawy
7.5. wycięcie drzew i karpin
7.6. pielęgnacja wykonanych nasadzeń
7.7. przesadzenie drzew
7.8. cięcia sanitarne i pielęgnacyjne (z wyłączeniem pomników przyrody)
8. Mała architektura
8.1. plac zabaw
8.2. siłownia zewnętrzna
8.3. trejaże i altany
8.4. belwederek
8.5. ławki, kosze, stojaki
8.6. tablice informacyjne
8.7. WC z gotowych elementów
8.8. scena letnia
8.9. pomost,
8.10. kładka,
8.11. taras widokowy
9. Dodatkowe wymagania:
9.1. Roboty należy wykonywać ściśle z wydanymi decyzjami przyrodniczymi, w tym Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska oraz Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
9.2. Wykonawca zobowiązany jest:
9.2.1. zapewnić nadzory przyrodnicze, w szczególności: dendrologiczny, ornitologiczny, ichtiologiczny, herpetologiczny oraz eksperta przyrodnika w związku z występującą populacją bobrów.
9.2.2. opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu dla potrzeb budowy przepustu
na ul. Dworskiej.
9.2.3. prowadzić roboty w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do firm mających siedzibę w Parku.
9.2.4. poinformować użytkowników Parku o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych.
9.2.5. zapewnić pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie,
na koszt własny. Inwentaryzacji podlegają wszystkie wykonane elementy,
włącznie z robotami zieleniarskimi.
9.2.6. przeprowadzić niezbędne próby i badania wynikające z przepisów i prawa budowlanego.
9.2.7. przeprowadzić wizję stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej
po przekazaniu placu budowy – wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi
i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.
9.2.8. zgłosić rozpoczęcie prac do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – CZĘŚĆ II SIWZ.
1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. roboty hydrotechniczne.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności:
1) roboty konstrukcyjne alejek – układanie obrzeży, kostki kamiennej i podbudowy,
2) roboty instalacyjne – remontowe stawu i rowów,
3) roboty związane z oświetleniem alejek,
4) roboty zieleniarskie;
2.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę:
W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację
2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody:
listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności;
oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu
i dokonywania ich oceny – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach
wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania;
2.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę:
W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540221530-N-2020 z dnia: 2020-11-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
3. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawca:
1) wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia (wykonane w ramach dwóch odrębnych umów), wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: polegające na rewitalizacji zabytkowych parków o wartości co najmniej 3.500.000,00 zł brutto

W ogłoszeniu powinno być:
3. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawca:
1) wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia (wykonane w ramach dwóch odrębnych umów), wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: polegające na rewitalizacji zabytkowych parków o wartości co najmniej 3.500.000,00 zł brutto każda.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540229607-N-2020 z dnia: 2020-11-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
1. Zamawiający zastrzega
obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. roboty
hydrotechniczne.
W ogłoszeniu powinno być:
10. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych
części zamówienia, tj.
1) roboty konstrukcyjne alejek – układanie obrzeży, kostki kamiennej i podbudowy,
2) roboty zieleniarskie.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
1. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna
za spełniony jeśli wykonawca: 1) wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia (wykonane w
ramach dwóch odrębnych umów), wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające
rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: polegające na rewitalizacji zabytkowych parków
o wartości co najmniej 3.500.000,00 zł brutto – wg załącznika nr 5 do SIWZ. Jeżeli wykonawca
wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie
dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli
faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega
możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie
wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z
której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie
uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z
wykonawców składających ofertę. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów (w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli
podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane)
ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie
podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powołuje się wykonawca. 2) dysponuje i skieruje do
realizacji zamówienia publicznego osoby niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności: 1. kierownika budowy posiadającego: 􀀀 uprawnienie do kierowania pracami przy
zabytkach nieruchomych, zgodnie z art. 37c ustawy Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami, tj.: 􀀀
uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, 􀀀 doświadczenie polegające na udziale, przez co najmniej 18 miesięcy, w
robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub
inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 􀀀 doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji
kierownika budowy, uzyskane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przy realizacji co najmniej jednego
zadania inwestycyjnego polegającego na rewitalizacji zabytkowego parku na kwotę minimum
3.500.000,00 zł brutto. 2. kierowników robót posiadających: 􀀀 uprawnienia do pełnienia samodzielnej
funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych – sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne, 􀀀 uprawnienia do
pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 􀀀 uprawnienie do kierowania
pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach będących
parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru –
zgodnie z art. 37b ustawy Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami, tj.: 􀀀 osoba, która ukończyła
studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy
zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia prac konserwatorskich
przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią
wpisaną do rejestru, 􀀀 osoba, która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu
szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, ma doświadczenie polegające na udziale, przez
co najmniej 9 miesięcy, w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy
zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią
wpisaną do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury. –
wg załącznika nr 6 do SIWZ. Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie
zamawiający rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy –
Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie
kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie aktualnych przepisów o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek
zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełnią go łącznie wykonawcy wspólnie składający ofertę. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów (w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te
zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane) ww. warunek
zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie podmiot, na którego
zasoby w tym zakresie powołuje się wykonawca.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna za spełniony
jeśli wykonawca:
1) wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia (wykonane w ramach dwóch odrębnych
umów), wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające
rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: polegające na rewaloryzacji
historycznej zieleni – prowadzeniu robót budowlanych (przebudowa i remont) przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub ujętej w ewidencji konserwatorskiej lub
znajdującej się w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w strefach
ochrony konserwatorskiej A i B, o wartości co najmniej 3.500.000,00 zł brutto każda
– wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu
(zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca
polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie
i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega
możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie
wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy
konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww.
warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie
co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
(w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów,
jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności
są wymagane) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli
spełni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powołuje się wykonawca.
2) dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby niezbędne do wykonania
zamówienia publicznego, w szczególności:
1. kierownika budowy posiadającego:
- uprawnienie do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych, zgodnie
z art. 37c ustawy Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami, tj.:
 uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie
o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
 doświadczenie polegające na udziale, przez co najmniej 18 miesięcy, w robotach
budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru
lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
- doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy, uzyskane
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przy realizacji co najmniej
jednego zadania inwestycyjnego polegającego na rewaloryzacji historycznej
zieleni – prowadzeniu robót budowlanych (przebudowa i remont) przy zabytku
wpisanym do rejestru zabytków lub ujęte w ewidencji konserwatorskiej
lub znajdującej się w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
w strefach ochrony konserwatorskiej A i B, na kwotę minimum 3.500.000,00 zł
brutto.
2. kierowników robót posiadających:
- uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie
o specjalności instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
– sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne,
- uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie
o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, - uprawnienie do kierowania pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi,
prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego
rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru – zgodnie z art. 37b
ustawy Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami, tj.:
 osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia
magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć
umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia prac
konserwatorskich przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru
albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru,
 osoba, która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego
semestru jednolitych studiów magisterskich, ma doświadczenie polegające na
udziale, przez co najmniej 9 miesięcy, w pracach konserwatorskich lub
pracach restauratorskich prowadzonych przy zabytkach będących parkami
wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do
rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją
kultury.
– wg załącznika nr 6 do SIWZ.
Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie
uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo
budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub
odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie aktualnych
przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum)
ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełnią go łącznie
wykonawcy wspólnie składający ofertę.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
(w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli
podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni
go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powołuje się wykonawca.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona,
zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
pkt 1 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu – ART. 25 UST. 1 PKT 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)
Wykazu robót budowlanych, w szczególności potwierdzającego wykonanie co najmniej: dwóch
zamówień (wykonane w ramach dwóch odrębnych umów), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym
okresie, odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: polegających na
rewitalizacji zabytkowych parków o wartości co najmniej 3.500.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane
– wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; W przypadku, gdy wykonawca
wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego
postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj robót, o którym mowa powyżej i podać jego wartość.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) Wykazu
osób, którymi dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia publicznego – osoby niezbędne do
wykonania zamówienia publicznego, w szczególności: 1. kierownika budowy posiadającego: 􀀀
uprawnienie do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z art. 37c ustawy Ochrona
zabytków i opieka nad zabytkami, tj.: 􀀀 uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w
budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 􀀀 doświadczenie polegające na udziale,
przez co najmniej 18 miesięcy, w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych
wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 􀀀 doświadczenie
polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy, uzyskane w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym
okresie, przy realizacji co najmniej jednego zadania inwestycyjnego polegającego na rewitalizacji
zabytkowego parku na kwotę minimum 3.500.000,00 zł brutto. 2. kierowników robót posiadających:
􀀀 uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności
instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – sieci, instalacje i urządzenia
wodociągowe i kanalizacyjne, 􀀀 uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w
budownictwie o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych, 􀀀 uprawnienie do kierowania pracami konserwatorskimi oraz pracami
restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego
rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru – zgodnie z art. 37b ustawy Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami, tj.: 􀀀 osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia
magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i
umiejętności w zakresie prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach będących parkami
wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru, 􀀀 osoba, która
po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów
magisterskich, ma doświadczenie polegające na udziale, przez co najmniej 9 miesięcy, w pracach
konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy zabytkach będących parkami
wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru, lub była
zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury – wg załącznika nr 6 do SIWZ.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zamawiający
ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich
sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków
udziału w postępowaniu. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający
posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne. 1) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w
formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę
oświadczenia lub dokumenty. 2) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub
dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub
dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,
zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt ustawy Pzp,
korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Zgodnie z art. 22d ust. 2
ustawy Pzp zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie
zamówienia zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia
wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega
wykluczeniu, spełnia warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do
uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia
aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona,
zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
pkt 1 ustawy Pzp.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
– ART. 25 UST. 1 PKT 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Wykazu robót budowlanych, w szczególności potwierdzającego wykonanie co najmniej:
dwóch zamówień (wykonane w ramach dwóch odrębnych umów), wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających rodzajem przedmiotowi
niniejszego zamówienia, tj.: polegające na rewaloryzacji historycznej zieleni –
prowadzeniu robót budowlanych (przebudowa i remont) przy zabytku wpisanym do
rejestru zabytków lub ujętej w ewidencji konserwatorskiej lub znajdującej się w
miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w strefach ochrony
konserwatorskiej A i B, o wartości co najmniej 3.500.000,00 zł brutto każda, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z załączonymi dowodami
określającymi
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami
o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone;
W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres
prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj robót, o którym
mowa powyżej i podać jego wartość.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
dokumenty.
2) Wykazu osób, którymi dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia publicznego – osoby
niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności:1. kierownika budowy posiadającego:
- uprawnienie do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych, zgodnie
z art. 37c ustawy Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami, tj.:
 uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie
o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
 doświadczenie polegające na udziale, przez co najmniej 18 miesięcy, w robotach
budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru
lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
- doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy, uzyskane
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przy realizacji co najmniej
jednego zadania inwestycyjnego polegającego na rewaloryzacji historycznej
zieleni – prowadzeniu robót budowlanych (przebudowa i remont) przy zabytku
wpisanym do rejestru zabytków lub ujęte w ewidencji konserwatorskiej
lub znajdującej się w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
w strefach ochrony konserwatorskiej A i B, na kwotę minimum 3.500.000,00 zł
brutto.
2. kierowników robót posiadających:
- uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie
o specjalności instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
– sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne,
- uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie
o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
- uprawnienie do kierowania pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi,
prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego
rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru – zgodnie z art. 37b
ustawy Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami, tj.:
 osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia
magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć
umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia prac
konserwatorskich przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru
albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru,
 osoba, która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego
semestru jednolitych studiów magisterskich, ma doświadczenie polegające na
udziale, przez co najmniej 9 miesięcy, w pracach konserwatorskich lub
pracach restauratorskich prowadzonych przy zabytkach będących parkami
wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do
rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją
kultury.
– wg załącznika nr 6 do SIWZ.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez
wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli
zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne.
1) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów,
w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane
przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
2) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się
w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zgodnie z art. 22d ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać,
że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie
zamówienia zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do
złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona
podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie
zamówienia.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest:
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Wydłużona rękojmia (powyżej 60 m-cy) 20,00
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy (ilość kontraktów /zadań) 20,00
W ogłoszeniu powinno być:
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Wydłużona rękojmia (powyżej 60 m-cy) 20,00
Dodatkowe doświadczenie zawodowe kierownika budowy (ilość kontraktów /zadań) 20,00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-03, godzina: 09:00

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
R. Kryterium: wydłużona rękojmia
(nie dotyczy prac związanych z zielenią, na które okres gwarancyjny ustala się na: trawniki
1 rok od dokonania odbioru końcowego, na nasadzone drzewa – 3 lata od daty odbioru)
Ocena punktowa w kryterium „Wydłużona rękojmia” dokonana zostanie na podstawie
okresu rękojmi jakości na przedmiot zamówienia (liczonego w pełnych miesiącach),
licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego) i przeliczona według wzoru wskazanego
w powyższej tabeli.
Minimalny, wymagany przez zamawiającego okres rękojmi wynosi 60 miesięcy.
Zaoferowanie krótszego spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2
ustawy Pzp.
Maksymalny, wymagany przez zamawiającego okres rękojmi wynosi 84 miesiące.
W przypadku zaoferowania okresu rękojmi dłuższego niż 84 miesiące, punkty przyznane
ofercie w tym kryterium zostaną obliczone jak dla okresu 84 miesięcy.
W przypadku niewypełnienia w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) pozycji
dotyczącej „Deklarowany okres rękojmi" przez wykonawcę, zamawiający przyzna 0 pkt
w kryterium „Wydłużona rękojmia" i przyjmie minimalny okres rękojmi tj. 60 miesięcy.
D. Kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe kierownika budowy
(ilość kontraktów/zadań)
Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie kierownika robót” dokonana zostanie
na podstawie ilości zadeklarowanego dodatkowego doświadczenia ponad wymagane
jako warunek udziału w postępowaniu, polegającego na udziale w robotach
budowlanych (zadaniach /kontraktach) jako kierownik budowy, prowadzonych przy
zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego
instytucją kultury, uzyskane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie,
na kwotę minimum 2.000.000,00 zł brutto,
Minimalne, wymagane przez zamawiającego doświadczenie kierownika budowy, zostało
wskazane w warunkach udziału w postępowaniu w pkt 3.1 rozdziału V SIWZ (warunek
udziału w postępowaniu) – 0 punktów.
Dodatkowe doświadczenie kierownika budowy, w ilości 1 kontrakt /zadanie – 10 punktów.
Dodatkowe doświadczenie kierownika budowy, w ilości 2 kontrakt /zadanie – 15 punktów.
Dodatkowe doświadczenie kierownika budowy, w ilości 3 kontrakty /zadania – 20 punktów.
W przypadku zaoferowania większego doświadczenia kierownika budowy niż 3 kontrakty/
zadania, punkty przyznane ofercie w tym kryterium zostaną obliczone jak dla 3 kontraktów/
zadań.
W przypadku niewypełnienia w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) pozycji
dotyczącej „Doświadczenie kierownika budowy", zamawiający przyzna 0 pkt w kryterium „Doświadczenie kierownika budowy" i przyjmie minimalną wymaganą ilość określoną
w pkt 3.1 rozdziału V SIWZ.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danej części, zostanie obliczona
wg poniższego wzoru:
S = C + R + D
gdzie:
S – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
R – punkty uzyskane w kryterium „Wydłużona rękojmia”,
D – punkty uzyskane w kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe kierownika
budowy”.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540537462-N-2020 z dnia: 2020-12-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-12-11, godzina: 09:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-12-15, godzina: 09:00.
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zieleń
kody CPV 31527200, 32323500, 45111000, 45111200, 45111291, 45111300, 45112711, 45220000, 45231300, 45231400, 45233200, 45233293, 77300000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin