Przetarg 10345701 - Rozbudowa WDK w Czarnochowicach 1. Przedmiotem zamówienia...

   
Analizuj Zamówienie 10345701
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-22
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa WDK w Czarnochowicach

1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozbudowy Wiejskiego Domu Kultury w Czarnochowicach o dodatkowe skrzydło, które zawiera pomieszczenia dla OSP, w
tym garaż z zapleczem technicznym na parterze oraz pomieszczenia socjalne na piętrze, klatkę schodową i nieużytkowany strych. Dodatkowo przewidziano wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, odgromowej i wentylacji mechanicznej, gazowej. Obecny stan zaawansowania budowy to stan surowy zamknięty dobudowanej części.Wszystkie roboty należy wykonywać w oparciu o prawomocną decyzję pozwolenia na budowę nr 327.2018 2022 z dnia 13.03.2018 r. znak AB.6740.W.300.2018 oraz prawomocną decyzję zamienną nr 295.2024 znak AB.6740.4.1.2024.IG z dn. 22.02.2024 r. Szczegółowy zakres prac w ujęciu ilościowym został przedstawiony w przedmiarze, który jest zgodny z dokumentacją techniczną i stanowią wraz z nimi załącznik do SWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składają się załączone do SWZ:- dokumentacja techniczna- przedmiary robót- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych.2. Dane obiektu:2.1. Stan istniejący: Powierzchnia użytkowa obiektu: 360,00 m2Powierzchnia ogólna: 466,80 m2Kubatura: 2 490,00 m3Wysokość budynku: 8,70 mKondygnacje nadziemne: 3 szt.2.2. Projektowana rozbudowaPowierzchnia użytkowa obiektu: 289,20 m2Powierzchnia ogólna: 365,20 m2Kubatura: 1 460,00 m3Wysokość budynku: 8,70 mKondygnacje nadziemne: 2 szt.3. Główny zakres robót obejmuje:3.1. Roboty ogólno- budowlane3.2. Roboty w zakresie instalacji wod.- kan.3.3. Roboty w zakresie instalacji c.o.3.4. Roboty w zakresie instalacji elektrycznej3.5. Roboty w zakresie instalacji wentylacyjnej i odprowadzenia spalin3.6. Roboty w zakresie instalacji gazowej3.6. Prace przygotowawcze w zakres których wchodzą:- Wykonanie inwentaryzacji stanu technicznego budynku wraz z otoczeniem przed rozpoczęciem prac budowlanych.- Wykonanie zabezpieczenia zewnętrznych i wewnętrznych instalacji, wyposażenia, stolarki, etc., przed zniszczeniem lub uszkodzeniem podczas prowadzenia prac budowlano- montażowych.- Wykonanie zabezpieczenia zewnętrznych i wewnętrznych elementów obiektu, które zostały już wykonane przed uszkodzeniem w związku z prowadzonymi pracami budowlano- montażowymi4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych, uzgodnień i pozwoleń, a w razie konieczności decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z zaświadczeniem właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego o nie wniesieniu sprzeciwu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzenia dokumentacji powykonawczej (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym) oraz przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz dokumentacją budowy oraz wszelkimi dokumentami odbiorowymi.5. Obowiązki Wykonawcy:5.1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie Umowy, a także w oparciu o przywołane prawomocne decyzje pozwolenia na wykonanie robót budowlanych oraz dokumentację projektową przy zachowaniu szczególnej staranności profesjonalnego wykonawcy robót budowlanych.5.2) Projekt budowlany wraz z projektem zamiennym oraz rysunkami wskazującymi zmiany nieistotne oraz prawomocną decyzją pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, będące załącznikami do SWZ, stanowią podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji projektu. W przypadku, gdy w SWZ, lub w załącznikach do SWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty z rozwiązaniami równoważnymi zgodnie z przepisem art. 99 ust 5 uPZP. 5.3) Warunki równoważności: Jeżeli Zamawiający określił w SWZ wymagania z użyciem konkretnego rozwiązania lub nazw własnych produktów lub marek producentów, w szczególności w obszarze specyfikacji przedmiotu zamówienia, to należy traktować wskazane produkty (rozwiązania, marki produktów itp.) jako rozwiązania wzorcowe (tj. minimalne wymagania). W każdym takim przypadku Zamawiający oczekuje dostarczenia produktów wzorcowych lub rozwiązań równoważnych, spełniających poniższe warunki równoważności. Kryteria równoważności zawarto również w tabeli równoważności załączonej do SWZ.A/. W przypadku dostarczania produktów/rozwiązań równoważnych względem wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w SWZ, Wykonawca musi na swoją odpowiedzialność i swój koszt udowodnić, że dostarczane produkty-rozwiązania techniczne spełniają wszystkie wymagania i warunki określone SWZ, w szczególności w zakresie: A1/. warunków decyzji pozwolenia na budowę (wraz z warunkami uzgodnień do tej decyzji) które nie mogą być gorsze niż dla produktu/ rozwiązania wymienionego w SWZ,A2/. funkcjonalności równoważnej produktu/rozwiązania, która nie może być gorsza od funkcjonalności i trwałości produktu/rozwiązania wymienionego w SWZ,A3/. warunków i zakresu gwarancji, asysty technicznej konserwacji i okresu normalnego użytkowania, zasad konserwacji i okresu trwałości i technicznego zużycia / wymiany - dla produktu równoważnego/rozwiązania, z tym , iż muszą być one nie gorsze niż dla produktu/ rozwiązania wymienionego w SWZ.B/. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego Wykonawca dokona transferu wiedzy w zakresie utrzymania i rozwoju rozwiązania opartego o zaproponowane produkty/rozwiązania.C/. Wraz z produktem/rozwiązaniem równoważnym Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia niżej wymienionego oświadczenia i następujących dokumentów:C1/.oświadczenia dotyczącego zastosowania produktu/rozwiązania równoważnego,C2/. pełnego postanowienia licencji/sublicencji produktu równoważnego jeśli jest taka.,C3/. pełnego wykazu funkcjonalności, trwałości technicznej, cech i parametrów technicznych dla produktu/rozwiązania równoważnego,C4/. pełnych warunków i zasad świadczenia usług gwarancji, asysty technicznej w okresie eksploatacji, cech jakościowych i funkcjonalno-użytkowych, zasad i kosztów konserwacji w normalnym użytkowaniu, okresu normalnego zużycia technicznego (śmierci technicznej) zasad i kosztów dla: remontu, naprawy lub wymiany na nowy dla produktu/rozwiązania równoważnego,C5/. wykazu miejsc użycia produktu/rozwiązania równoważnego.D/. Zastosowanie produktu równoważnego/rozwiązania nie może (z powodów np. technologicznych, okresu dostawy lub wykonania itp.) być przyczyną zmiany terminu zakończenia budowy wymaganego w SWZ. 5.4) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z załącznikami poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 uPzp oraz ust. 3 uPzp to:a) Polskie Normy przenoszące normy europejskie,b) normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie,c) europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.),d) wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z późn. zm.),e) normy międzynarodowe,f) specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania,g) inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,5.4.2) Przez normę należy rozumieć specyfikację techniczną przyjętą przez krajową, europejską lub międzynarodową instytucję normalizacyjną w celu powtarzalnego i stałego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowiązkowe, w tym Polską Normę, normę europejską lub normę międzynarodową.5.4.3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 uPzp, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności:a) Polskie Normy,b) krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1213),c) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw,d) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.5.4.4) Przepis art. 101 ust. 5 i 6 uPzp stosuje się.c.d. w punkcie 3 SWZ.

ZBK.261.1.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00257980/01 z dnia: 2024-03-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 10.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Po zmianie:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 11.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-10 10:00
Po zmianie:
2024-04-11 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-10 12:00
Po zmianie:
2024-04-11 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-09
Po zmianie:
2024-05-10



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00271795/01 z dnia: 2024-04-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 11.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Po zmianie:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 15.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-11 11:00
Po zmianie:
2024-04-15 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-11 11:30
Po zmianie:
2024-04-15 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-10
Po zmianie:
2024-05-14



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00279896/01 z dnia: 2024-04-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 15.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Po zmianie:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 16.04.2024 r. do godz. 11:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-15 11:00
Po zmianie:
2024-04-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-15 11:30
Po zmianie:
2024-04-16 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-14
Po zmianie:
2024-05-15
branża Budowlana - obiekty, Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża obiekty użyteczności publicznej, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45111100, 45111220, 45212300, 45262700, 45311000, 45311200, 45321000, 45332000, 45333000, 45400000, 45410000, 45421100, 45421146, 45430000, 45431200, 45442100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin