Przetarg 10375969 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego (lekkiego) dla statku...

   
Analizuj Zamówienie 10375969
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-03-27
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne dostawy oleju napędowego (lekkiego) dla statku naukowo-badawczego s/y „Oceania”

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego (lekkiego) dla statku naukowo -
badawczego s/y „Oceania”. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 pakiety:a) Pakiet I - maksymalna wielkość zamówienia: 280 000 litrów oleju napędowego; miejsce dostawy: port Gdańsk, nabrzeże zbożowe, ul. Starowiślna 1;b) Pakiet II - maksymalna wielkość zamówienia: 192 000 litrów oleju napędowego; miejsce dostawy: w drodze na Spitsbergen oraz w portach Spitsbergenu (Norwegia).3. Olej napędowy musi spełniać wymagania określone dla paliw żeglugowych lekkich kategorii ISO-F-DMA według międzynarodowego standardu ISO 8217:2017 (E). Zawartość siarkowodoru w fazie ciekłej nie może przekraczać 0,5 mg/kg, zawartość siarki nie może przekraczać 0,1 % m/m, a gęstość mierzona w temperaturze 15oC musi mieścić się w zakresie 820,0 – 840,0 kg/m3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie paliwa żeglugowego odpowiadającego standardowi równoważnemu do standardu ISO 8217:2017 (E). Rozwiązanie równoważne musi charakteryzować się co najmniej tymi samymi parametrami co określone w przywołanym standardzie.4. Niezależnie od powyższego olej napędowy dostarczany w ramach realizacji niniejszej umowy powinien być wolny od zanieczyszczeń oraz dostosowany do pory roku i warunków atmosferycznych miejsca jego dostawy. Oznacza to m.in. iż olej napędowy dostarczany w ramach Pakietu I w okresie od 1 listopada do 31 marca powinien posiadać parametry nie gorsze niż:1) temperatura płynięcia: minus 18oC, 2) temperatura zablokowania zimnego filtra: minus 4oC.5. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i przekazania Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości w języku polskim – w przypadku Pakietu I, lub w języku polskim lub angielskim – w przypadku Pakietu II, wydanego przez specjalistyczne laboratorium, potwierdzającego zgodność parametrów oleju z wymogami międzynarodowego standardu ISO 8217:2017 (E) lub równoważnego w pełnym jego zakresie. 6. Forma dostawy – za pomocą autocysterny z własnym urządzeniem podającym olej do zbiorników statku lub za pomocą bunkierki (opcjonalnie).7. Przez „autocysternę” należy rozumieć pojazd wraz ze zbiornikiem do przewozu min. 15 ton paliwa, zdolny zaopatrywać statki w paliwo ciekłe, wyposażony w urządzenia do przeładunku cieczy: pompy, węże o różnych przekrojach, pozwalający na bezproblemowe podanie paliwa z nabrzeża portowego na jednostkę zaopatrywaną.8. Przez „bunkierkę” należy rozumieć niewielki zbiornikowiec lub barkę, zdolną zaopatrywać statki w paliwo ciekłe, wyposażoną w urządzenia do przeładunku cieczy: pompy, węże o różnych przekrojach na specjalnych wysięgnikach pozwalające na bezproblemowe podanie paliwa na jednostkę zaopatrywaną na redzie i w portach.9. Odbiór oleju następować będzie na burcie statku przez St. Mechanika lub osobę upoważnioną.10. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Jednorazowa dostawa w przypadku Pakietu I obejmować będzie od 6 000 do 45 000 litrów oleju napędowego. W przypadku Pakietu II Zamawiający przewiduje 2-4 dostawy rocznie.11. Zamawiający (Armator) każdorazowo uzgadniać będzie z dostawcą dokładny termin dostawy i ilość oleju napędowego. Uzgodnienie dostawy następować będzie drogą mailową lub telefonicznie (wówczas potwierdzone emailem na żądanie którejkolwiek ze stron).12. Armator posiada dokument AKC-PR – potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego w Urzędzie Celnym w zakresie podatku akcyzowego. Paliwo żeglugowe będące przedmiotem niniejszego postępowania jest objęte zwolnieniem z akcyzy przy dostawie.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości paliwa, jednak nie więcej niż o 40% ilości stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.14. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Rozwiązanie równoważne musi charakteryzować się co najmniej tymi samymi parametrami co określone w przywołanym standardzie.15. Oferta Wykonawcy w zakresie poszczególnych Pakietów musi być kompletna oraz musi obejmować wszystkie elementy wymienione powyżej. Oferta nie spełniająca chociażby jednego elementu zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów SWZ.
branża Surowce, paliwa, oleje
podbranża surowce napędowe
kody CPV 9134100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin