Przetarg 7618997 - Sukcesywne dostawy urządzeń wielofunkcyjnych Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7618997 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-30
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne dostawy urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny: PN/12-2020/DZP-a

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy
urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek UMCS w Lublinie z podziałem na poniżej wymienione części:
Część 1 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 1 – 5 szt.,
Część 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 2 – 20 szt.,
Część 3 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 3 - 20 szt.,
Część 4 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 4 – 15 szt.,
Część 5 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 5 – 15 szt.,
Część 6 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 6 - 15 szt.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla części)
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny oraz bezpłatne ewentualne przeglądy okresowe (gwarancyjne) - jeśli są takie wymagane dla zachowania gwarancji, na oferowany sprzęt zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty złożenia zamówienia jednostkowego, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia / opisie oferowanego towaru (załącznik do SIWZ), Wykonawca winien dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy (dotyczy wszystkich części postępowania):
1) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
2) realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 40% ilości urządzeń wielofunkcyjnych przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego dla każdej części postępowania. Prawo opcji realizowane będzie na następujących zasadach:
a) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne przewidziane dla przedmiotu zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa;
b) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
c) cena jednostkowa sprzętu zamawianego w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu oferty Wykonawcy;
d) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Część 1 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 1 – 5 szt.,
Część 1 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 1 – 5 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Część 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 2 – 20 szt.,
Część 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 2 – 20 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Część 3 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 3 - 20 szt.
Część 3 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 3 - 20 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku.

Część nr: 4 Nazwa: Część 4 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 4 – 15 szt.
Część 4 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 4 – 15 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Część 5 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 5 – 15 szt.
Część 5 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 5 – 15 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: Część 6 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 6 - 15 szt.
Część 6 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 6 - 15 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe
kody CPV 30121200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin