Przetarg 7616332 - ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ZAPEWNIENIU DOSTĘPU DO...

   
Analizuj Zamówienie 7616332 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-29
przedmiot ogłoszenia
ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ZAPEWNIENIU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWO – REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZE
CINIE, SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE I SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN –PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE, SĘDZIÓW W STANIE SPOCZYNKU I EMERYTÓW SĄDU
Numer referencyjny: ZP/6/PN/2020

Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie i Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, sędziów w stanie spoczynku i emerytów sądu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę pracownikom Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie i Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, sędziów w stanie spoczynku i emerytów sądu dostępu do różnego rodzaju usług sportowo-rekreacyjnych w obiektach sportowo-rekreacyjnych.
2) Zamawiający wymaga, żeby pracownicy mieli pełny dostęp do świadczonych usług, obejmujący realizację co najmniej następujących form aktywności: aerobic, aqua aerobic, pływanie (basen), fitness, pilates, szkoła jogi, sauna, siłownia, szkoła tańca, zumba spinning, ściana wspinaczkowa, sztuki walk, nordic walking, grota solna, squash. Zakres usług jest jedynie orientacyjnym wskazaniem usług
i zamawiający zastrzega możliwość korzystania przez uczestników z innych nieodpłatnie oferowanych usług zapewnianych przez obiekty, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług świadczonych przez obiekty,
z którymi nawiąże współpracę w trakcie realizacji zamówienia.
3) Zgłoszeni pracownicy będą posiadali dostęp do minimum 1000 obiektów sportowych na terenie całego kraju w tym obligatoryjnie do minimum 75 obiektów sportowych na terenie województwa Zachodniopomorskiego oraz obligatoryjnie do minimum 45 na terenie Szczecina w tym do minimum 4 obiektów z basenem, 4 obiektów z aqua aerobikiem, 5 obiektów ze szkołą jogi.
4) Zamawiający wymaga, aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. uprawniony będzie miał prawo korzystania z obiektu w pełnym zakresie czasu jego otwarcia dla korzystających.
5) Przez jeden obiekt sportowy rozumie się budynek, zespół budynków i/lub samodzielny lokal, w którym będą świadczone usługi objęte zamówieniem (minimum jedno zajęcie sportowe lub rekreacyjne, o którym mowa w pkt 2 lit b).
6) Jeżeli dwa lub więcej niezależnych podmiotów świadczących usługi sportowo-rekreacyjne posiadają tę samą lokalizację (adres administracyjny), wówczas Zamawiający na gruncie prowadzonego postępowania będzie traktował je odrębnie.
7) Dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych winien posiadać charakter:
a) nielimitowany, tj. dający możliwość korzystania bez przerwy z różnych usług
w różnych obiektach tego samego dnia bez konieczności deklaracji korzystania
z określonej lokalizacji. Jedyne przerwy w korzystaniu z usług, jakie są dopuszczone, mogą wynikać tylko i wyłącznie z faktu, że dane obiekty sportowo-rekreacyjne wprowadzają limity lub przerwy między zajęciami wynikające z obowiązujących przepisów prawa, zasad bezpieczeństwa korzystania z obiektów i urządzeń sportowo-rekreacyjnych lub obowiązujących w obiektach regulaminów i godzin pracy; powyższe nie wyklucza jednak możliwości korzystania przez uczestnika z usług w innym obiekcie w tym samym dniu;
b) nieograniczony czasowo, tj. dający dostęp do wybranej usługi nie krócej niż przez 45 min. Skrócenie limitu czasu trwania usług do 30 minut dopuszczalny jest z przyczyn bezpieczeństwa i zdrowotnych (sauna, vacu).
c) zwolniony z dodatkowych opłat, chyba że takie są wprowadzone przez same obiekty sportowo-rekreacyjne, a wysokość jednostkowej dopłaty w obiekcie nie przekracza 25 zł; wówczas taka dopłata pobierana jest bezpośrednio od uczestnika programu sportowo-rekreacyjnego i nie jest nią obciążony Zamawiający.
Szacunkowa wielkość zamówienia:
Z uwagi na fakt, że chęć uczestnictwa w dostępie do usług jest dobrowolna nie jest możliwe precyzyjne ustalenie liczby uczestników w każdym kwartale. Planowana ilość pracowników, która zakupi karnety to ok. 230 osób. Ilość osób została ustalona na podstawie średniej ilości osób jednocześnie korzystających z karnetów w okresie od 01.10.2019 r. do 30.09.2020 r.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540144867-N-2020 z dnia: 2020-08-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie i Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, sędziów w stanie spoczynku i emerytów sądu”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę pracownikom Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie i Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, sędziów w stanie spoczynku i emerytów sądu dostępu do różnego rodzaju usług sportowo-rekreacyjnych w obiektach sportowo-rekreacyjnych. 2) Zamawiający wymaga, żeby pracownicy mieli pełny dostęp do świadczonych usług, obejmujący realizację co najmniej następujących form aktywności: aerobic, aqua aerobic, pływanie (basen), fitness, pilates, szkoła jogi, sauna, siłownia, szkoła tańca, zumba spinning, ściana wspinaczkowa, sztuki walk, nordic walking, grota solna, squash. Zakres usług jest jedynie orientacyjnym wskazaniem usług i zamawiający zastrzega możliwość korzystania przez uczestników z innych nieodpłatnie oferowanych usług zapewnianych przez obiekty, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług świadczonych przez obiekty, z którymi nawiąże współpracę w trakcie realizacji zamówienia. 3) Zgłoszeni pracownicy będą posiadali dostęp do minimum 1000 obiektów sportowych na terenie całego kraju w tym obligatoryjnie do minimum 75 obiektów sportowych na terenie województwa Zachodniopomorskiego oraz obligatoryjnie do minimum 45 na terenie Szczecina w tym do minimum 4 obiektów z basenem, 4 obiektów z aqua aerobikiem, 5 obiektów ze szkołą jogi. 4) Zamawiający wymaga, aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. uprawniony będzie miał prawo korzystania z obiektu w pełnym zakresie czasu jego otwarcia dla korzystających. 5) Przez jeden obiekt sportowy rozumie się budynek, zespół budynków i/lub samodzielny lokal, w którym będą świadczone usługi objęte zamówieniem (minimum jedno zajęcie sportowe lub rekreacyjne, o którym mowa w pkt 2 lit b). 6) Jeżeli dwa lub więcej niezależnych podmiotów świadczących usługi sportowo-rekreacyjne posiadają tę samą lokalizację (adres administracyjny), wówczas Zamawiający na gruncie prowadzonego postępowania będzie traktował je odrębnie. 7) Dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych winien posiadać charakter: a) nielimitowany, tj. dający możliwość korzystania bez przerwy z różnych usług w różnych obiektach tego samego dnia bez konieczności deklaracji korzystania z określonej lokalizacji. Jedyne przerwy w korzystaniu z usług, jakie są dopuszczone, mogą wynikać tylko i wyłącznie z faktu, że dane obiekty sportowo-rekreacyjne wprowadzają limity lub przerwy między zajęciami wynikające z obowiązujących przepisów prawa, zasad bezpieczeństwa korzystania z obiektów i urządzeń sportowo-rekreacyjnych lub obowiązujących w obiektach regulaminów i godzin pracy; powyższe nie wyklucza jednak możliwości korzystania przez uczestnika z usług w innym obiekcie w tym samym dniu; b) nieograniczony czasowo, tj. dający dostęp do wybranej usługi nie krócej niż przez 45 min. Skrócenie limitu czasu trwania usług do 30 minut dopuszczalny jest z przyczyn bezpieczeństwa i zdrowotnych (sauna, vacu). c) zwolniony z dodatkowych opłat, chyba że takie są wprowadzone przez same obiekty sportowo-rekreacyjne, a wysokość jednostkowej dopłaty w obiekcie nie przekracza 25 zł; wówczas taka dopłata pobierana jest bezpośrednio od uczestnika programu sportowo-rekreacyjnego i nie jest nią obciążony Zamawiający. Szacunkowa wielkość zamówienia: Z uwagi na fakt, że chęć uczestnictwa w dostępie do usług jest dobrowolna nie jest możliwe precyzyjne ustalenie liczby uczestników w każdym kwartale. Planowana ilość pracowników, która zakupi karnety to ok. 230 osób. Ilość osób została ustalona na podstawie średniej ilości osób jednocześnie korzystających z karnetów w okresie od 01.10.2019 r. do 30.09.2020 r.
W ogłoszeniu powinno być:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie i Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, sędziów w stanie spoczynku i emerytów sądu”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę pracownikom Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie i Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, sędziów w stanie spoczynku i emerytów sądu dostępu do różnego rodzaju usług sportowo-rekreacyjnych w obiektach sportowo-rekreacyjnych. 2) Zamawiający wymaga, żeby pracownicy mieli pełny dostęp do świadczonych usług, obejmujący realizację co najmniej następujących form aktywności: aerobic, aqua aerobic, pływanie (basen), fitness, pilates, szkoła jogi, sauna, siłownia, szkoła tańca, zumba spinning, ściana wspinaczkowa, sztuki walk, nordic walking, grota solna, squash. Zakres usług jest jedynie orientacyjnym wskazaniem usług i zamawiający zastrzega możliwość korzystania przez uczestników z innych nieodpłatnie oferowanych usług zapewnianych przez obiekty, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług świadczonych przez obiekty, z którymi nawiąże współpracę w trakcie realizacji zamówienia. 3) Zgłoszeni pracownicy będą posiadali dostęp do minimum 1000 obiektów sportowych na terenie całego kraju w tym obligatoryjnie do minimum 70 obiektów sportowych na terenie województwa Zachodniopomorskiego oraz obligatoryjnie do minimum 35 na terenie Szczecina w tym do minimum 2 obiektów z basenem, 2 obiektów z aqua aerobikiem, 4 obiektów ze szkołą jogi. 4) Zamawiający wymaga, aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. uprawniony będzie miał prawo korzystania z obiektu w pełnym zakresie czasu jego otwarcia dla korzystających. 5) Przez jeden obiekt sportowy rozumie się budynek, zespół budynków i/lub samodzielny lokal, w którym będą świadczone usługi objęte zamówieniem (minimum jedno zajęcie sportowe lub rekreacyjne, o którym mowa w pkt 2 lit b). 6) Jeżeli dwa lub więcej niezależnych podmiotów świadczących usługi sportowo-rekreacyjne posiadają tę samą lokalizację (adres administracyjny), wówczas Zamawiający na gruncie prowadzonego postępowania będzie traktował je odrębnie. 7) Dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych winien posiadać charakter: a) nielimitowany, tj. dający możliwość korzystania bez przerwy z różnych usług w różnych obiektach tego samego dnia bez konieczności deklaracji korzystania z określonej lokalizacji. Jedyne przerwy w korzystaniu z usług, jakie są dopuszczone, mogą wynikać tylko i wyłącznie z faktu, że dane obiekty sportowo-rekreacyjne wprowadzają limity lub przerwy między zajęciami wynikające z obowiązujących przepisów prawa, zasad bezpieczeństwa korzystania z obiektów i urządzeń sportowo-rekreacyjnych lub obowiązujących w obiektach regulaminów i godzin pracy; powyższe nie wyklucza jednak możliwości korzystania przez uczestnika z usług w innym obiekcie w tym samym dniu; b) nieograniczony czasowo, tj. dający dostęp do wybranej usługi nie krócej niż przez 45 min. Skrócenie limitu czasu trwania usług do 30 minut dopuszczalny jest z przyczyn bezpieczeństwa i zdrowotnych (sauna, vacu). c) zwolniony z dodatkowych opłat, chyba że takie są wprowadzone przez same obiekty sportowo-rekreacyjne, a wysokość jednostkowej dopłaty w obiekcie nie przekracza 25 zł; wówczas taka dopłata pobierana jest bezpośrednio od uczestnika programu sportowo-rekreacyjnego i nie jest nią obciążony Zamawiający. Szacunkowa wielkość zamówienia: Z uwagi na fakt, że chęć uczestnictwa w dostępie do usług jest dobrowolna nie jest możliwe precyzyjne ustalenie liczby uczestników w każdym kwartale. Planowana ilość pracowników, która zakupi karnety to ok. 230 osób. Ilość osób została ustalona na podstawie średniej ilości osób jednocześnie korzystających z karnetów w okresie od 01.10.2019 r. do 30.09.2020 r. 13. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby, które będą wykonywać czynności administracyjno-biurowych związane z obsługą kart na okres realizacji całej umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22, paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) Wykonawca przed podpisaniem umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu osób oraz pisemnych oświadczeń osób realizujących przedmiot zamówienia, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie na umowę o pracę obejmować musi okres realizacji całego zamówienia w zakresie określonym przez Zamawiającego. Podwykonawca przedstawia pisemny wykaz osób wraz z pisemnymi oświadczeniami tych osób, że są zatrudnione na umowę o pracę, przed przystąpieniem do realizacji czynności, do których zostały wyznaczone. Zmiana osób w wykazie, w trakcie realizacji umowy, nie wymaga zmiany umowy lecz zawiadomienia Zamawiającego.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-06, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-11, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku rozszerzenia przez Wykonawcę zakresu usług. W takim przypadku Użytkownicy zgłoszeni przez Sąd Okręgowy w Szczecinie, Sąd Rejonowy Szczecin - Centrum w Szczecinie, Sąd Rejonowy Szczecin -Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie zostaną o tym poinformowani i będą mogli korzystać z dodatkowych usług. Aktualne informacje zawsze będą znajdowały się na stronie internetowej Wykonawcy 2. Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian w wykazie usług i obiektów sportowych wymienionych w załączniku do umowy w razie ograniczenia lub likwidacji zakresu prowadzonej w tych obiektach działalności, wygaśnięcia lub rozwiązania umowy zawartej przez Wykonawcę z zarządcą obiektu. 3. Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian w wykazie usług i obiektów sportowych wymienionych w załączniku do umowy i wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w razie wprowadzenia ograniczeń dostępności obiektów sportowo-rekreacyjnych w szczególności z powodu zagrożenia zakażeniami wirusem SARS CoV-2. 4. Umowa może zostać zmieniona w przypadkach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:1.Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku rozszerzenia przez Wykonawcę
zakresu usług. W takim przypadku Użytkownicy zgłoszeni przez Sąd Okręgowy
w Szczecinie, Sąd Rejonowy Szczecin - Centrum w Szczecinie, Sąd Rejonowy Szczecin -Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie zostaną o tym poinformowani i będą mogli korzystać z dodatkowych usług. Aktualne informacje zawsze będą znajdowały się na stronie internetowej Wykonawcy
2.Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian w wykazie usług i obiektów sportowych wymienionych w załączniku do umowy w razie ograniczenia lub likwidacji zakresu prowadzonej w tych obiektach działalności, wygaśnięcia lub rozwiązania umowy zawartej przez Wykonawcę z zarządcą obiektu.
3.Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian w wykazie usług i obiektów sportowych wymienionych w załączniku do umowy, zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy, zmianę sposobu wykonywania usług lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy w razie stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie umowy.
4.Umowa może zostać zmieniona w przypadkach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża obsługa obiektów sportowych
kody CPV 92000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin