Przetarg 6958232 - Świadczenie usług pracowniczych dla Miejskiego Zakładu...

   
Analizuj Zamówienie 6958232 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-08-13
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług pracowniczych dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu
Numer referencyjny: 19/ZSiZO/PN
/2019

3. Opis przedmiotu zamówienia.
I. Cel zamówienia

Celem zamówienia jest usługa pracownicza do realizacji wyznaczonych zadań.
II. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pracownicza polegająca na oddaniu przez Wykonawcę pracowników do wykonywania zadań związanych z realizacją usług:
- sortowanie odpadów – wybieranie surowców wtórnych w kabinach sortowniczych na terenie Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów w Wałbrzychu przy ul. Beethovena 43,
- wykonywanie prac porządkowych na terenie Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów
w Wałbrzychu ul. Beethovena 43 i w obrębie tego zakładu.
2. Zamawiający szacuje iż liczba roboczogodzin przepracowanych w ciągu 12 miesięcy wyniesie ok. 42 000 godzin.
3. Zamawiający wymaga aby Personel Wykonawcy liczył 16 pracowników zatrudnionych każdego dnia pracy.
4. Wykonawca jest zobowiązany dokonać zmiany ilości (redukcji bądź zwiększenia) osób personelu na wniosek Zamawiającego w terminie 48 godzin od daty otrzymania żądania.
5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji listę członków Personelu Wykonawcy, których wyznaczył do realizacji usług określonych w danym Zleceniu, w terminie 48 godzin od daty otrzymania zlecenia.
6. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń do którejkolwiek z osób - Wykonawca jest zobowiązany przedstawić propozycję nowej osoby, w terminie 24 godzin od daty otrzymania zastrzeżeń - nowy pracownik rozpoczyna pracę nie później niż 24 godziny od daty otrzymania akceptacji.
7. Kod CPV - 79610000-3, 79620000-6

III. Realizacja przedmiotu zamówienia

1. Członkowie Personelu Wykonawcy, przed dopuszczeniem do realizacji poszczególnych usług, zobowiązani są do okazania Zamawiającemu dowodu tożsamości. Zamawiający zastrzega,
że jakakolwiek niezgodność danych podanych w dowodzie tożsamości z danymi wskazanymi
w liście, o której mowa w pkt. VI ppkt. 1 niniejszego OPZ, lub też odmowa okazania dowodu tożsamości spowoduje cofnięcie zgody Zamawiającego na przystąpienie przez członka personelu Wykonawcy do realizacji prac.
2. Przedmiot Umowy będzie realizowany przez Personel Wykonawcy w dni robocze
w następujących godzinach: rozpoczęcie: 7:00 zakończenie: 17:00 przy założeniu pracy dla jednego Członka Personelu maksymalnie 10 godzin dziennie W przypadku mniejszego wymiaru czasu pracy (poniżej 10 godzin dziennie) godziny rozpoczęcia i zakończenia podlegają obustronnym ustaleniom.
3. W przypadku wykonywania pracy w dodatkowy dzień wolny od pracy warunki zatrudnienia oraz płacy ustalone będą ustalane każdorazowo.

IV. Wymagania organizacyjne

1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający zapewni bezpłatnie Wykonawcy narzędzia do należytego wykonywania przedmiotu Umowy.
2. Zamawiający na terenie zakładu posiada zaplecze socjalne z szatniami damskimi.
3. Zamawiający zastrzega sobie, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek zakupu odzieży roboczej dla zatrudnionych pracowników tj.:
a) spodnie robocze ochronne z kieszeniami (ogrodniczki),
b) bluza robocza letnia
c) bluza robocza zimowa ,
d) buty ochronne robocze,
e) koszulki bawełniane w ilości min. 2 szt. na osobę,
f) rękawice ochronne,
g) rękawice robocze gumowane,
h) czapki ochronne - lato, czapki zimowe,
i) kamizelki ostrzegawcze.
4. Jednocześnie na Wykonawcy spoczywa obowiązek wymiany/naprawy uszkodzonej części odzieży roboczej, dbania o jej czystość, a także dostosowania rozmiarów odzieży do poszczególnych osób personelu.
5. Zamawiający zastrzega sobie także, iż na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostarczania wody do picia w ilościach uzależnionych od potrzeb pracowników oraz warunków pogodowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
V. Zakres usług i prac

1. Usługi wykonywane przez Personel Wykonawcy obejmują m.in.:
a) ręczne sortowanie odpadów na linii sortowniczej w kabinach sortowniczych,
b) sortowanie odpadów według rodzaju wskazanego przez Personel Zamawiającego min. opakowania tetrapak, HDPE, PET (z rozróżnieniem na kolory), PP, aluminiowe, żelazne oraz zanieczyszczenia, folię (z rozróżnieniem na kolory), papier i tekturę, i umieszczanie ich w odpowiednich wsypach;
c) Personel Zamawiającego każdego dnia przed rozpoczęciem pracy wskaże Personelowi Wykonawcy rodzaj, jakość i ilość asortymentów wymaganych do wysortowania w danym dniu.
d) bieżące sprzątanie kabin sortowniczych, sprzątanie hali sortowni, placów do niej przylegających oraz terenu wokół zakładu.

VI. Wymagania, które powinien spełnić Wykonawca:
1. Zapewnienie 16 osób (członków Personelu Wykonawcy). Zamawiający wymaga na etapie realizacji umowy przedstawienia każdorazowo do akceptacji listę członków Personelu Wykonawcy wraz z:
• kserokopią dowodu osobistego,
• aktualnym oświadczeniem o niekaralności, podpisanym przez członka Personelu Wykonawcy, którego oświadczenie dotyczy - zgodnie z pkt. VII ppkt. 2 niniejszego OPZ,
• dokument potwierdzający legalność zatrudnienia, urząd pracy.
• potwierdzanie zgłoszenia Personelu Wykonawcy do ubezpieczeń druk ZUS ZUA - w terminie 7 dni od podpisania umowy
2. Musi wykazać kwotę obniżenia wpłaty na PFRON.
3. Zamawiający wymaga aby Koordynator Wykonawcy był do dyspozycji na terenie wykonywania usługi w ciągu 2 godz. od wezwania przez Zamawiającego.
4. Odprowadzanie za Personel Wykonawcy wszelkich składek ubezpieczeniowych, zaliczek na podatek dochodowy i innych wymaganych przepisami powszechnie obowiązującego prawa, oraz comiesięcznego przedkładania dokumentów potwierdzających dokonanie tych płatności.
5. Prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej poprzez (m.in. zapewnienie badań lekarskich i szczepień (jeśli są wymagane) szkoleń BHP, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sprawowanie nadzoru nad podpisywaniem listy obecności przez Personelowi Wykonawcy oraz innych wymaganych przepisami prawa)
6. Zapewnienie narzędzi do wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z przeszkoleniem członków Personelu z obsługi (zawartego w Tabeli 1 poniżej):
Tabela 1: Ilości i rodzaj narzędzi zapewnianych przez Wykonawcę
Lp. Sprzęt Minimalne wymagania techniczne Ilość
1. Telefon komórkowy Nielimitowane rozmowy i sms, obsługa mms min. 2 szt

VII. Wymagania, które musza spełniać członkowie Personelu Wykonawcy:

1. Znajomość języka polskiego na poziomie swobodnej komunikacji w mowie (każdy członek Personelu Wykonawcy musi swobodnie rozumieć polecenia w zakresie wykonywania przedmiotu Umowy),
2. Aktualne oświadczenie o niekaralności, w szczególności w zakresie przestępstw określonych w Kodeksie karnym w zakresie:
- przestępstw przeciwko ochronie informacji,
- przestępstw przeciwko mieniu,
- przestępstw przeciwko czci i nietykalności cielesnej,
(wymagane oświadczenie danego członka Personelu Wykonawcy na etapie realizacji umowy).
3. Dobra kondycja fizyczna - wykonywanie przedmiotu Umowy wymaga wysiłku fizycznego,
4. Szybkość w przyswajaniu wiedzy,
5. Szybkość oceny potrzeb,
6. Sumienność w wykonywaniu zadań,
7. Odporność na stres.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540173942-N-2019 z dnia: 2019-08-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540175069-N-2019 z dnia: 2019-08-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3. Opis przedmiotu zamówienia. I. Cel zamówienia Celem zamówienia jest usługa pracownicza do realizacji wyznaczonych zadań. II. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pracownicza polegająca na oddaniu przez Wykonawcę pracowników do wykonywania zadań związanych z realizacją usług: - sortowanie odpadów – wybieranie surowców wtórnych w kabinach sortowniczych na terenie Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów w Wałbrzychu przy ul. Beethovena 43, - wykonywanie prac porządkowych na terenie Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów w Wałbrzychu ul. Beethovena 43 i w obrębie tego zakładu. 2. Zamawiający szacuje iż liczba roboczogodzin przepracowanych w ciągu 12 miesięcy wyniesie ok. 42 000 godzin. 3. Zamawiający wymaga aby Personel Wykonawcy liczył 16 pracowników zatrudnionych każdego dnia pracy. 4. Wykonawca jest zobowiązany dokonać zmiany ilości (redukcji bądź zwiększenia) osób personelu na wniosek Zamawiającego w terminie 48 godzin od daty otrzymania żądania. 5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji listę członków Personelu Wykonawcy, których wyznaczył do realizacji usług określonych w danym Zleceniu, w terminie 48 godzin od daty otrzymania zlecenia. 6. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń do którejkolwiek z osób - Wykonawca jest zobowiązany przedstawić propozycję nowej osoby, w terminie 24 godzin od daty otrzymania zastrzeżeń - nowy pracownik rozpoczyna pracę nie później niż 24 godziny od daty otrzymania akceptacji. 7. Kod CPV - 79610000-3, 79620000-6 III. Realizacja przedmiotu zamówienia 1. Członkowie Personelu Wykonawcy, przed dopuszczeniem do realizacji poszczególnych usług, zobowiązani są do okazania Zamawiającemu dowodu tożsamości. Zamawiający zastrzega, że jakakolwiek niezgodność danych podanych w dowodzie tożsamości z danymi wskazanymi w liście, o której mowa w pkt. VI ppkt. 1 niniejszego OPZ, lub też odmowa okazania dowodu tożsamości spowoduje cofnięcie zgody Zamawiającego na przystąpienie przez członka personelu Wykonawcy do realizacji prac. 2. Przedmiot Umowy będzie realizowany przez Personel Wykonawcy w dni robocze w następujących godzinach: rozpoczęcie: 7:00 zakończenie: 17:00 przy założeniu pracy dla jednego Członka Personelu maksymalnie 10 godzin dziennie W przypadku mniejszego wymiaru czasu pracy (poniżej 10 godzin dziennie) godziny rozpoczęcia i zakończenia podlegają obustronnym ustaleniom. 3. W przypadku wykonywania pracy w dodatkowy dzień wolny od pracy warunki zatrudnienia oraz płacy ustalone będą ustalane każdorazowo. IV. Wymagania organizacyjne 1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający zapewni bezpłatnie Wykonawcy narzędzia do należytego wykonywania przedmiotu Umowy. 2. Zamawiający na terenie zakładu posiada zaplecze socjalne z szatniami damskimi. 3. Zamawiający zastrzega sobie, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek zakupu odzieży roboczej dla zatrudnionych pracowników tj.: a) spodnie robocze ochronne z kieszeniami (ogrodniczki), b) bluza robocza letnia c) bluza robocza zimowa , d) buty ochronne robocze, e) koszulki bawełniane w ilości min. 2 szt. na osobę, f) rękawice ochronne, g) rękawice robocze gumowane, h) czapki ochronne - lato, czapki zimowe, i) kamizelki ostrzegawcze. 4. Jednocześnie na Wykonawcy spoczywa obowiązek wymiany/naprawy uszkodzonej części odzieży roboczej, dbania o jej czystość, a także dostosowania rozmiarów odzieży do poszczególnych osób personelu. 5. Zamawiający zastrzega sobie także, iż na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostarczania wody do picia w ilościach uzależnionych od potrzeb pracowników oraz warunków pogodowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. V. Zakres usług i prac 1. Usługi wykonywane przez Personel Wykonawcy obejmują m.in.: a) ręczne sortowanie odpadów na linii sortowniczej w kabinach sortowniczych, b) sortowanie odpadów według rodzaju wskazanego przez Personel Zamawiającego min. opakowania tetrapak, HDPE, PET (z rozróżnieniem na kolory), PP, aluminiowe, żelazne oraz zanieczyszczenia, folię (z rozróżnieniem na kolory), papier i tekturę, i umieszczanie ich w odpowiednich wsypach; c) Personel Zamawiającego każdego dnia przed rozpoczęciem pracy wskaże Personelowi Wykonawcy rodzaj, jakość i ilość asortymentów wymaganych do wysortowania w danym dniu. d) bieżące sprzątanie kabin sortowniczych, sprzątanie hali sortowni, placów do niej przylegających oraz terenu wokół zakładu. VI. Wymagania, które powinien spełnić Wykonawca: 1. Zapewnienie 16 osób (członków Personelu Wykonawcy). Zamawiający wymaga na etapie realizacji umowy przedstawienia każdorazowo do akceptacji listę członków Personelu Wykonawcy wraz z: • kserokopią dowodu osobistego, • aktualnym oświadczeniem o niekaralności, podpisanym przez członka Personelu Wykonawcy, którego oświadczenie dotyczy - zgodnie z pkt. VII ppkt. 2 niniejszego OPZ, • dokument potwierdzający legalność zatrudnienia, urząd pracy. • potwierdzanie zgłoszenia Personelu Wykonawcy do ubezpieczeń druk ZUS ZUA - w terminie 7 dni od podpisania umowy 2. Musi wykazać kwotę obniżenia wpłaty na PFRON. 3. Zamawiający wymaga aby Koordynator Wykonawcy był do dyspozycji na terenie wykonywania usługi w ciągu 2 godz. od wezwania przez Zamawiającego. 4. Odprowadzanie za Personel Wykonawcy wszelkich składek ubezpieczeniowych, zaliczek na podatek dochodowy i innych wymaganych przepisami powszechnie obowiązującego prawa, oraz comiesięcznego przedkładania dokumentów potwierdzających dokonanie tych płatności. 5. Prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej poprzez (m.in. zapewnienie badań lekarskich i szczepień (jeśli są wymagane) szkoleń BHP, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sprawowanie nadzoru nad podpisywaniem listy obecności przez Personelowi Wykonawcy oraz innych wymaganych przepisami prawa) 6. Zapewnienie narzędzi do wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z przeszkoleniem członków Personelu z obsługi (zawartego w Tabeli 1 poniżej): Tabela 1: Ilości i rodzaj narzędzi zapewnianych przez Wykonawcę Lp. Sprzęt Minimalne wymagania techniczne Ilość 1. Telefon komórkowy Nielimitowane rozmowy i sms, obsługa mms min. 2 szt VII. Wymagania, które musza spełniać członkowie Personelu Wykonawcy: 1. Znajomość języka polskiego na poziomie swobodnej komunikacji w mowie (każdy członek Personelu Wykonawcy musi swobodnie rozumieć polecenia w zakresie wykonywania przedmiotu Umowy), 2. Aktualne oświadczenie o niekaralności, w szczególności w zakresie przestępstw określonych w Kodeksie karnym w zakresie: - przestępstw przeciwko ochronie informacji, - przestępstw przeciwko mieniu, - przestępstw przeciwko czci i nietykalności cielesnej, (wymagane oświadczenie danego członka Personelu Wykonawcy na etapie realizacji umowy). 3. Dobra kondycja fizyczna - wykonywanie przedmiotu Umowy wymaga wysiłku fizycznego, 4. Szybkość w przyswajaniu wiedzy, 5. Szybkość oceny potrzeb, 6. Sumienność w wykonywaniu zadań, 7. Odporność na stres.
W ogłoszeniu powinno być:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3. 1. Opis przedmiotu zamówienia.
I. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest usługa pracownicza do realizacji wyznaczonych zadań.
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pracownicza polegająca na oddaniu przez Wykonawcę pracowników do wykonywania zadań związanych z realizacją usług:
- sortowanie odpadów – wybieranie surowców wtórnych w kabinach sortowniczych na terenie Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów w Wałbrzychu przy ul. Beethovena 43,
- wykonywanie prac porządkowych na terenie Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów
w Wałbrzychu ul. Beethovena 43 i w obrębie tego zakładu.
2. Zamawiający szacuje iż liczba roboczogodzin przepracowanych w ciągu 12 miesięcy wyniesie ok. 42 000 godzin.
3. Zamawiający wymaga aby Personel Wykonawcy liczył 16 pracowników zatrudnionych każdego dnia pracy.
4. Wykonawca jest zobowiązany dokonać zmiany ilości (redukcji) osób personelu na wniosek Zamawiającego w terminie 48 godzin od daty otrzymania żądania.
5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji listę członków Personelu Wykonawcy, których wyznaczył do realizacji usług określonych w danym Zleceniu, w terminie 48 godzin od daty otrzymania zlecenia.
6. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń do którejkolwiek z osób - Wykonawca jest zobowiązany przedstawić propozycję nowej osoby, w terminie 24 godzin od daty otrzymania zastrzeżeń - nowy pracownik rozpoczyna pracę nie później niż 24 godziny od daty otrzymania akceptacji.
7. Kod CPV - 79610000-3, 79620000-6
III. Realizacja przedmiotu zamówienia
1. Członkowie Personelu Wykonawcy, przed dopuszczeniem do realizacji poszczególnych usług, zobowiązani są do okazania Zamawiającemu dowodu tożsamości. Zamawiający zastrzega,
że jakakolwiek niezgodność danych podanych w dowodzie tożsamości z danymi wskazanymi
w liście, o której mowa w pkt. VI ppkt. 1 niniejszego OPZ, lub też odmowa okazania dowodu tożsamości spowoduje cofnięcie zgody Zamawiającego na przystąpienie przez członka personelu Wykonawcy do realizacji prac.
2. Przedmiot Umowy będzie realizowany przez Personel Wykonawcy w dni robocze
w następujących godzinach: rozpoczęcie: 7:00 zakończenie: 17:00 przy założeniu pracy dla jednego Członka Personelu maksymalnie 10 godzin dziennie W przypadku mniejszego wymiaru czasu pracy (poniżej 10 godzin dziennie) godziny rozpoczęcia i zakończenia podlegają obustronnym ustaleniom.
3. W przypadku wykonywania pracy w dodatkowy dzień wolny od pracy warunki zatrudnienia oraz płacy ustalone będą ustalane każdorazowo.
IV. Wymagania organizacyjne
1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający zapewni bezpłatnie Wykonawcy narzędzia do należytego wykonywania przedmiotu Umowy.
2. Zamawiający na terenie zakładu posiada zaplecze socjalne z szatniami damskimi.
3. Zamawiający zastrzega sobie, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek zakupu odzieży roboczej dla zatrudnionych pracowników tj.:
a) spodnie robocze ochronne z kieszeniami (ogrodniczki),
b) bluza robocza letnia
c) bluza robocza zimowa ,
d) buty ochronne robocze,
e) koszulki bawełniane w ilości min. 2 szt. na osobę,
f) rękawice ochronne,
g) rękawice robocze gumowane,
h) czapki ochronne - lato, czapki zimowe,
i) kamizelki ostrzegawcze.
4. Jednocześnie na Wykonawcy spoczywa obowiązek wymiany/naprawy uszkodzonej części odzieży roboczej, dbania o jej czystość, a także dostosowania rozmiarów odzieży do poszczególnych osób personelu.
5. Zamawiający zastrzega sobie także, iż na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostarczania wody do picia w ilościach uzależnionych od potrzeb pracowników oraz warunków pogodowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
V. Zakres usług i prac
1. Usługi wykonywane przez Personel Wykonawcy obejmują m.in.:
a) ręczne sortowanie odpadów na linii sortowniczej w kabinach sortowniczych,
b) sortowanie odpadów według rodzaju wskazanego przez Personel Zamawiającego min. opakowania tetrapak, HDPE, PET (z rozróżnieniem na kolory), PP, aluminiowe, żelazne oraz zanieczyszczenia, folię (z rozróżnieniem na kolory), papier i tekturę, i umieszczanie ich w odpowiednich wsypach;
c) Personel Zamawiającego każdego dnia przed rozpoczęciem pracy wskaże Personelowi Wykonawcy rodzaj, jakość i ilość asortymentów wymaganych do wysortowania w danym dniu.
d) bieżące sprzątanie kabin sortowniczych, sprzątanie hali sortowni, placów do niej przylegających oraz terenu wokół zakładu.
VI. Wymagania, które powinien spełnić Wykonawca:
1. Zapewnienie 16 osób (członków Personelu Wykonawcy). Zamawiający wymaga na etapie realizacji umowy przedstawienia każdorazowo do akceptacji listę członków Personelu Wykonawcy wraz z:
• kserokopią dowodu osobistego,
• aktualnym oświadczeniem o niekaralności, podpisanym przez członka Personelu Wykonawcy, którego oświadczenie dotyczy - zgodnie z pkt. VII ppkt. 2 niniejszego OPZ,
• dokument potwierdzający legalność zatrudnienia, urząd pracy.
• potwierdzanie zgłoszenia Personelu Wykonawcy do ubezpieczeń druk ZUS ZUA - w terminie 7 dni od podpisania umowy
2. Musi wykazać kwotę obniżenia wpłaty na PFRON.
3. Zamawiający wymaga aby Koordynator Wykonawcy był do dyspozycji na terenie wykonywania usługi w ciągu 2 godz. od wezwania przez Zamawiającego.
4. Odprowadzanie za Personel Wykonawcy wszelkich składek ubezpieczeniowych, zaliczek na podatek dochodowy i innych wymaganych przepisami powszechnie obowiązującego prawa, oraz comiesięcznego przedkładania dokumentów potwierdzających dokonanie tych płatności.
5. Prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej poprzez (m.in. zapewnienie badań lekarskich i szczepień (jeśli są wymagane) szkoleń BHP, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sprawowanie nadzoru nad podpisywaniem listy obecności przez Personelowi Wykonawcy oraz innych wymaganych przepisami prawa)
6. Zapewnienie narzędzi do wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z przeszkoleniem członków Personelu z obsługi (zawartego w Tabeli 1 poniżej):
Tabela 1: Ilości i rodzaj narzędzi zapewnianych przez Wykonawcę
Lp. Sprzęt Minimalne wymagania techniczne Ilość
1. Telefon komórkowy Nielimitowane rozmowy i sms, obsługa mms min. 2 szt
VII. Wymagania, które musza spełniać członkowie Personelu Wykonawcy:
1. Znajomość języka polskiego na poziomie swobodnej komunikacji w mowie (każdy członek Personelu Wykonawcy musi swobodnie rozumieć polecenia w zakresie wykonywania przedmiotu Umowy),
2. Aktualne oświadczenie o niekaralności, w szczególności w zakresie przestępstw określonych w Kodeksie karnym w zakresie:
- przestępstw przeciwko ochronie informacji,
- przestępstw przeciwko mieniu,
- przestępstw przeciwko czci i nietykalności cielesnej,
(wymagane oświadczenie danego członka Personelu Wykonawcy na etapie realizacji umowy).
3. Dobra kondycja fizyczna - wykonywanie przedmiotu Umowy wymaga wysiłku fizycznego,
4. Szybkość w przyswajaniu wiedzy,
5. Szybkość oceny potrzeb,
6. Sumienność w wykonywaniu zadań,
7. Odporność na stres.
branża Praca
kody CPV 79610000, 79620000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin