Przetarg 10057996 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej -...

   
Analizuj Zamówienie 10057996
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2023-11-03
przedmiot ogłoszenia
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - budynki szkolne na terenie gminy Jaworzyna Śląska

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest wykonanie robót termomodernizac
yjnych oraz prac remontowych budynku szkoły podstawowej w Starym Jaworowie. 2. Parametry obiektu:1) Powierzchnia użytkowa – 1 680,62 m22) Powierzchnia zabudowy – 1130 m23) Kubatura całkowita – 10 025,50 m34) Budynek częściowo podpiwniczony o powierzchni podpiwniczenia – 85,33 m23. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) przygotowanie terenu pod wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz remontowych;2) prace rozbiórkowe3) wykonanie izolacji ścian fundamentowych4) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm w części obiektu zgodnie z załączoną dokumentacją projektową5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej6) wykonanie nowych tynków elewacyjnych (wykonanie nowej elewacji w części obiektu zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz naprawa uszkodzeń na elewacji wraz z malowaniem elewacji w pozostałej części budynku)7) wykonanie opasek wokół budynku8) elewacje do wysokości parapetów pierwszego rzędu okien zabezpieczyć poprzez zastosowanie środków anty-graffiti9) wykonanie instalacji fotowoltaicznej a dachu budynku10) wykonanie instalacji zasilania odbiorników ciepła – pompy ciepła i kotła elektrycznego11) wykonanie nowego złącza kablowo pomiarowego na elewacji budynku12) wykonanie nowej rozdzielnicy elektrycznej13) wykonanie instalacji wyłączenia pożarowego14) wykonanie instalacji odgromowej budynku15) wykonanie instalacji uziemiającej16) wykonanie instalacji ogrzewania budynku wraz z montażem grzejników oraz nowego źródła ciepła pompy ciepła (3 szt.) oraz kotła elektrycznegoPowyższy zakres jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego SWZ (projekt remontu, projekt wykonawczy branża architektura, branża sanitarna, branża elektryczna, audyt energetyczny).4. Zakres zamówienia obejmuje również prace remontowe nie uwzględnione w dokumentacji projektowej, ale szczegółowo określone w załączonych do SWZ przedmiarach robót, m.in.:1) Remont sali gimnastycznej poprzez wykonanie m.in. uzupełnienia tynków ścian i sufitów, gruntowanie podłoży, dwukrotne malowanie ścian, wymiana kratek wentylacyjnych2) Remont łazienek poprzez rozebranie ścianek działowych, rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie tynków na ścianach, malowanie ścian i sufitów, wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzkę, wykonanie nowej posadzki z płytek gress, ułożenie płytek ściennych, wymiana kratek wentylacyjnych, montaż ścianek HPL3) Remont korytarzy na parterze i I piętrze w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie4) Remont sal lekcyjnych i biurowych w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie5) Wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych, klas edukacyjnych i sanitariatów z uwzględnieniem poszerzenia otworu drzwiowego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych 6) Wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych wraz z obudową pionów płytami gk7) Wykonanie nowej instalacji wodociągowej w pomieszczeniach sanitarnych 8) Montaż/wymiana umywalek, ustępów, pisuarów oraz poręczy dla niepełnosprawnych i montaż nowych baterii umywalkowych i natryskowych9) Wymiana podgrzewaczy umywalkowych oraz bojlera pionowego ciśnieniowegoPowyższy zakres jest szczegółowo opisany w załączonych przedmiarach do niniejszego SWZ.5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:- zapewnienie kierownika robót w każdej z branż- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego- organizację terenu robót- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.6. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową w zakresie termomodernizacji budynku oraz przedmiar robót w zakresie prac remontowych poza dokumentacją.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz prac remontowych budynku szkoły podstawowej w Pastuchowie. 2. Parametry obiektu:1) Powierzchnia użytkowa – 1 511,83 m22) Powierzchnia zabudowy – 1439,60 m23) Kubatura całkowita – 7 732,3 m34) Budynek częściowo podpiwniczony o powierzchni podpiwniczenia – 104,30 m23. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) przygotowanie terenu pod wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz remontowych2) prace rozbiórkowe3) wykonanie izolacji ścian fundamentowych4) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm 5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej6) docieplenie dachu7) nadbudowa kominów i attyki8) wykonanie nowych blaszanych czap kominowych9) wykonanie nowych obróbek blacharskich10) wymiana a rynien i rur spustowych11) wymiana pokrycia daszku nad wejściami 12) wykonanie nowych tynków elewacyjnych (wykonanie nowej elewacji)13) wykonanie opaski żwirowej wokół budynku14) elewacje do wysokości parapetów pierwszego rzędu okien zabezpieczyć poprzez zastosowanie środków anty-graffiti15) wykonanie instalacji fotowoltaicznej a dachu budynku16) wykonanie instalacji zasilania odbiorników ciepła – pompy ciepła i kotła elektrycznego17) wykonanie nowego złącza kablowo pomiarowego na elewacji budynku18) wykonanie nowej rozdzielnicy elektrycznej19) wykonanie instalacji wyłączenia pożarowego20) wykonanie instalacji odgromowej budynku21) wykonanie instalacji uziemiającej22) wykonanie instalacji ogrzewania budynku wraz z montażem grzejników oraz nowego źródła ciepła pompy ciepła (3 szt.) oraz kotła elektrycznegoPowyższy zakres jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego SWZ (projekt remontu, projekt wykonawczy branża architektura, branża sanitarna, branża elektryczna, audyt energetyczny).4. Zakres zamówienia obejmuje również prace remontowe nie uwzględnione w dokumentacji projektowej, ale szczegółowo określone w załączonych do SWZ przedmiarach robót, m.in.:1) Remont sali gimnastycznej poprzez wykonanie m.in. uzupełnienia tynków ścian i sufitów, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku z gipsu szpachlowego na sianach i sufitach, dwukrotne malowanie ścian, wymiana kratek wentylacyjnych2) Remont łazienek poprzez rozebranie ścianek działowych, rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie tynków na ścianach, malowanie ścian i sufitów, wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzkę, wykonanie nowej posadzki z płytek gress, ułożenie płytek ściennych, wymiana kratek wentylacyjnych, montaż ścianek HPL3) Remont korytarzy na parterze, I i II piętrze w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie4) Remont sal lekcyjnych i biurowych w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie5) Wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych, klas edukacyjnych i sanitariatów z uwzględnieniem poszerzenia otworu drzwiowego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych 6) Wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych wraz z obudową pionów płytami gk7) Wykonanie nowej instalacji wodociągowej w pomieszczeniach sanitarnych 8) Montaż/wymiana umywalek, ustępów, pisuarów oraz poręczy dla niepełnosprawnych i montaż nowych baterii umywalkowych i natryskowych9) Wymiana podgrzewaczy umywalkowych oraz bojlera pionowego ciśnieniowego10) Wymiana okładzin posadzek na wykładzinę PCV kondygnacja parteru, kondygnacja I i II piętra budynku starego szkoły wraz z wykonaniem warstwy wyrównującejPowyższy zakres jest szczegółowo opisany w załączonych przedmiarach do niniejszego SWZ.5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:- zapewnienie kierownika robót w każdej z branż- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego- organizację terenu robót- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawai inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.6. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową w zakresie termomodernizacji budynku oraz przedmiar robót w zakresie prac remontowych poza dokumentacją.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz prac remontowych budynku szkoły podstawowej przy ulicy Jana Pawła II 16 w Jaworzynie Śląskiej.2. Parametry obiektu:1) Powierzchnia użytkowa – 2 430,66 m22) Powierzchnia zabudowy – 1 369 m23) Kubatura całkowita – 12 309 m34) Budynek częściowo podpiwniczony o powierzchni podpiwniczenia – 477,99 m23. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) przygotowanie terenu pod wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz remontowych;2) prace rozbiórkowe3) wykonanie izolacji ścian fundamentowych4) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm 5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej6) docieplenie dachu7) nadbudowa kominów i attyki8) tynkowanie kominów i attyki9) wykonanie nowych blaszanych czap kominowych10) wykonanie nowych obróbek blacharskich11) wymiana rynien i rur spustowych12) wymiana pokrycia daszku nad wejściami13) wykonanie nowych tynków elewacyjnych (wykonanie nowej elewacji)14) wykonanie opasek żwirowych wokół budynku15) elewacje do wysokości parapetów pierwszego rzędu okien zabezpieczyć poprzez zastosowanie środków anty-graffiti16) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku17) wykonanie nowej rozdzielnicy elektrycznej18) wykonanie instalacji wyłączenia pożarowego19) wykonanie instalacji odgromowej budynku20) wykonanie instalacji uziemiającej21) wykonanie instalacji ogrzewania budynku wraz z montażem grzejników Powyższy zakres jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego SWZ (projekt remontu, projekt wykonawczy branża architektura, branża sanitarna, branża elektryczna, audyt energetyczny).4. Zakres zamówienia obejmuje również prace remontowe nie uwzględnione w dokumentacji projektowej, ale szczegółowo określone w załączonych do SWZ przedmiarach robót, m.in.:1) Remont sali gimnastycznej poprzez wykonanie m.in. uzupełnienia tynków ścian i sufitów, gruntowanie podłoży, dwukrotne malowanie ścian, wymiana kratek wentylacyjnych2) Remont łazienek poprzez rozebranie ścianek działowych, rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie tynków na ścianach, malowanie ścian i sufitów, wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzkę, wykonanie nowej posadzki z płytek gress, ułożenie płytek ściennych, wymiana kratek wentylacyjnych, montaż ścianek HPL3) Remont korytarzy na parterze, I i II piętrze w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie4) Remont sal lekcyjnych i biurowych w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie5) Wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych, klas edukacyjnych i sanitariatów z uwzględnieniem poszerzenia otworu drzwiowego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych 6) Wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych wraz z obudową pionów płytami gk7) Wykonanie nowej instalacji wodociągowej w pomieszczeniach sanitarnych 8) Montaż/wymiana umywalek, ustępów, pisuarów oraz poręczy dla niepełnosprawnych i montaż nowych baterii umywalkowych i natryskowych9) Wymiana podgrzewaczy umywalkowych oraz bojlera pionowego ciśnieniowegoPowyższy zakres jest szczegółowo opisany w załączonych przedmiarach do niniejszego SWZ.5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:- zapewnienie kierownika robót w każdej z branż- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego- organizację terenu robót- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawai inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.6. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową w zakresie termomodernizacji budynku oraz przedmiar robót w zakresie prac remontowych poza dokumentacją.

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia dla części 4 jest wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz prac remontowych budynku szkoły podstawowej przy ulicy Jana Pawła II 16 w Jaworzynie Śląskiej.2. Parametry obiektu:1) Powierzchnia użytkowa – 1 842,57 m22) Powierzchnia zabudowy – 559 m23) Kubatura całkowita – 7 877 m34) Budynek częściowo podpiwniczony o powierzchni podpiwniczenia – 265,60 m23. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) przygotowanie terenu pod wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz remontowych;2) prace rozbiórkowe3) ocieplenie ściany frontowej tynkiem ciepłochronnym4) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem oprócz elewacji frontowej5) oczyszczenie i impregnacja istniejącego cokołu wokół budynku 6) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej7) docieplenie dachu i wymiana pokrycia dachu8) tynkowanie kominów i attyki9) wykonanie nowych czap kominowych10) wykonanie nowych obróbek blacharskich11) wymiana rynien i rur spustowych12) wymiana pokrycia daszku nad wejściami13) wykonanie żwirowej opaski wokół budynku14) wykonanie nowych tynków elewacyjnych (wykonanie nowej elewacji)15) elewacje do wysokości parapetów pierwszego rzędu okien zabezpieczyć poprzez zastosowanie środków anty-graffiti16) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku17) wykonanie nowej rozdzielnicy elektrycznej18) wykonanie instalacji wyłączenia pożarowego19) wykonanie instalacji odgromowej budynku20) wykonanie instalacji uziemiającej21) wykonanie instalacji ogrzewania budynku wraz z montażem grzejników oraz wymiana kotłów gazowych na nowePowyższy zakres jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego SWZ (projekt remontu, projekt wykonawczy branża architektura, branża sanitarna, branża elektryczna, audyt energetyczny).4. Zakres zamówienia obejmuje również prace remontowe nie uwzględnione w dokumentacji projektowej, ale szczegółowo określone w załączonych do SWZ przedmiarach robót, m.in.:1) Remont łazienek poprzez rozebranie ścianek działowych, rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie tynków na ścianach, malowanie ścian i sufitów, wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzkę, wykonanie nowej posadzki z płytek gress, ułożenie płytek ściennych, wymiana kratek wentylacyjnych, montaż ścianek HPL2) Remont korytarzy na parterze, I piętro w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie3) Remont sal lekcyjnych i biurowych w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie4) Wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych, klas edukacyjnych i sanitariatów z uwzględnieniem poszerzenia otworu drzwiowego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych 5) Wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych wraz z obudową pionów płytami gk6) Wykonanie nowej instalacji wodociągowej w pomieszczeniach sanitarnych 7) Montaż/wymiana umywalek, ustępów, pisuarów oraz poręczy dla niepełnosprawnych i montaż nowych baterii umywalkowych i natryskowych8) Wymiana podgrzewaczy umywalkowych oraz bojlera pionowego ciśnieniowegoPowyższy zakres jest szczegółowo opisany w załączonych przedmiarach do niniejszego SWZ.5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:- zapewnienie kierownika robót w każdej z branż- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego- organizację terenu robót- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawai inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.6. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową w zakresie termomodernizacji budynku oraz przedmiar robót w zakresie prac remontowych poza dokumentacją.

IGK.271.15.2023


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2023/BZP 00476711/01 z dnia: 2023-11-06
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.10. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:

Po zmianie:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.10. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.10. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.10. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert (Część 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia dla części 4 jest wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz prac remontowych budynku szkoły podstawowej przy ulicy Jana Pawła II 16 w Jaworzynie Śląskiej.
2. Parametry obiektu:
1) Powierzchnia użytkowa – 1 842,57 m2
2) Powierzchnia zabudowy – 559 m2
3) Kubatura całkowita – 7 877 m3
4) Budynek częściowo podpiwniczony o powierzchni podpiwniczenia – 265,60 m2
3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) przygotowanie terenu pod wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz remontowych;
2) prace rozbiórkowe
3) ocieplenie ściany frontowej tynkiem ciepłochronnym
4) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem oprócz elewacji frontowej
5) oczyszczenie i impregnacja istniejącego cokołu wokół budynku
6) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
7) docieplenie dachu i wymiana pokrycia dachu
8) tynkowanie kominów i attyki
9) wykonanie nowych czap kominowych
10) wykonanie nowych obróbek blacharskich
11) wymiana rynien i rur spustowych
12) wymiana pokrycia daszku nad wejściami
13) wykonanie żwirowej opaski wokół budynku
14) wykonanie nowych tynków elewacyjnych (wykonanie nowej elewacji)
15) elewacje do wysokości parapetów pierwszego rzędu okien zabezpieczyć poprzez zastosowanie środków anty-graffiti
16) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku
17) wykonanie nowej rozdzielnicy elektrycznej
18) wykonanie instalacji wyłączenia pożarowego
19) wykonanie instalacji odgromowej budynku
20) wykonanie instalacji uziemiającej
21) wykonanie instalacji ogrzewania budynku wraz z montażem grzejników oraz wymiana kotłów gazowych na nowe
Powyższy zakres jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego SWZ (projekt remontu, projekt wykonawczy branża architektura, branża sanitarna, branża elektryczna, audyt energetyczny).
4. Zakres zamówienia obejmuje również prace remontowe nie uwzględnione w dokumentacji projektowej, ale szczegółowo określone w załączonych do SWZ przedmiarach robót, m.in.:
1) Remont łazienek poprzez rozebranie ścianek działowych, rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie tynków na ścianach, malowanie ścian i sufitów, wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzkę, wykonanie nowej posadzki z płytek gress, ułożenie płytek ściennych, wymiana kratek wentylacyjnych, montaż ścianek HPL
2) Remont korytarzy na parterze, I piętro w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie
3) Remont sal lekcyjnych i biurowych w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie
4) Wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych, klas edukacyjnych i sanitariatów z uwzględnieniem poszerzenia otworu drzwiowego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
5) Wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych wraz z obudową pionów płytami gk
6) Wykonanie nowej instalacji wodociągowej w pomieszczeniach sanitarnych
7) Montaż/wymiana umywalek, ustępów, pisuarów oraz poręczy dla niepełnosprawnych i montaż nowych baterii umywalkowych i natryskowych
8) Wymiana podgrzewaczy umywalkowych oraz bojlera pionowego ciśnieniowego
Powyższy zakres jest szczegółowo opisany w załączonych przedmiarach do niniejszego SWZ.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- zapewnienie kierownika robót w każdej z branż
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego
- organizację terenu robót
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową w zakresie termomodernizacji budynku oraz przedmiar robót w zakresie prac remontowych poza dokumentacją.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia dla części 4 jest wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz prac remontowych budynku szkoły podstawowej przy ulicy Mickiewicza 9-11 w Jaworzynie Śląskiej.
2. Parametry obiektu:
1) Powierzchnia użytkowa – 1 842,57 m2
2) Powierzchnia zabudowy – 559 m2
3) Kubatura całkowita – 7 877 m3
4) Budynek częściowo podpiwniczony o powierzchni podpiwniczenia – 265,60 m2
3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) przygotowanie terenu pod wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz remontowych;
2) prace rozbiórkowe
3) ocieplenie ściany frontowej tynkiem ciepłochronnym
4) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem oprócz elewacji frontowej
5) oczyszczenie i impregnacja istniejącego cokołu wokół budynku
6) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
7) docieplenie dachu i wymiana pokrycia dachu
8) tynkowanie kominów i attyki
9) wykonanie nowych czap kominowych
10) wykonanie nowych obróbek blacharskich
11) wymiana rynien i rur spustowych
12) wymiana pokrycia daszku nad wejściami
13) wykonanie żwirowej opaski wokół budynku
14) wykonanie nowych tynków elewacyjnych (wykonanie nowej elewacji)
15) elewacje do wysokości parapetów pierwszego rzędu okien zabezpieczyć poprzez zastosowanie środków anty-graffiti
16) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku
17) wykonanie nowej rozdzielnicy elektrycznej
18) wykonanie instalacji wyłączenia pożarowego
19) wykonanie instalacji odgromowej budynku
20) wykonanie instalacji uziemiającej
21) wykonanie instalacji ogrzewania budynku wraz z montażem grzejników oraz wymiana kotłów gazowych na nowe
Powyższy zakres jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego SWZ (projekt remontu, projekt wykonawczy branża architektura, branża sanitarna, branża elektryczna, audyt energetyczny).
4. Zakres zamówienia obejmuje również prace remontowe nie uwzględnione w dokumentacji projektowej, ale szczegółowo określone w załączonych do SWZ przedmiarach robót, m.in.:
1) Remont łazienek poprzez rozebranie ścianek działowych, rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie tynków na ścianach, malowanie ścian i sufitów, wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzkę, wykonanie nowej posadzki z płytek gress, ułożenie płytek ściennych, wymiana kratek wentylacyjnych, montaż ścianek HPL
2) Remont korytarzy na parterze, I piętro w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie
3) Remont sal lekcyjnych i biurowych w zakresie uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży, wykonanie tynku, malowanie
4) Wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych, klas edukacyjnych i sanitariatów z uwzględnieniem poszerzenia otworu drzwiowego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
5) Wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych wraz z obudową pionów płytami gk
6) Wykonanie nowej instalacji wodociągowej w pomieszczeniach sanitarnych
7) Montaż/wymiana umywalek, ustępów, pisuarów oraz poręczy dla niepełnosprawnych i montaż nowych baterii umywalkowych i natryskowych
8) Wymiana podgrzewaczy umywalkowych oraz bojlera pionowego ciśnieniowego
Powyższy zakres jest szczegółowo opisany w załączonych przedmiarach do niniejszego SWZ.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- zapewnienie kierownika robót w każdej z branż
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego
- organizację terenu robót
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową w zakresie termomodernizacji budynku oraz przedmiar robót w zakresie prac remontowych poza dokumentacją.



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2023/BZP 00554236/01 z dnia: 2023-12-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-01-03 08:00
Po zmianie:
2024-02-05 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-01-03 08:15
Po zmianie:
2024-02-05 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-02-01
Po zmianie:
2024-03-05



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00077070/01 z dnia: 2024-01-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-02-05 08:00
Po zmianie:
2024-03-15 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-02-05 08:15
Po zmianie:
2024-03-15 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-03-05
Po zmianie:
2024-04-13



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00239251/01 z dnia: 2024-03-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-15 08:00
Po zmianie:
2024-04-30 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-15 08:15
Po zmianie:
2024-04-30 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-13
Po zmianie:
2024-05-29



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00298771/01 z dnia: 2024-04-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-30 08:00
Po zmianie:
2024-05-17 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-30 08:15
Po zmianie:
2024-05-17 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-29
Po zmianie:
2024-06-15
branża Elewacje, termomodernizacje
podbranża termomodernizacja
kody CPV 42511110, 45000000, 45261215, 45310000, 45311100, 45312310, 45315700, 45317000, 45320000, 45330000, 45331100, 45410000, 45421000, 45442100, 45443000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin