Przetarg 10344404 - Usługa opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego 1...

   
Analizuj Zamówienie 10344404
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-22
przedmiot ogłoszenia
Usługa opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego 1 wykonania przebudowy Od. Med. Paliatywnej 2 wykonanie przebudowy budynku wolnostojącego na potrzeby Dz. Rehabilitacji wraz z traktem łąc
zącym

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej: PFU):Pakiet nr 1- wykonania przebudowy Oddziału Medycyny Paliatywnej w Szpitala w Makowie Podhalańskim.Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był komplety, umożliwiając Zamawiającemu przeprowadzenie postępowania na wyłonienia Wykonawcy w formule „zaprojektuj i wybuduj”.Przedmiot zamówienia musi zawierać wszystkie dane i wymagania niezbędne do zaprojektowania a następnie wykonania robót budowlanych.Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z:a) wymogami zawartymi w art. 103 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym,c) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowegod) innymi obowiązującymi przepisami,e) zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja musi spełniać wymogi określone w Ustawie pzp, w szczególności nie może zawierać rozwiązań, które mogą w jakikolwiek sposób powodować naruszenie przez Zamawiającego przepisów Prawa zamówień publicznych, w tym nie mogą utrudniać uczciwej konkurencji. Ponadto nie mogą zawierać wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że byłoby to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i nie można byłoby opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.Dokumentacja musi być przygotowana zgodnie z ustaleniami i wytycznymi Zamawiającego, a jej odbiór odbędzie się na podstawie protokołu. Spotkania robocze w miejscach objętych przebudową oraz uzgodniona i zatwierdzona przez rzeczoznawcę ds. bezpieczeństwa pożarowego i wymogów sanitarnych.Opracowania objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie papierowej w liczbie 3 egzemplarzy oraz w formie elektronicznej na płycie CD w formacie PDF oraz edytowalnej ( odpowiednio w formatach .dwg – część graficzna,.doc – część opisowa, xls – zestawienie kosztów zadania, zestawienie niezbędnego doposażenia i wymiany wyposażenia).

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej: PFU):Pakiet nr 2- wykonanie przebudowy budynku wolnostojącego na potrzeby Działu Rehabilitacji wraz z traktem łączącym ze Szpitalem w Suchej Beskidzkiej. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był komplety, umożliwiając Zamawiającemu przeprowadzenie postępowania na wyłonienia Wykonawcy w formule „zaprojektuj i wybuduj”.Przedmiot zamówienia musi zawierać wszystkie dane i wymagania niezbędne do zaprojektowania a następnie wykonania robót budowlanych.Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z:a) wymogami zawartymi w art. 103 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym,c) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowegod) innymi obowiązującymi przepisami,e) zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja musi spełniać wymogi określone w Ustawie pzp, w szczególności nie może zawierać rozwiązań, które mogą w jakikolwiek sposób powodować naruszenie przez Zamawiającego przepisów Prawa zamówień publicznych, w tym nie mogą utrudniać uczciwej konkurencji. Ponadto nie mogą zawierać wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że byłoby to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i nie można byłoby opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.Dokumentacja musi być przygotowana zgodnie z ustaleniami i wytycznymi Zamawiającego, a jej odbiór odbędzie się na podstawie protokołu. Spotkania robocze w miejscach objętych przebudową oraz uzgodniona i zatwierdzona przez rzeczoznawcę ds. bezpieczeństwa pożarowego i wymogów sanitarnych.Opracowania objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie papierowej w liczbie 3 egzemplarzy oraz w formie elektronicznej na płycie CD w formacie PDF oraz edytowalnej ( odpowiednio w formatach .dwg – część graficzna,.doc – część opisowa, xls – zestawienie kosztów zadania, zestawienie niezbędnego doposażenia i wymiany wyposażenia).

ZOZ.V.010/DZP/26/24
branża Projektowanie
podbranża projekt budowlany
kody CPV 71200000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin