Przetarg 10340166 - Usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej...

   
Analizuj Zamówienie 10340166 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-20
przedmiot ogłoszenia
Usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej 20-lecia Funduszy Europejskich na Mazowszu


Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu o charakterze wizerunkowym, ze środków Funduszy Europejskich dla Mazowsza, której celem jest podsumowanie zmian jakie zaszły na Mazowszu w związku z 20-leciem obecności Polski w Unii Europejskiej oraz pokazanie korzyści tych zmian dla różnych grup społecznych, w tym ze szczególnym uwzględnieniem młodzieży (klasy VI-VIII, średnia szkoła, studenci). Oprócz tego w ramach działań w Internecie i w social mediach mają być prowadzone działania promocyjne dotyczące naborów ogłaszanych w ramach obecnej perspektywy Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 i innych wydarzeń organizowanych przez Zamawiającego, m.in. konferencje, pikniki, 14 Forum Rozwoju Mazowsza. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania kampanii zgodnie z założeniami przedstawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej „OPZ”), w tym do: 1)wdrożenia koncepcji kreatywnej kampanii zaprezentowanej w Ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 2 do Umowy zgodnej z założeniami OPZ i potrzebami Zamawiającego, jak również opracowania w porozumieniu z Zamawiającym media planu; 2)opracowania harmonogramu prac dla wszystkich działań prowadzonych w trakcie realizacji kampanii od dnia podpisania umowy do jej zakończenia i harmonogramu produkcyjnego w przypadku realizacji filmów; 3)opracowania wszystkich wymaganych elementów identyfikacji wizualnej kampanii na podstawie koncepcji kreatywnej opracowanej przez Wykonawcę na etapie składania ofert, uwzględniającej uwagi i poprawki przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy; 4)opracowania, zaprojektowania, produkcji i emisji materiałów do kampanii na 20-lecie w UE w postaci: a.3 filmów 1-1,5 min. prezentujących poszczególne historie – dział V; b.emisji filmów w kinach zlokalizowanych na terenie Mazowsza– dział VIII; c.kroniki z 3 historiami, w których fundusze europejskie są głównym bohaterem i wniosły wiele pozytywnych zmian w przypadku Mazowsza i jego mieszkańców – dział IX;d.publikacji kroniki w postaci wrzutek (wkładek, insertów lub ew. wszywek w zależności od tego co oferuje wybrany tytuł) dodawanych do czasopism – dział IX; e.promocji filmów na Instagramie i na You Tube - dział VI i VII;f.produkcji i publikacji artykułów natywnych na portalach – dział X.A;g.produkcji i emisji banerów internetowych na portalach– dział X.B;h.kampania w wyszukiwarkach/na wynikach wyszukiwania – dział X.C;i.przeprowadzenia działań promocyjnych w social mediach, na profilach Zamawiającego – dział XI; 5)zakupu mediów, emisji/publikacji materiałów w poszczególnych mediach oraz bieżącego monitorowania realizacji poszczególnych części zamówienia, w tym zwłaszcza w zakresie realizacji zakładanych wskaźników mediowych; 6)bieżącego monitorowania realizacji poszczególnych części zamówienia, w tym zwłaszcza w zakresie realizacji zakładanych wskaźników mediowych, przy czym terminy emisji poszczególnych części składowych kampanii, o których mowa wyżej, będą ustalane przez Wykonawcę w harmonogramie realizacji kampanii i zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego; 7)Zamawiający musi przekazać raport z realizacji danego okresu umowy, który będzie podstawą do wystawienia Protokołu odbioru. W raportach mają znaleźć się informacje na temat tych części umowy, które zostały zrealizowane w danym okresie. Po każdym okresie Wykonawca musi przekazać na nośnikach elektronicznych wszystkie utwory wyprodukowane w ramach kampanii oraz majątkowe prawa autorskie, prawa pokrewne i prawa zależne do wszystkich treści powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy bez ograniczeń na wszystkich polach eksploatacji. Dodatkowo raport na koniec trwania umowy musi zawierać informacje o stopniu zrealizowania wszystkich wymaganych wskaźników:

WZP.331-1-13/24.U.WIPFE

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00260467/01 z dnia: 2024-03-26
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-05 10:00
Po zmianie:
2024-04-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-05 10:30
Po zmianie:
2024-04-12 10:30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00279528/01 z dnia: 2024-04-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-12 10:00
Po zmianie:
2024-04-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-12 10:30
Po zmianie:
2024-04-15 10:30
branża Kultura, sztuka, Usługi reklamowe
podbranża działalność kulturalna, akcje promocyjne
kody CPV 79341400, 92111250
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin