Przetarg 10381099 - Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców...

   
Analizuj Zamówienie 10381099 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-28
przedmiot ogłoszenia
Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju sz
kolnictwa zawodowego"

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołachwyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, zktórego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazanyw załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynkupracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnychpracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwolidostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie PrzedmiotuZamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).12. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacjązamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał wofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwytych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy zodpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołałsię zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązanyjest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu niemniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dlaWykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osóbwykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę napodstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy wsposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności(przez cały okres ich realizacji):a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywaćosobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunkuzatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawiestosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- niekrótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym daneosobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwiskozatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomieniawłaściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lubpodwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwegoinspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołachwyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, zktórego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazanyw załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynkupracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnychpracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwolidostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie PrzedmiotuZamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).12. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacjązamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał wofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwytych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy zodpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołałsię zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązanyjest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu niemniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dlaWykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osóbwykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę napodstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy wsposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności(przez cały okres ich realizacji):a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywaćosobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunkuzatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawiestosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- niekrótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym daneosobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwiskozatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomieniawłaściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lubpodwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwegoinspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołachwyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, zktórego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazanyw załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynkupracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnychpracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwolidostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie PrzedmiotuZamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).12. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacjązamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał wofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwytych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy zodpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołałsię zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązanyjest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu niemniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dlaWykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osóbwykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę napodstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy wsposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności(przez cały okres ich realizacji):a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywaćosobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunkuzatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawiestosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- niekrótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym daneosobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwiskozatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomieniawłaściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lubpodwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwegoinspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołachwyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, zktórego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazanyw załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynkupracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnychpracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwolidostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie PrzedmiotuZamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).12. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacjązamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał wofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwytych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy zodpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołałsię zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązanyjest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu niemniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dlaWykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osóbwykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę napodstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy wsposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności(przez cały okres ich realizacji):a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywaćosobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunkuzatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawiestosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- niekrótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym daneosobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwiskozatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomieniawłaściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lubpodwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwegoinspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.

DAZ-Z.272.15.2024
branża Przewóz osób, Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża wycieczki i wypoczynek
kody CPV 60170000, 60172000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin