Przetarg 7139405 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi na nieruchomościach...

   
Analizuj Zamówienie 7139405 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-06
przedmiot ogłoszenia
Usługi zarządzania zasobami leśnymi na nieruchomościach wchodzących w skład mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na teren
ie działania KOWR OT we Wrocławiu
Numer referencyjny: WRO.WOP.260.75.2019

Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi na nieruchomościach wchodzących w skład mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, zamówienie podzielono na trzy odrębne przedmioty zamówienia (części zamówienia).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Przedmiot 1 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi na nieruchomościach wchodzących w skład mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT Wrocław Sekcji Zamiejscowej w Legnicy
Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: górowskiego, głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego, miasta Legnica woj. dolnośląskie w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest: 1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do: a) prowadzenia i nadzór spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1614) oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1566) a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi; b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, c) udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień; d) przeprowadzania lustracji gruntów, o których mowa w pkt a) e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków. 2) w zakresie wyceny pozyskanego drewna do: a) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nieruchomościach Stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa b) szacunku brakarskiego i zakwalifikowanie drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności; c) pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowanej; d) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie „tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych; e) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własną kalkulację polegającą na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna. 3) w zakresie cechowania drewna do: a) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2018 r. poz. 2129) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna (Dz. U. Nr 36 poz. 201). b) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer. c) uzyskania świadectwa legalności pozyskania drewna; d) sporządzania spisu odbiorczego drewna. 4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do: a) spisania notatki na miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej; b) zgłoszenia na policję wykroczenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniającym. 5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu. 6) W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności - do sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica. b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 110 godzin miesięcznie. Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym. c) przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym. d) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w Sekcji Zamiejscowej w Legnicy, w tym: - wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową, - wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, - kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych. e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych. W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę. Zamawiający informuje, że średnio na miesiąc do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał trasę ok. 1500 km własnym środkiem transportu.

Część nr: 2 Nazwa: Przedmiot 2 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi na nieruchomościach wchodzących w skład mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT Wrocław Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy
Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: jaworskiego, ząbkowickiego wałbrzyskiego, miasta Wałbrzych, dzierżoniowskiego, świdnickiego kłodzkiego, woj. dolnośląskie w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest: 1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do: a) prowadzenia i nadzór spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1614) oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1566) a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi; b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, c) udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień; d) przeprowadzania lustracji gruntów, o których mowa w pkt a) e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków. 2) w zakresie wyceny pozyskanego drewna do: f) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nieruchomościach Stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa g) szacunku brakarskiego i zakwalifikowanie drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności; h) pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowanej; i) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie „tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych; j) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własną kalkulację polegającą na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna. 3) w zakresie cechowania drewna do: e) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2018 r. poz. 2129) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna (Dz. U. Nr 36 poz. 201). f) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer. g) uzyskania świadectwa legalności pozyskania drewna; h) sporządzania spisu odbiorczego drewna. 4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do: c) spisania notatki na miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej; d) zgłoszenia na policję wykroczenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniającym. 5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu. 6) W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności - do sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy, ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica . b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 90 godzin miesięcznie. Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym. c) przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym. d) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w Sekcji Zamiejscowej w Legnicy, w tym: - wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową, - wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, - kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych. e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych. W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę. Zamawiający informuje, że średnio na miesiąc do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał trasę ok. 1500 km własnym środkiem transportu.

Część nr: 3 Nazwa: Przedmiot 3 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi na nieruchomościach wchodzących w skład mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT Wrocław Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu
Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: milickiego, oleśnickiego, oławskiego, strzelińskiego wrocławskiego, M. Wrocław, średzkiego, trzebnickiego, wołowskiego, woj. dolnośląskie w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest: 1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do: a) prowadzenia i nadzór spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1614) oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1566) a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi; b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, c) udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień; d) przeprowadzania lustracji gruntów, o których mowa w pkt a) e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków. 2) w zakresie wyceny pozyskanego drewna do: k) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nieruchomościach Stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa l) szacunku brakarskiego i zakwalifikowanie drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności; m) pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowanej; n) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie „tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych; o) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własną kalkulację polegającą na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna. 3) w zakresie cechowania drewna do: i) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2018 r. poz. 2129) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna (Dz. U. Nr 36 poz. 201). j) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer. k) uzyskania świadectwa legalności pozyskania drewna; l) sporządzania spisu odbiorczego drewna. 4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do: e) spisania notatki na miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej; f) zgłoszenia na policję wykroczenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniającym. 5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu. 6) W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności - do sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, ul. Kunickiego 2, 54-616 Wrocław. b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 120 godzin miesięcznie. Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym. c) przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym. d) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w Sekcji Zamiejscowej w Legnicy, w tym: - wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową, - wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, - kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych. e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych. W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę. Zamawiający informuje, że średnio na miesiąc do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał trasę ok. 1500 km własnym środkiem transportu.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540240064-N-2019 z dnia: 2019-11-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2019-11-15, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2019-11-18, godzina: 09:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH-CZĘŚĆNR
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem
zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu
Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: górowskiego,
głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego, miasta Legnica woj. dolnośląskie w zakresie
nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług
związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości
wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem. W ramach realizacji usługi
Wykonawca zobowiązany jest: 1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do: a) prowadzenia i
nadzór spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki,
korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia
2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1614) oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. –
Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1566) a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi;
b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki
drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie komputerowym działającym w
siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, c) udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów
Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień; d) przeprowadzania lustracji
gruntów, o których mowa w pkt a) e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach
związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków. 2) w
zakresie wyceny pozyskanego drewna do: a) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew
rosnących na nieruchomościach Stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa b) szacunku
brakarskiego i zakwalifikowanie drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie oględzin
drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności; c) pomiaru dokonywanego za pomocą
średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowanej; d) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie
„tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też
na podstawie własnych wzorów empirycznych; e) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu
cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własną kalkulację polegającą na określeniu ceny drewna z
uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich
rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna. 3) w zakresie cechowania drewna do:
a) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U.
z 2018 r. poz. 2129) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z
dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do
cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna
(Dz. U. Nr 36 poz. 201). b) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie
ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich
będzie miała odrębny numer. c) uzyskania świadectwa legalności pozyskania drewna; d) sporządzania spisu
odbiorczego drewna. 4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do: a) spisania notatki na
miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia
dokumentacji fotograficznej; b) zgłoszenia na policję wykroczenia oraz udziału w postępowaniu
wyjaśniającym. 5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na
prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu. 6) W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności - do sporządzania
sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności
rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych. Warunki oraz terminy
realizacji przedmiotu zamówienia: a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia
będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220
Legnica. b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 110
godzin miesięcznie. Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym. c) przed wystawieniem
faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych
usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z
rozliczeniem godzinowym. d) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjnotechniczną
w Sekcji Zamiejscowej w Legnicy, w tym: - wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem
do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające
wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową, - wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z
świadczoną usługą, - kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów
źródłowych. e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach
umownych. W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla
Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę. Zamawiający
informuje, że średnio na miesiąc do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał trasę
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: górowskiego, głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego, miasta Legnica woj. dolnośląskie w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem.
W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest:
1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do:
a) prowadzenia i nadzór spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1614) oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1566) a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi;
b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy;
c) udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień;
d) przeprowadzania zleconych przez Zamawiającego lustracji gruntów, o których mowa w pkt a);
e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
2) w zakresie wyceny pozyskanego drewna do:
a) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nieruchomościach Stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa
b) szacunku brakarskiego i zakwalifikowanie drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności;
c) pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowanej;
d) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie „tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych;
e) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własną kalkulację polegającą na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna.
3) w zakresie cechowania drewna do:
a) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2018 r. poz. 2129) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna (Dz. U. Nr 36 poz. 201).
b) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer.
c) sporządzania dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.
d) sporządzania wykazu odbiorczego drewna.
4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do:
a) spisania notatki na miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej;
b) zgłoszenia na policję zaistniałego zdarzenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniającym.
5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu.
6) W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności - do sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych.
Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica.
b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze
110 godzin miesięcznie. Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym.
c) przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.
d) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w Sekcji Zamiejscowej w Legnicy, w tym:
- wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
- wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą,
- kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.
e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych.
W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę.
Zamawiający informuje, że średnio na miesiąc do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał trasę ok. 1500 km własnym środkiem transportu.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH-CZĘŚĆNR2
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem
zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu
Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: jaworskiego,
ząbkowickiego wałbrzyskiego, miasta Wałbrzych, dzierżoniowskiego, świdnickiego kłodzkiego, woj.
dolnośląskie w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących
lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach
nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w tym sporządzania pełnej
dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest: 1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do: a)
prowadzenia i nadzór spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw
dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z
ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1614) oraz ustawą
z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1566) a także odpowiednimi
przepisami wykonawczymi; b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie
gospodarki leśnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie
komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, c) udziału w kontrolach
prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień; d)
przeprowadzania lustracji gruntów, o których mowa w pkt a) e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem
Zabytków w sprawach związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru
zabytków. 2) w zakresie wyceny pozyskanego drewna do: f) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie
oględzin drzew rosnących na nieruchomościach Stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa g)
szacunku brakarskiego i zakwalifikowanie drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie
oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności; h) pomiaru dokonywanego za pomocą
średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowanej; i) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie
„tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też
na podstawie własnych wzorów empirycznych; j) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu
cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własną kalkulację polegającą na określeniu ceny drewna z
uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich
rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna. 3) w zakresie cechowania drewna do:
e) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U.
z 2018 r. poz. 2129) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z
dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do
cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna
(Dz. U. Nr 36 poz. 201). f) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie
ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich
będzie miała odrębny numer. g) uzyskania świadectwa legalności pozyskania drewna; h) sporządzania spisu
odbiorczego drewna. 4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do: c) spisania notatki na
miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia
dokumentacji fotograficznej; d) zgłoszenia na policję wykroczenia oraz udziału w postępowaniu
wyjaśniającym. 5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na
prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu
ich i rozliczeniu. 6) W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności - do sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności
rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych. Warunki oraz terminy
realizacji przedmiotu zamówienia: a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia
będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy, ul. Kliczkowska 28, 58-100
Świdnica . b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 90
godzin miesięcznie. Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym. c) przed wystawieniem
faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych
usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z
rozliczeniem godzinowym. d) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjnotechniczną
w Sekcji Zamiejscowej w Legnicy, w tym: - wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem
do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające
wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową, - wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z
świadczoną usługą, - kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów
źródłowych. e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach
umownych. W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla
Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę. Zamawiający
informuje, że średnio na miesiąc do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał trasę
ok. 1500 km własnym środkiem transportu.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: jaworskiego, ząbkowickiego wałbrzyskiego, miasta Wałbrzych, dzierżoniowskiego, świdnickiego kłodzkiego, woj. dolnośląskie w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem.
W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest:
1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do:
a) prowadzenia i nadzór spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1614) oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1566) a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi;
b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy;
c) udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień;
d) przeprowadzania zleconych przez Zamawiającego lustracji gruntów, o których mowa w pkt a);
e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
2) w zakresie wyceny pozyskanego drewna do:
a) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nieruchomościach Stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa
b) szacunku brakarskiego i zakwalifikowanie drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności;
c) pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowanej;
d) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie „tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych;
e) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własną kalkulację polegającą na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna.
3) w zakresie cechowania drewna do:
a) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2018 r. poz. 2129) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna (Dz. U. Nr 36 poz. 201).
b) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer.
c) sporządzania dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.
d) sporządzania wykazu odbiorczego drewna.
4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do:
a) spisania notatki na miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej;
b) zgłoszenia na policję zaistniałego zdarzenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniającym.
5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu.
6) W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności - do sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych.
Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy, ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica .
b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze
90 godzin miesięcznie. Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym.
c) przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.
d) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy, w tym:
- wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
- wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą,
- kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.
e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych.
W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę.
Zamawiający informuje, że średnio na miesiąc do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał trasę ok. 1500 km własnym środkiem transportu.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH-CZĘŚĆNR3
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem
zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu
Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: milickiego, oleśnickiego,
oławskiego, strzelińskiego wrocławskiego, M. Wrocław, średzkiego, trzebnickiego, wołowskiego, woj.
dolnośląskie w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących
lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach
nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w tym sporządzania pełnej
dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem. W ramach
realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest: 1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do: a) prowadzenia i nadzór spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw
dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z
ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1614) oraz ustawą
z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1566) a także odpowiednimi
przepisami wykonawczymi; b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie
gospodarki leśnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie
komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, c) udziału w kontrolach
prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień; d)
przeprowadzania lustracji gruntów, o których mowa w pkt a) e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem
Zabytków w sprawach związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru
zabytków. 2) w zakresie wyceny pozyskanego drewna do: k) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie
oględzin drzew rosnących na nieruchomościach Stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa l)
szacunku brakarskiego i zakwalifikowanie drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie
oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności; m) pomiaru dokonywanego za pomocą
średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowanej; n) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie
„tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też
na podstawie własnych wzorów empirycznych; o) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu
cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własną kalkulację polegającą na określeniu ceny drewna z
uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich
rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna. 3) w zakresie cechowania drewna do:
i) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U.
z 2018 r. poz. 2129) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z
dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do
cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna
(Dz. U. Nr 36 poz. 201). j) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie
ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich
będzie miała odrębny numer. k) uzyskania świadectwa legalności pozyskania drewna; l) sporządzania spisu
odbiorczego drewna. 4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do: e) spisania notatki na
miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia
dokumentacji fotograficznej; f) zgłoszenia na policję wykroczenia oraz udziału w postępowaniu
wyjaśniającym. 5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na
prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu
ich i rozliczeniu. 6) W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności - do sporządzania
sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych. Warunki oraz terminy
realizacji przedmiotu zamówienia: a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia
będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, ul. Kunickiego 2, 54-616
Wrocław. b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze 120
godzin miesięcznie. Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym. c) przed wystawieniem
faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych
usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z
rozliczeniem godzinowym. d) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjnotechniczną
w Sekcji Zamiejscowej w Legnicy, w tym: - wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem
do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające
wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową, - wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z
świadczoną usługą, - kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów
źródłowych. e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach
umownych. W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla
Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę. Zamawiający
informuje, że średnio na miesiąc do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał trasę
ok. 1500 km własnym środkiem transportu.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: milickiego, oleśnickiego, oławskiego, strzelińskiego wrocławskiego, M. Wrocław, średzkiego, trzebnickiego, wołowskiego, woj. dolnośląskie w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem.
W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest:
1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do:
a) prowadzenia i nadzór spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1614) oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1566) a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi;
b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu,
c) udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień;
d) przeprowadzania zleconych przez Zamawiającego lustracji gruntów, o których mowa w pkt a);
e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
2) w zakresie wyceny pozyskanego drewna do:
a) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nieruchomościach Stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa
b) szacunku brakarskiego i zakwalifikowanie drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności;
c) pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowanej;
d) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie „tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych;
e) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własną kalkulację polegającą na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna.
3) w zakresie cechowania drewna do:
a) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2018 r. poz. 2129) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna (Dz. U. Nr 36 poz. 201).
b) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer.
c) sporządzania dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.
d) sporządzania wykazu odbiorczego drewna.
4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do:
a) spisania notatki na miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej;
b) zgłoszenia na policję zaistniałego zdarzenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniającym.
5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu.
6) W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności - do sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych.
Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, ul. Kunickiego 2, 54-616 Wrocław.
b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze
120 godzin miesięcznie. Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym.
c) przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.
d) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, w tym:
- wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
- wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą,
- kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.
e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych.
W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę.
Zamawiający informuje, że średnio na miesiąc do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał trasę ok. 1500 km własnym środkiem transportu.
branża Leśnictwo, rolnictwo, hodowla
podbranża usługi związane z leśnictwem, rolnictwem
kody CPV 77231100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin