Przetarg 7611195 - „Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie...

   
Analizuj Zamówienie 7611195 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-27
przedmiot ogłoszenia
„Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2020/2021”
Numer referenc
yjny: ZDP-GIZ.2611.11.2020

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom.

UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach.

Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V).

Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r.

Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań.
UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1
Łosino – Barcino (główny ciąg) Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2
Słupsk – Możdżanowo - gr powiatu (główny ciąg) Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3
Duninowo – Pęplino – Bruskowo Wlk. (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4
Głobino- Dobieszewo - granica powiatu (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5
Dębnica Kaszub.-Podwilczyn- Darskowo (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6
Reblino – Wrząca (główny ciąg) Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7
Budowo – Krosnowo (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 8 Nazwa: Zadanie nr 8
Łysomice - Mielno (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 9 Nazwa: Zadanie nr 9
Darnowo – dr. woj. Nr 208 – gr. powiatu (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 10 Nazwa: Zadanie nr 10
Redzikowo - m-ść (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 11 Nazwa: Zadanie nr 11
USTKA (główny ciąg) Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 12 Nazwa: Zadanie nr 12
Smołdzino – Lubuczewo (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 13 Nazwa: Zadanie nr 13
Kluki – Smołdzino (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 14 Nazwa: Zadanie nr 14
Siemianice – Mrówczyno (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 15 Nazwa: Zadanie nr 15
Darżyno – Łupawa (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 16 Nazwa: Zadanie nr 16
Pobłocie – Potęgowo – dr kr Nr 6(główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 17 Nazwa: Zadanie nr 17
Bobrowniki – Stara Dąbrowa (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 18 Nazwa: Zadanie nr 18
Głuszyno - Głuszynko (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 19 Nazwa: Zadanie nr 19
Izbica – Główczyce (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 20 Nazwa: Zadanie nr 21
Grąbkowo – Runowo (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 21 Nazwa: Zadanie nr 22
Bobrowniki – Stara Dąbrowa (główny ciąg). Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 33 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. UWAGA – Zadanie nr 20 do ZUD będzie utrzymywane przez Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań.

Część nr: 22 Nazwa: Zadanie nr 23
Załadunek materiałów uszorstniających do likwidacji śliskości, pryzmowanie +mieszanie materiałów uszorstniających na placu składowym w Słupsku przy ul. Słonecznej 16e w godzinach porannych od godz.3.00 i popołudniowych w dniach, w których wystąpiła śliskość, wg potrzeb Zamawiającego

Część nr: 23 Nazwa: Zadanie nr 24
Załadunek materiałów uszorstniających do likwidacji śliskości na placu składowym w Główczycach - Klęcinko w godzinach porannych od godz.3.00 i popołudniowych w dniach, w których wystąpiła śliskość, wg potrzeb Zamawiającego

Część nr: 24 Nazwa: Zadanie nr 25-26
Dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku Usługi odśnieżania pługiem ciężkim na żądanie ZDP w przypadku intensywnych opadów wg potrzeb Zamawiającego Ciągnik o mocy powyżej 80 kM z napędem przednim szt. 2 Pług ciężki – szt. 2

Część nr: 25 Nazwa: Zadanie nr 27-29
Dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku Usługi odśnieżania koparko-ładowarką na żądanie ZDP w przypadku intensywnych opadów, wg potrzeb Zamawiającego Koparko – ładowarka – szt 3

Część nr: 26 Nazwa: 30-31
Dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach Usługi odśnieżania pługiem ciężkim na żądanie ZDP w przypadku intensywnych opadów. wg potrzeb Zamawiającego Pług stalowy czołowy, ciągnik o mocy powyżej 200 KM wraz z pługiem stalowym w kształcie litery V szt. , musi zapewnić Wykonawca - 2 szt sprzętu

Część nr: 26 Nazwa: 30-31
Dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach Usługi odśnieżania pługiem ciężkim na żądanie ZDP w przypadku intensywnych opadów. wg potrzeb Zamawiającego Pług stalowy czołowy, ciągnik o mocy powyżej 200 KM wraz z pługiem stalowym w kształcie litery V szt. , musi zapewnić Wykonawca - 2 szt sprzętu

Część nr: 27 Nazwa: 32-34
Dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach Usługi odśnieżania koparko-ładowarką na żądanie ZDP w przypadku intensywnych opadów. wg potrzeb Zamawiającego Koparko – ładowarka – szt 3


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540137062-N-2020 z dnia: 2020-07-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
W ogłoszeniu powinno być:
Rodzaj zamówienia: Usługi

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Rodzaj zamówienia: Usługi

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540143261-N-2020 z dnia: 2020-08-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-13, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-14, godzina: 10:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest:
Po zgłoszeniu przez domofon chęci złożenia oferty przez kuriera, listonosza, bądź osobiście, będzie ona odebrana przez osobę z sekretariatu w portierni na parterze siedziby Zamawiającego, Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, jednakże w wyznaczonym terminie złożenia oferty, nie później niż do dnia 13.08.2020 r. do godziny 10.00. Zamawiający otworzy oferty poprzez ogólnodostępną transmisję online, pod adresem internetowym: https://streamlabs.com/zdpslupsk1 Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13.08.2020 r. o godz. 10.15 w pokoju nr 17 Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e (sala konferencyjna). Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, informacje dotyczące cen ofert, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji oraz warunków płatności zawartych w ofercie.
W ogłoszeniu powinno być:
Po zgłoszeniu przez domofon chęci złożenia oferty przez kuriera, listonosza, bądź osobiście, będzie ona odebrana przez osobę z sekretariatu w portierni na parterze siedziby Zamawiającego, Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, jednakże w wyznaczonym terminie złożenia oferty, nie później niż do dnia 14.08.2020 r. do godziny 10.00. Zamawiający otworzy oferty poprzez ogólnodostępną transmisję online, pod adresem internetowym: https://streamlabs.com/zdpslupsk1 Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 14.08.2020 r. o godz. 10.15 w pokoju nr 17 Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e (sala konferencyjna). Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, informacje dotyczące cen ofert, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji oraz warunków płatności zawartych w ofercie.

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-14, godzina: 10:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Po zgłoszeniu przez domofon chęci złożenia oferty przez kuriera, listonosza, bądź osobiście, będzie ona odebrana przez osobę z sekretariatu w portierni na parterze siedziby Zamawiającego, Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, jednakże w wyznaczonym terminie złożenia oferty, nie później niż do dnia 14.08.2020 r. do godziny 10.00. Zamawiający otworzy oferty poprzez ogólnodostępną transmisję online, pod adresem internetowym: https://streamlabs.com/zdpslupsk1 Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 14.08.2020 r. o godz. 10.15 w pokoju nr 17 Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e (sala konferencyjna). Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, informacje dotyczące cen ofert, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji oraz warunków płatności zawartych w ofercie.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90620000, 90630000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin