Przetarg 10325004 - Usprawnienie obsługi pacjenta w SPZZOZ w Przasnyszu poprzez...

   
Analizuj Zamówienie 10325004
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-03-15
przedmiot ogłoszenia
Usprawnienie obsługi pacjenta w SPZZOZ w Przasnyszu poprzez modernizację infrastruktury sprzętowej i informatycznej

Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części:1) Część I - sprzęt
medyczny,  2) Część II - sprzęt informatyczny i oprogramowanie, 3) Część III - klimatyzatory.Każda z części obejmuje instalację oraz szkolenie z obsługi użytkowania urządzeń osób wskazanych przez Zamawiającego z chwilą uruchomienia sprzętu.Informacje o środkach komunikacji elektronicznej:1. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Paulina Zembrzuska – podinspektor ds. zamówień publicznych, email: zamowieniapubliczne@powiat-przasnysz.pl (Zamawiający nie dopuszcza kontaktu telefonicznego).2. Z wyłączeniem składania oferty, sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami będzie odbywać się przy zachowaniu następujących zasad: 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy SIDAS PZP, która dostępna jest pod adresem: https://sidaspzp.pl oraz poczty elektronicznej. Wykonawcy są zobowiązani do składania oświadczeń i innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się następującym oznaczeniem: WRP.272.3.1.2024. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zamowieniapubliczne@powiat-przasnysz.pl .5. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy SIDAS PZP (zakładka „Komunikacja”) jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 1 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Szczegółowe informacje w zakresie procedury zawarte zostały w SWZ.
WRP.272.3.1.1.2024

Zmiana z dnia 20.03.2024
Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana: 159494-2024
Główny powód zmiany: Aktualizacja informacji
10.1.
Zmiana
Identyfikator sekcji: LOT-0001
Identyfikator sekcji: LOT-0002
Identyfikator sekcji: LOT-0003
Opis zmian: Dla części II zamówienia (LOT-0002) punkt 5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia otrzymał następujące brzmienie: Kryterium: Rodzaj: Cena Nazwa: Cena Opis: W ramach kryterium Cena oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą punktów wynikającą z działania: C= Cmin/Cb x 60 gdzie, C – liczba punktów w kryterium cena zamówienia Cmin - cena oferty z najniższą ceną zamówienia Cb – cena oferty badanej zamówienia Waga (wartość procentowa, dokładna): 60 Kryterium: Rodzaj: Jakość Nazwa: Okres gwarancji jakości dla serwera Opis: W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości dla serwera” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą punktów wynikającą z działania: OGJS = OGJSb/OGJSmax x 20 gdzie, OGJS – liczba punktów w kryterium gwarancji dla poz. 1 części II zamówienia (serwer); OGJSb – oferowany Okres gwarancji jakości dla poz. 1 części II zamówienia OGJSmax – Najdłuższy Okres gwarancji jakości dla poz. 1 części II zamówienia spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu. Maksymalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 84 miesiące od daty dokonania ostatecznego 159494-2024 odbioru części II zamówienia Wydłużenie przez wykonawcę w ofercie maksymalnego okresu udzielonej gwarancji ponad 84 miesiące skutkować będzie tym, iż do oceny w zakresie tego kryterium zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie okres 84 miesięcy, jednak okres gwarancji będzie równy okresowi wskazanemu w ofercie Wykonawcy. Minimalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 60 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru II części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza skracania w ofercie minimalnego okresu udzielonej gwarancji. Tego rodzaju działanie wykonawcy skutkować będzie odrzuceniem jego oferty przez zamawiającego na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem przepisu art. 223 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. Waga (wartość procentowa, dokładna): 20 Kryterium: Rodzaj: Jakość Nazwa: Okres gwarancji jakości dla macierzy Opis: W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości dla macierzy” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą punktów wynikającą z działania: OGJM = OGJMb/OGJMmax x 20 gdzie, OGJM – liczba punktów w kryterium gwarancji dla poz. 2 części II zamówienia (macierz); OGJMb – oferowany Okres gwarancji jakości dla poz. 2 części II zamówienia OGJMmax – Najdłuższy Okres gwarancji jakości dla poz. 2 części II zamówienia spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu. Maksymalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 84 miesiące od daty dokonania ostatecznego odbioru części II zamówienia Wydłużenie przez wykonawcę w ofercie maksymalnego okresu udzielonej gwarancji ponad 84 miesiące skutkować będzie tym, iż do oceny w zakresie tego kryterium zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie okres 84 miesięcy, jednak okres gwarancji będzie równy okresowi wskazanemu w ofercie Wykonawcy. Minimalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 60 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru II części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza skracania w ofercie minimalnego okresu udzielonej gwarancji. Tego rodzaju działanie wykonawcy skutkować będzie odrzuceniem jego oferty przez zamawiającego na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem przepisu art. 223 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. Waga (wartość procentowa, dokładna): 20 Z uwagi na omyłkę, zamieszczone zostały niewłaściwe dokumenty zamówienia, tj. Opis przedmiotu zamówienia, formularz asortymentowo cenowy oraz formularz opisu przedmiotu oferty. W związku z powyższym, po opublikowaniu niniejszego ogłoszenia, opublikowane zostaną właściwe dokumenty. W związku z koniecznością dokonania zmian, zmianie uległ termin składania i otwarcia ofert oraz termin związania ofertą.
Dokumenty zamówienia zmieniono w dniu: 19/04/2024
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Medyczna, Wentylacja i klimatyzacja
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, sprzęt medyczny, urządzenia
kody CPV 30200000, 33100000, 39717000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin