Przetarg 7203822 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU CHODNIKÓW, ZATOK...

   
Analizuj Zamówienie 7203822 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-03
przedmiot ogłoszenia
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU CHODNIKÓW, ZATOK PARKINGOWYCH I RYNSZTOKÓW NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2020 R.
Numer referencyjny
: ZP.271.28.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości i porządku chodników, zatok parkingowych i rynsztoków na terenie miasta Ostróda:
1) Część 1- w części południowej;
2) Część 2- w części północnej.
2. Wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do używania takiego sprzętu, który nie spowoduje negatywnego wpływu na jakość i wymagany standard wykonywanych robót. Liczba i wydajność sprzętu powinny gwarantować należyte wykonanie prac, zgodnie z SIWZ.
2) Sprzęt użyty do realizacji usługi powinien być wyposażony w nowoczesne i estetyczne oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz środki łączności bezprzewodowej gwarantujący stały kontakt z dyżurnym.
3) Prędkość jazdy zamiatarki powinna być dostosowana do stopnia zabrudzenia oczyszczonej powierzchni w taki sposób, aby zapewnić należyte jej oczyszczenie.
4) Powierzchnie czyszczone mechanicznymi szczotkami rotacyjnymi powinny być zwilżane (zraszane) wodą, aby zapobiec tworzeniu się wielkiej ilości pyłów i kurzu.
5) Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania prac winien być utrzymywany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy oraz powinien być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami określającymi jego użytkowanie.
6) Operatorami sprzętu, kierowcami pojazdów mogą być wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienie.
7) Wywiezienie odpadów powstających podczas wykonywania prac musi zostać wykonane w ciągu dwóch godzin od momentu zakończenia tych prac. Niedopuszczalne jest pozostawianie odpadów w pasach drogowych w pryzmach na okres dłuższy niż 2 godziny od zakończenia prac.
8) Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, tj. do przekazania odpadów do odpowiednich miejsc unieszkodliwiania i odzysku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, na swój koszt.
9) Przy realizacji przedmiotu zamówienia zakazuje się używania maszyn do zdmuchiwania zanieczyszczeń z powierzchni utwardzonych na zieleńce. Stosowanie takich maszyn skutkować będzie naliczeniem kar umownych z tytułu nienależytego wykonania prac, zgodnie z zapisami umowy.
10) Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej przez siedem dni w tygodniu oraz pełnienie dyżurów związanych z utrzymaniem porządku i czystości. Numer telefonu sieci telefonii komórkowej zostaje podany do publicznej wiadomości.
3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.; dalej: KP).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: w części południowej
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Ręczne usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z chodników, zatok postojowych (w tym wywóz odpadów komunalnych z koszy przyulicznych wraz z uporządkowaniem terenu wokół kosza): a) wymienionych w tabeli 1 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5a do SIWZ)- łączna powierzchnia: 13.575,00 m2: ­- cztery razy w tygodniu (w tym w okresie zimowym), zgodnie z ustalonym harmonogramem; ­- w okresie od 1 stycznia do 31 marca i od 1 listopada do 31 grudnia- na zgłoszenie Zamawiającego- przewidywana krotność 68 razy; b) wymienionych w tabeli nr 2 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5a do SIWZ)- łączna powierzchnia: 19.413,00 m2, dwa razy w miesiącu, zgodnie z ustalonym harmonogramem; c) w okresie zimowym (w przypadku wystąpienia opadów śniegu i oblodzeń) na chodnikach i zatokach postojowych wymienionych w tabeli 1 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5a do SIWZ) wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uprzątania błota, śniegu, lodu. 2) Mechaniczne usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z rynsztoków w ulicy (z obydwu stron na szer. 0,75 mb z każdej strony), w tym: a) wymienionych w tabeli 1 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5a do SIWZ)- łączna powierzchnia: 12.614,00 mb: ­- w okresie od 1 kwietnia do 31 października, cztery razy w tygodniu, zgodnie z ustalonym harmonogramem; ­- w okresie od 1 stycznia do 31 marca i od 1 listopada do 31 grudnia, na zgłoszenie Zamawiającego; b) wymienionych w tabeli nr 2 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5a do SIWZ)- łączna powierzchnia: 5.320,00 mb, dwa razy w miesiącu, zgodnie z ustalonym harmonogramem. W przypadku rynsztoków, które z przyczyn technicznych nie mogą zostać oczyszczone mechaniczne (m.in. miejsca, w których parkują pojazdy samochodowe), oczyszczanie należy przeprowadzić ręcznie. 3) Wywóz odpadów zgromadzonych w workach każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego- 450,00 m3. 4) Zimowe utrzymanie porządku i czystości chodników i zatok parkingowych (uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń) na terenach wymienionych w tabeli nr 3 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5a do SIWZ), każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego: 19.413,00 m2. 5) Poprzez zanieczyszczenia należy rozumieć wszelkiego rodzaju odpady i zabrudzenia jakiegokolwiek pochodzenia, które wpływają na estetykę, bezpieczeństwo i higienę, a także wpływają na drożność kratek ściekowych zlokalizowanych w pasie drogowym. W szczególności do zanieczyszczeń Zamawiający zalicza: błoto, piasek, kamienie, muł, gruz betonowy, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody, wyrastające chwasty i trawę, wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów. 6) Czynności, o których mowa w pkt 1 lit. a i b oraz pkt 2 lit. a tiret pierwsze i drugie oraz lit. b, wykonywane będą we wczesnych godzinach rannych, najpóźniej do godziny 9:00 (z zastrzeżeniem, że czynności wykonywane na zgłoszenie Zamawiającego należy wykonać w następnym dniu po zgłoszeniu). 7) Czynności, o których mowa w pkt 3, należy wykonać w terminie zgodnym z ofertą wykonawcy. 8) Czynności związane z zimowym utrzymaniem porządku i czystości na chodnikach: a) na terenach wskazanych w tabeli nr 1 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5a do SIWZ), należy wykonywać na bieżąco; b) na terenach wskazanych w tabeli nr 3 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5a do SIWZ), należy wykonywać każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego (telefonicznie, faks, e-mail), rozpoczęcie świadczenia usługi powinno nastąpić w terminie do 2 godzin od zgłoszenia.

Część nr: 2 Nazwa: w części północnej
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Ręczne usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z chodników, zatok postojowych (w tym wywóz odpadów komunalnych z koszy przyulicznych wraz z uporządkowaniem terenu wokół kosza): a) wymienionych w tabeli 1 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5b do SIWZ)- łączna powierzchnia: 5.530,00 m2: ­- cztery razy w tygodniu (w tym w okresie zimowym), zgodnie z ustalonym harmonogramem; ­- w okresie od 1 stycznia do 31 marca i od 1 listopada do 31 grudnia- na zgłoszenie Zamawiającego- przewidywana krotność 68 razy; b) wymienionych w tabeli nr 2 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5b do SIWZ)- łączna powierzchnia: 15.566,00 m2, dwa razy w miesiącu, zgodnie z ustalonym harmonogramem; c) w okresie zimowym (w przypadku wystąpienia opadów śniegu i oblodzeń) na chodnikach i zatokach postojowych wymienionych w tabeli 1 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5b do SIWZ) wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uprzątania błota, śniegu, lodu. 2) Mechaniczne usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z rynsztoków w ulicy (z obydwu stron na szer. 0,75 mb z każdej strony), w tym: a) wymienionych w tabeli 1 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5b do SIWZ)- łączna powierzchnia: 4.726,00 mb: ­- w okresie od 1 kwietnia do 31 października, cztery razy w tygodniu, zgodnie z ustalonym harmonogramem; ­- w okresie od 1 stycznia do 31 marca i od 1 listopada do 31 grudnia, na zgłoszenie Zamawiającego; b) wymienionych w tabeli nr 2 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5b do SIWZ)- łączna powierzchnia: 15.179,00 mb, dwa razy w miesiącu, zgodnie z ustalonym harmonogramem. W przypadku rynsztoków, które z przyczyn technicznych nie mogą zostać oczyszczone mechaniczne (m.in. miejsca, w których parkują pojazdy samochodowe), oczyszczanie należy przeprowadzić ręcznie. 3) Wywóz odpadów zgromadzonych w workach każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego- 450,00 m3. 4) Zimowe utrzymanie porządku i czystości chodników i zatok parkingowych (uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń) na terenach wymienionych w tabeli nr 3 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5b do SIWZ), każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego: 15.566,00 m2. 5) Poprzez zanieczyszczenia należy rozumieć wszelkiego rodzaju odpady i zabrudzenia jakiegokolwiek pochodzenia, które wpływają na estetykę, bezpieczeństwo i higienę, a także wpływają na drożność kratek ściekowych zlokalizowanych w pasie drogowym. W szczególności do zanieczyszczeń Zamawiający zalicza: błoto, piasek, kamienie, muł, gruz betonowy, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody, wyrastające chwasty i trawę, wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów. 6) Czynności, o których mowa w pkt 1 lit. a i b oraz pkt 2 lit. a tiret pierwsze i drugie oraz lit. b, wykonywane będą we wczesnych godzinach rannych, najpóźniej do godziny 9:00 (z zastrzeżeniem, że czynności wykonywane na zgłoszenie Zamawiającego należy wykonać w następnym dniu po zgłoszeniu). 7) Czynności, o których mowa w pkt 3, należy wykonać w terminie zgodnym z ofertą wykonawcy. 8) Czynności związane z zimowym utrzymaniem porządku i czystości na chodnikach: a) na terenach wskazanych w tabeli nr 1 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5b do SIWZ), należy wykonywać na bieżąco; b) na terenach wskazanych w tabeli nr 3 wykazu terenów komunalnych objętych zamówieniem (załącznik nr 5b do SIWZ), należy wykonywać każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego (telefonicznie, faks, e-mail), rozpoczęcie świadczenia usługi powinno nastąpić w terminie do 2 godzin od zgłoszenia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540265396-N-2019 z dnia: 2019-12-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.1)
W ogłoszeniu jest:
(...)
Informacje dodatkowe.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 SIWZ (wzór- załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 4 pkt 1 lit. a SIWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
W ogłoszeniu powinno być:
(...)
Informacje dodatkowe.
1. W przypadku bezpośredniego tj. bez uprzedniego magazynowania, wywozu odpadów na składowisko nie jest wymagane posiadanie przez ubiegającego się o zamówienie, zezwolenia na zbieranie odpadów, w takim przypadku wykonawca musi wskazać w ofercie w jaki sposób zapewni przekazanie odpadów do odpowiednich miejsc unieszkodliwiania i odzysku w dni ustawowo wolne od pracy.
2. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 SIWZ (wzór- załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 4 pkt 1 lit. a SIWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
(...)
Informacje dodatkowe:
1. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 SIWZ (wzór- załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie, w zakresie: 1) posiadanego doświadczenia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 4 pkt 1 lit. b SIWZ (wzór załącznik nr 6 do SIWZ), złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona;
2) dysponowania osobą, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 4 pkt 1 lit. c SIWZ (wzór załącznik nr 7 do SIWZ), złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
(...)
W ogłoszeniu powinno być:
(...)
Informacje dodatkowe:
1. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 SIWZ (wzór- załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie, w zakresie: 1) posiadanego doświadczenia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 4 pkt 1 lit. b SIWZ (wzór załącznik nr 6 do SIWZ), złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona;
2) dysponowania niezbędnymi urządzeniami technicznymi, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 4 pkt 1 lit. c SIWZ (wzór załącznik nr 7 do SIWZ), złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-11, godzina: 08:00,
(...)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-13, godzina: 08:00,
(...)
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu
kody CPV 90610000, 90620000, 90630000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin