Przetarg 10305917 - Utrzymanie i rozwój systemu informatycznego...

   
Analizuj Zamówienie 10305917
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-03-07
przedmiot ogłoszenia
Utrzymanie i rozwój systemu informatycznego kadrowo-płacowego KIP (Quatra Max i Portal Pracownika)

1. Opis przedmiotu zamówienia.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Agencję Restruk
turyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie (zwaną dalej „Zamawiającym” lub „ARiMR) utrzymania i rozwoju systemu informatycznego kadrowo-płacowego KIP (Quatra Max i Portal Pracownika).2.1. Usługi świadczone będą w podziale na następujące grupy Usług:2.1.1. Grupa Usług Utrzymania Środowisk (G1), szczegółowo opisana w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy (dalej: „p.p.u.”), w tym:2.1.1.1. Usługa Administracji Środowiskami (G1U1), szczegółowo opisana w Załączniku nr 1A do p.p.u.,2.1.1.2. Usługa Monitorowania Dostępności i Wydajności (G1U2), szczegółowo opisana w Załączniku nr 1B do p.p.u.,2.1.1.3. Usługa Instalacji (G1U3), szczegółowo opisana w Załączniku nr 1C do p.p.u.,2.1.2. Grupa Usług Zapewnienia Jakości (G2), szczegółowo opisana w Załączniku nr 2 do p.p.u., w tym:2.1.2.1. Usługa Usuwania Wad (G2U1), szczegółowo opisana w Załączniku nr 2A do p.p.u.,2.1.2.2. Usługa Zarządzania Wersjami i Dokumentacją (G2U2), szczegółowo opisana w Załączniku nr 2B do p.p.u.,2.1.3. Usługa Modyfikacji, szczegółowo opisana w Załączniku nr 3 i 3A do p.p.u.,2.1.4. Usługi Zleceń Operacyjnych, szczegółowo opisana w Załączniku nr 12 do p.p.u.,2.1.5. Usługi związane z Przekazaniem Usług, szczegółowo opisane w punkcie 15 p.p.u.,2.1.6. Usługa ATiK, szczegółowo opisana w Załączniku nr 13 do p.p.u., w tym:2.1.6.1. Usługa Asysty i Konserwacji (ATiK), 2.1.6.2. Konsultacje w ramach Usługi ATiK (Usługi doradcze),2.1.7. Usługi Okresu Przejściowego, szczegółowo opisane w punkcie 6 p.p.u. oraz Załączniku nr 27 do p.p.u.,3. Wykonawca będzie przyjmował Zgłoszenia w Czasach Reakcji (zgodnie z zakresem opisanym w pkt 2 Załącznika nr 16 do p.p.u. – Procedura obsługi Zgłoszeń) oraz zapewni prowadzenie Biura Projektu Wykonawcy zgodnie z zakresem opisanym w pkt 3.39 Załącznika nr 15 do p.p.u. - Zakres współdziałania Zamawiającego i zasady współpracy.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 3, w związku z tym, że wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). Wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane w pkt 3 powinny być zatrudnione w całym okresie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie 15 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy oraz w terminie 10 Dni Roboczych pierwszego miesiąca danego kwartału kalendarzowego przez cały okres realizacji Umowy, składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób oraz podania wykonywanych przez nie czynności, o których mowa w pkt 3. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, o których mowa w pkt 3 Zamawiający przewiduje możliwość żądania w szczególności:5.1. oświadczenia zatrudnionego pracownika,5.2. oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,5.3. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,5.4. innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji spełnienia wymagania, o którym mowa w pkt 4, korzystając z uprawnień wynikających z Umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do właściwego organu nadzoru i kontroli nad przestrzeganiem prawa pracy w celu weryfikacji spełnienia przez Wykonawcę wymagania, o którym mowa w pkt 4. W przypadku ujawnienia przypadku naruszającego wymaganie, o którym mowa w pkt 4, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin na usunięcie stwierdzonego naruszenia nie dłuższy niż 5 Dni Roboczych oraz na przedstawienie dowodów usunięcia takiego naruszenia w terminie 14 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie stwierdzonego naruszenia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 2 000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek naruszenia któregokolwiek z wymagań, o których mowa w pkt 4 i pkt 5.7. Usługa Utrzymania i Usługa Modyfikacji finansowane będą przez Zamawiającego w ramach odrębnych dotacji pochodzących z budżetu państwa podlegających odrębnym zasadom rozliczania. Każda z usług jest usługą odrębną o określonym zakresie i realnej wartości, co powinno znaleźć odzwierciedlenie w ofercie zgodnie z Formularzem Ofertowym. W związku z powyższym wartość Usługi Modyfikacji dla zamówienia podstawowego musi stanowić minimum 30% ceny oferty dla zamówienia podstawowego. Realizacja Usługi Modyfikacji będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego.8. Zamówienie będzie realizowane w języku polskim. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić przy realizacji zamówienia komunikowanie się osób występujących po stronie Wykonawcy z Zamawiającym i sporządzanie dokumentów w języku polskim.9. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w p.p.u. wraz z załącznikami, stanowiącymi Załącznik nr 9 do SWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 72262000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin