Przetarg 10338891 - Utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie Miasta...

   
Analizuj Zamówienie 10338891 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-20
przedmiot ogłoszenia
Utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie Miasta Krosna w latach 2024-2025

1. Oczyszczanie dróg i chodników tj. utrzym
anie nawierzchni drogowych, ulic, chodników, schodów, kładek, placów, parkingów na terenie Miasta Krosna w latach 2024-2025, w tym:a) mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, okolic wysepek – 17 924 850,00 m2,b) ręczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, chodników, schodów, placów, przejść dla pieszych, okolic wysepek – 5 180 850,00 m2,c) interwencyjne mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych – 300 000 m2,d) interwencyjne ręczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, chodników, schodów, placów, kładek, przejść dla pieszych, okolic wysepek – 600 000 m2,e) interwencyjne oczyszczanie nawierzchni drogowych, chodników i schodów m. in. z płyt granitowych, piaskowca, kostki brukowej urządzeniem ciśnieniowym czyszcząco-myjącym z użyciem środków chemicznych usuwających zabrudzenia m. in. z lodów, słodyczy, smarów samochodowych itd. - 6 000 m2, f) interwencyjne mechaniczne zraszanie ulic w okresie letnim – 150 000 m2,g) ręczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, chodników, schodów, placów, parkingów z liści – 100 000 m2, h) oczyszczanie z piasku, liści i innych zanieczyszczeń korytek betonowych odwadniających 5000 mb, i) obsługa w zakresie utrzymania porządku i czystości podczas dużych imprez plenerowych organizowanych w obrębie płyty Rynku oraz ulic przyległych do Rynku, zgłoszonych przez Zamawiającego wykonawcy – około 8 dni trwania imprez plenerowych rocznie. Ilość imprez do obsługi porządkowej może ulec zmianie podczas realizacji zadania. W ramach obsługi porządku i czystości wykonawca winien zapewnić monitoring czystości wskazanego terenu imprezy w godzinach i dniach wskazanych przez Zamawiającego, również w dni świąteczne i niedziele, jeśli data imprezy wypada w takim dniu, zapewnić bieżące sprzątanie terenu imprezy, zapewnić opróżnianie koszy ulicznych /71 sztuk/ w obrębie płyty Rynku i ulic okalających w taki sposób, aby nie dochodziło do ich przepełnienia, co najmniej 4 razy w dniu trwania imprezy, opróżnianie pojemników o pojemności 120 litrów każdy /do około 60 sztuk/, wywóz i przekazanie odpadów powstałych podczas imprez plenerowych do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie (RCO). Wykonawca ponosi koszty wywozu, przekazania i zagospodarowania odpadów powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca zapewni we własnym zakresie pojemniki do deponowania odpadów podczas imprez plenerowych na Rynku i okalających uliczkach w ilości 60 sztuk o pojemności 120 litrów każdy i 1 pojemnik KP7 lub innego rodzaju pojemniki np. PA 1100, które podstawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ilości ok. 4 szt. Po zakończeniu imprezy plenerowej wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia terenu imprezy i zabrania własnych pojemników.Prace obejmują także wywóz odpadów powstałych w trakcie realizacji prac i przekazanie ich do zagospodarowania. j) obsługa w zakresie utrzymania porządku i czystości podczas małych imprez plenerowych organizowanych w obrębie płyty Rynku oraz ulic przyległych do Rynku, zgłoszonych przez Zamawiającego wykonawcy – około 16 dni trwania imprez plenerowych rocznie. Ilość imprez do obsługi porządkowej może ulec zmianie podczas realizacji zadania. W ramach obsługi porządku i czystości wykonawca winien zapewnić monitoring czystości wskazanego terenu imprezy w godzinach i dniach wskazanych przez Zamawiającego, również w dni świąteczne i niedziele, jeśli data imprezy wypada w takim dniu, zapewnić monitoring czystości podczas imprezy i posprzątać po jej zakończeniu, zapewnić opróżnianie koszy ulicznych /71 sztuk/ w obrębie płyty Rynku i ulic okalających w taki sposób, aby nie dochodziło do ich przepełnienia, co najmniej 2 razy w dniu trwania imprezy, wywóz i przekazanie odpadów powstałych podczas imprez plenerowych do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie. Wykonawca ponosi koszty wywozu, przekazania i zagospodarowania odpadów powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Prace obejmują także wywóz odpadów powstałych w trakcie realizacji prac i przekazanie ich do zagospodarowania. Wykonawca zapewni we własnym zakresie pojemniki do deponowania odpadów podczas imprez plenerowych na Rynku i okalających uliczkach w ilości 30 sztuk /lub ilości uzgodnionej z Zamawiającym/ o pojemności 120 litrów każdy.Ilość pojemników w trakcie obsługi imprez plenerowych może ulec zmianie w zależności od zaistniałych potrzeb.Po zakończeniu imprezy plenerowej Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia terenu imprezy i zabrania własnych pojemników.k) podstawianie pojemników na terenie Miasta Krosna - podstawienie i opróżnianie koszy 120 litrów na ternie Miasta Krosna na zlecenie Zamawiającego (małe imprezy kulturalne, sportowe itp.) w tym wywóz i przekazanie odpadów powstałych podczas imprez do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie (RCO), uprzątnięcie własnych pojemników na odpady. l) obsługa imprez masowych, zgłoszonych przez Zamawiającego Wykonawcy – podczas imprez masowych plenerowych (np. Balony nad Krosnem) - w ramach obsługi porządku i czystości Wykonawca winien zapewnić monitoring czystości wskazanego terenu imprezy (np. droga i parking przy Hali Sportowo-Widowiskowej MOSIR Krosno przy ul. Bursaki 29 o łącznej pow. ok. 6410 m2 oraz tereny zielone wokół hali o łącznej pow. ok. 15 500 m2) w godzinach i dniach wskazanych przez Zamawiającego, również w dni świąteczne i niedziele, jeśli data imprezy wypada w takim dniu/, zapewnić bieżące sprzątanie terenu imprezy, podstawienie koszty 120 litrowych w ilości ok. 60 szt., podstawienie kontenera KP7 i/lub pojemników typu PA 1100 w ilości ok. 4 szt., opróżnianie pojemników co najmniej 2 razy w dniu trwania imprezy tak aby nie dochodziło do ich przepełnienia, transport i przekazanie odpadów powstałych podczas imprez plenerowych do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie (RCO) celem ich zagospodarowania, porządkowanie terenów na których odbywały się imprezy plenerowe po zakończeniu każdego dnia imprezy, uprzątnięcie własnych pojemników/kontenera na odpady. Po zakończeniu imprezy plenerowej Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia terenu imprezy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i zakresu sprzątania i ilości koszy do opróżniania w zależności od potrzeb i posiadanego budżetu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz przedmiar (tj. Załączniki nr 3-7).Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian częstotliwości oczyszczania nawierzchni drogowych, ulic, chodników, placów, parkingów, schodów, opróżniania koszy jak również zmniejszenia lub zwiększenia zakresu oczyszczania tychże nawierzchni, ilości koszy do opróżnienia w przypadku zaistnienia takiej konieczności ze względu na zdarzenia losowe, imprezy plenerowe, zdarzenia atmosferyczne, posiadane środki finansowe lub inne okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego. 3. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zadania. 4. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach przez wykonawcę (wytwórcę odpadów). Zebrane odpady należy przekazać do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie (RCO) lub podmiotowi świadczącemu usługi w zakresie przetwarzania odpadów.Koszty związane z wywozem, przekazaniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.W przypadku przekazania odpadów do RCO wytworzonych na terenie Gminy Miasto Krosno, cena netto za ich składowanie będzie pomniejszona i wynikać będzie z Zarządzenia Nr 112023 Dyrektora Naczelnego Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Krośnieńskiego – Holdingu Komunalnego Sp. z o.o. z dnia 19 grudnia 2023 r. w sprawie ustalenia cen za składowanie odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Krośnie przy ul. Białobrzeskiej 108.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów (karty przekazania odpadów lub potwierdzenie wystawienia karty przekazania odpadów w systemie BDO) potwierdzających unieszkodliwienie przedmiotowych odpadów. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, a w szczególności: obsługa zamiatarki w zakresie mechanicznego oczyszczania nawierzchni drogowych, ulic, chodników, schodów, kładek, placów, parkingów oraz wykonywanie prac fizycznych w zakresie sprzątania ręcznego nawierzchni drogowych, ulic, chodników, schodów, kładek, placów, parkingów, opróżnianiem koszy ulicznych.

ZP.271.35.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00254779/01 z dnia: 2024-03-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść takie wadium przed upływem terminu składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157.
Posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „wpłacać przelewem” jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wyżej wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w niniejszym punkcie, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść takie wadium przed upływem terminu składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157.
Posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „wpłacać przelewem” jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wyżej wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w niniejszym punkcie, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90500000, 90600000, 90611000, 90612000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin