Przetarg 9025073 - Wybór wykonawcy Projektu pn. Modernizacja infrastruktury...

   
Analizuj Zamówienie 9025073
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-07-06
przedmiot ogłoszenia
Wybór wykonawcy Projektu pn. Modernizacja infrastruktury kolejowej w Rejonie Przeładunkowym Małaszewicze na granicy UE z Białorusią. Numer referencyjny: WNZ-000590
Przedmiotem zamówienia je
st wykonanie a częściowo również zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych realizacją Projektu pn. Modernizacja infrastruktury kolejowej
w Rejonie Przeładunkowym Małaszewicze na granicy UE z Białorusią.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa i budowa infrastruktury kolejowej i towarzyszącej w Rejonie Przeładunkowym Małaszewicze położonym w powiecie bialskim, na terenie gmin Terespol, Piszczac i Zalesie. Rejon Przeładunkowy Małaszewicze to obszar infrastruktury kolejowej zlokalizowany w obrębie przejścia granicznego Terespol – Brześć, zarządzany przez Inwestora – CARGOTOR sp. z o.o., obejmujący swoim zasięgiem stacje kolejowe Kobylany, Małaszewicze, Bór, Chotyłów oraz przyległe tory dojazdowe do punktów ekspedycyjnych (terminali towarowych) będących w zarządzie innych spółek kolejowych. Układ torów kolejowych na terenie Rejonu Przeładunkowego Małaszewicze jest skomunikowany z siecią kolejową kraju przez linię kolejową nr 2 Warszawa Zachodnia – Terespol, zarządzaną przez PKP Polskie Linie Kolejowe SA. Inwestycja, poza robotami torowymi, obejmuje również całą infrastrukturę towarzyszącą w zakresie branż: • drogowej wraz z odwodnieniem, • architektonicznej i konstrukcyjnej, • mostowej, • sterowania ruchem kolejowym, • sanitarnej, • teletechnicznej, • trakcyjnej, • elektroenergetycznej, • środowiskowej.

UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 147-421983 z dnia 2022-08-02:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.9
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
Zamiast:
Na końcu pkt 1):
Jeżeli inwestycja podlegała prawu polskiemu przyznane punkty zostaną przemnożone przez 2. W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać max. 80 punktów.
Na końcu pkt 2):
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać max. 20 punktów.
Po pierwszym zdaniu w pkt 3):
W pierwszej kolejności zostanie obliczony wskaźnik procentowego przyspieszenia/opóźnienia w stosunku do terminu określonego w umowie, łącznie z ewentualnymi zmianami tej umowy.
Na końcu pkt 4):
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać max. 5 punktów.
Powinno być:
Na końcu pkt 1):
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 punktów.
Na końcu pkt 2):
Liczba punktów przyznanych w oparciu o powyższe zasady zostanie przemnożona przez 0,5. W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać max. 10 punktów.
Po pierwszym zdaniu w pkt 3):
W pierwszej kolejności zostanie obliczony wskaźnik procentowego przyspieszenia/opóźnienia w stosunku do terminu określonego w umowie, łącznie z ewentualnymi zmianami tej umowy.
Obliczenie wskaźnika nastąpi w oparciu o wzór: liczba miesięcy przyspieszenia lub opóźnienia / liczba miesięcy realizacji określona w umowie x 100%
Na końcu pkt 4):
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać max. 3 punkty.
Numer sekcji: III.1.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamiast:
a) Wykonawca musi wykazać, że w ostatnim roku obrotowym, za które zostało zatwierdzone sprawozdanie finansowe osiągnął przychód ze sprzedaży w zakresie budownictwa kolejowego w wysokości, co najmniej 1 mld PLN (słownie: jeden miliard PLN 00/100),
Powinno być:
a) Wykonawca musi wykazać, że w ostatnim roku obrotowym, za które zostało zatwierdzone sprawozdanie finansowe osiągnął przychód ze sprzedaży w zakresie budownictwa w wysokości, co najmniej 1 mld PLN (słownie: jeden miliard PLN 00/100), w tym NIE mniej niż 700 mln PLN (słownie: siedemset milionów PLN 00/100) w zakresie budownictwa kolejowego,
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia
Zamiast:
f) mieć łączną wartość zakończonych lub odebranych świadectwem przejęcia (protokołem odbioru końcowego) robót co najmniej 1 000 000 000,00 PLN brutto (słownie: jeden miliard PLN 00/100);
Powinno być:
f) mieć łączną wartość zakończonych lub odebranych świadectwem przejęcia (protokołem odbioru końcowego) robót co najmniej 800 000 000,00 PLN brutto (słownie: osiemset milionów PLN 00/100);
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 01/08/2022
Czas lokalny: 15:00
Powinno być:
Data: 30/09/2022
Czas lokalny: 15:00
Numer sekcji: IV.2.3
Zamiast:
Data: 22/08/2022
Powinno być:
Data: 21/10/2022


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 170-483042 z dnia 2022-09-05:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: punkt 2) dotyczący wiedzy i doświadczenia podpunkt c)
Zamiast:
c) Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150 mln PLN (słownie: sto pięćdziesiąt milionów PLN 00/100).
Powinno być:
c) Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 40 mln PLN (słownie: czterdzieści milionów PLN 00/100).
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: punkt 2) dotyczący wiedzy i doświadczenia podpunkt d)
Zamiast:
d) przejść proces dopuszczenia podsystemów „Infrastruktura”, „Sterowanie – urządzenia przytorowe” oraz „Energia” zgodnie z aktualnymi w czasie realizacji Inwestycji Referencyjnej przepisami prawa europejskiego oraz ustawy z dnia 28.03.2003r. o transporcie kolejowym;
Powinno być:
d) przejść proces dopuszczenia podsystemów „Infrastruktura”, „Sterowanie – urządzenia przytorowe” oraz „Energia” zgodnie z aktualnymi w czasie realizacji Inwestycji Referencyjnej przepisami prawa europejskiego oraz ustawy z dnia 28.03.2003r. o transporcie kolejowym lub odpowiednich regulacji krajowych obowiązujących w danym państwie UE;
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: punkt 3)
Zamiast:
3) potencjału kadrowego:
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu w ostatnich 3 latach, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zatrudniał na umowę o pracę średnio rocznie co najmniej 800 osób.
Powinno być:
3) potencjału kadrowego:
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu w ostatnich 3 latach, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zatrudniał na umowę o pracę średnio rocznie co najmniej 600 osób.
Numer sekcji: VI.3
Zamiast:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz jedna z okoliczności wymienionych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7, 8 lub 10 ustawy Pzp. Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Powinno być:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz jedna z okoliczności wymienionych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7, 8 lub 10 ustawy Pzp. Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania lub zawarcia umowy pod warunkiem, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie NIE zostaną mu przyznane oraz w przypadku braku zgody Zgromadzenia Wspólników.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 30/09/2022
Czas lokalny: 15:00
Powinno być:
Data: 31/10/2022
Czas lokalny: 15:00
Numer sekcji: IV.2.3
Zamiast:
Data: 21/10/2022
Powinno być:
Data: 21/11/2022


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 199-566880 z dnia 2022-10-14:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 31/10/2022
Czas lokalny: 15:00
Powinno być:
Data: 01/02/2023
Czas lokalny: 15:00
Numer sekcji: IV.2.3
Zamiast:
Data: 21/11/2022
Powinno być:
Data: 22/02/2023


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 018-050998 z dnia 2023-01-25:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 01/02/2023
Czas lokalny: 15:00
Powinno być:
Data: 31/05/2023
Czas lokalny: 15:00
Numer sekcji: IV.2.3
Zamiast:
Data: 22/02/2023
Powinno być:
Data: 21/06/2023


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 086-265208 z dnia 2023-05-03:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: I.1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Osoba do kontaktów
Zamiast:
Grzegorz Król
Powinno być:
Cezary Mitrus
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: 2) Warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia
Zamiast:
b) obejmować opracowanie dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego, projektu wykonawczego i dokumentacji powykonawczej dla robót wymienionych w pkt a);
Powinno być:
b) obejmować opracowanie dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego, projektu wykonawczego dla robót wymienionych w pkt a);
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 31/05/2023
Czas lokalny: 15:00
Powinno być:
Data: 01/12/2023
Czas lokalny: 15:00
Numer sekcji: IV.2.3
Zamiast:
Data: 21/06/2023
Powinno być:
Data: 22/02/2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 230-724550 z dnia 2023-11-29:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 01/12/2023
Czas lokalny: 15:00
Powinno być:
Data: 10/06/2024
Czas lokalny: 15:00
Numer sekcji: IV.2.3
Zamiast:
Data: 22/02/2024
Powinno być:
Data: 21/05/2024
branża Drogownictwo, Projektowanie
podbranża linie kolejowe, tramwajowe, projekt linii kolejowej, tramwajowej
kody CPV 45200000, 45234100, 71240000
forma dialog konkurencyjny
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin